Ishockey VM

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1818

    Ishockey VM

    Norge gjør det rimelig ålreit i hockey vm, og vi har fortsatt ingen egen tråd. Dagens 12-4 seier over Tyskland ( som var i VM bronsefinale i 2010) kan vel sammenlignes med å knuse tyskland like mye i fotball !
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    #2
    folk flest aner ikke hvor stort dette er

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9412

      #3
      Opprinnelig skrevet av kimmern
      folk flest aner ikke hvor stort dette er
      Antakeligvis ikke (meg inkl).

      Mer gledlig er det vel at hockey-interessen har bynt å blomstre litt i detta landet, seff i takt med resultatene

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1452

        #4
        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
        Dagens 12-4 seier over Tyskland ( som var i VM bronsefinale i 2010) kan vel sammenlignes med å knuse tyskland like mye i fotball !
        Eh, nei. Forøvrig fint med egen tråd. Så slipper vi kanskje hockeyresultater i kamptrådene.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Når United mistet sin 20. ligatittel på kusehåret og LSK suger lut hjemme og reiser rundt og blir pissa på, hvem kommer og redder dagen - hockeygutta!!!

          Normalt skulle jo dette være motsatt: utd vinner, fugla vinner, isbjørnene taper.

          Sports...gotta love it...
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1818

            #6
            De norske spillerne mener det er fullt mulig å nå en historisk semifinale i ishockey-VM. – Det vil være en kjempebombe, sier landslagssjefen.

            Kommentar

            • sigurdsen
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 1818

              #7
              6-2 til Norge i dag over danskepølsene. Patrick Thoresen med 16 poeng totalt i hele vm, noe som gjør han til den mestproduserende i hele VM.

              Den kjente bloggeren Robert Petterson sier dette:


              Han har gjort tio poäng på de två senaste matcherna, vilket är helt sanslöst.

              Men hans 16 poäng är så mycket mer än så. För att försöka illustrera det hela på bästa sätt gör jag så här:

              Skulle man ta alla svenska NHL-stjärnor som funnits genom åren. Peter Forsberg, Mats Sundin, Daniel Alfredsson, Henrik Zetterberg, Markus Näslund, Kenta Nilsson, Håkan Loob, Patrik Sundström, Bengt-Åke Gustafsson och alla andra som jag valt bort att nämna... frågat dom hur många poäng dom gjort i ett och samma VM, så skulle ingen av dom - om dom höll sig till fakta - kunna säga "fler än den där jävla Patrick Thoresen iallafall!!"
              Nyheter och reportage från all världens hockey – SHL, Hockeyallsvenskan, NHL, SDHL och Landslag. Du hittar även tabeller, spelschema och tv-tider.
              Last edited by sigurdsen; 15.05.2012, 16:13. Begrunnelse: sitatkrøll

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎