Holde seg på beina eller falle?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Holde seg på beina eller falle?

    SANDNES (VG Nett) Petter Belsvik likte dårlig at Franck Boli ble belønnet med corner for å holde seg på beina. På motsatt side avgjorde Sandnes Ulf kampen da Tommy Høiland gikk i bakken.


    Har lenge tenkt på dette selv. Det er ingen tvil om at man lettere får straffe/frispark hvis man detter og ikke prøver å holde seg på beina. BHR gikk sikkert glipp av 4-6 straffer grunnet dette siden han alltid prøvde å holde seg på beina.

    Selvfølgelig er vi stolte LSK og vi filmer ikke men det koster faen meg poeng å drive fair-play.

    Var selv stolt da Dosso(?) kasta seg som Drogba etter Nannskog kakket han i panna med panna si og Henning løper ut på banen å skriker noe som "I Lillestrøm står vi selv om man blir skalla ned!".

    Edit: Dette er ikke en filmediskusjon men mer en "skal man på død å liv prøve å holde seg på beina når det skjer en klar forseelse"-tråd.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #2
    Vi holder oss på beina. Ferdig snakka.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Vi holder oss på beina. Ferdig snakka.
      Umulig å argumentere mot det.

      Det bør uansett fokuseres MYE mer på av media. Ikke fair at fair-play skal straffes.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #4
        Det er jo helt borti natta at ikke filming straffes med karantener i etterkant.

        Et godt eksempel er Drogba hjemme mot Barcelona. Helt ubegripelig at det han holder på med ikke får noen konsekvenser i det hele tatt.
        Last edited by Seb.R; 23.04.2012, 12:24.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #5
          Opprinnelig skrevet av Seb.R
          Det er jo helt borti natta at ikke filming straffes med karantener i etterkant.

          Et godt eksempel er Drogba hjemme mot Barcelona. Helt ubegripelig at det han holder på med ikke får noen konsekvenser i det hele tatt.
          Er ikke vanskelig å være enig i dette.

          Samtidig er det en selvfølge at vi hever oss over trenden med filming og blir stående på beina selv om man slipper unna med jukset. Jeg støtter heller et lag midt på tabellen med æren i behold enn æreløse hunder som jukser seg til mål og kort til motstanderen. Jeg ville vært ekstremt flau over å støtte en spiller som Dorsin som scorer det ene ooffsidemålet etter det andre for så å snakke om at det jevner seg i lengden etterpå. Hadde han hatt stake hadde han inrømmet at han var griseheldig og beklaget seg til motstanderen.

          Jeg ble flau over å se Dosso i kiosken, men ditto stolt over Henning Berg's reaksjon.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #6
            Svalestup og 2 x Lustig-rulla. Går man for straffe skal det gjøres orntli, når man omsider reiser seg skal det enten være ball på krittmerket eller gult kort i lufta.

            Kommentar

            • Rune
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2008
              • 1229

              #7
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Er ikke vanskelig å være enig i dette.

              Samtidig er det en selvfølge at vi hever oss over trenden med filming og blir stående på beina selv om man slipper unna med jukset. Jeg støtter heller et lag midt på tabellen med æren i behold enn æreløse hunder som jukser seg til mål og kort til motstanderen. Jeg ville vært ekstremt flau over å støtte en spiller som Dorsin som scorer det ene ooffsidemålet etter det andre for så å snakke om at det jevner seg i lengden etterpå. Hadde han hatt stake hadde han inrømmet at han var griseheldig og beklaget seg til motstanderen.

              Jeg ble flau over å se Dosso i kiosken, men ditto stolt over Henning Berg's reaksjon.
              Men når Ashley Young gjør det, da er det greit?
              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rune
                Men når Ashley Young gjør det, da er det greit?
                1. Hva har Manchester United eller Ashley Young med denne diskusjonen å gjøre?
                2. Hva får deg til å tro at jeg mener det er greit at Ashley Young overspiller?
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  LSK har stått oppreist all sin tid (unntaket som bekrefter regelen: Jan Åge Fjørtoft) og har fått lite goodwill for det. Det er andre som får dommernes gunst og fair-play stempel uansett.

                  Jeg synes vi skal spille spille proft. Dvs. lager noen frispark mot oss innenfor 11, marker det og fall.
                  Er det ikke frispark, bli stående for svarte. Vil ikke se oppkonstruert filming alla Anthony Annan i LSK.
                  Men en straffe er straffe, og skal man få straffe må man ned og ete gress, ref. Ashley Young.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1452

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    1. Hva har Manchester United eller Ashley Young med denne diskusjonen å gjøre?
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Jeg støtter heller et lag midt på tabellen med æren i behold enn æreløse hunder som jukser seg til mål og kort til motstanderen.
                    Jeg kan ikke fatte og begripe hva det kunne være.
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #11
                      I believe "touché" is the expression.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                        Jeg kan ikke fatte og begripe hva det kunne være.
                        Er mine engelske klubbpreferanser relevant for diskusjonen om LSK-spillerne skal holde seg på beina eller ikke? Nei
                        Er jeg United supporter? Ja
                        Liker jeg å se Young eller andre spille/overspille? Nei, det gjør meg faktisk ganske flau - akkurat som jeg var dritflau over å se Dosso i hallen

                        Om du mener jeg ikke kan stå rakrygget i denne diskusjonen foreslår jeg at du argumenterer godt for hvorfor, fremfor å komme med billige poenger.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎