Karantene på Bo Andersen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    Karantene på Bo Andersen?

    Sandnes Ulfs keeper Bo Andersen gikk ut med stivt ben foran seg og plantet knottene i fjeset på Odd-innbytter Herolind Shala.

    Bilde jeg fant på VGD :
    sandnes_ulf-odd_grenland.jpg
    (Original-URL: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...64103379_n.jpg)

    Dommer Espen Berntsen så ikke hva som skjedde, og dømte frispark til Sandnes Ulf.

    Jeg synes situasjonen er styggere enn Heinz Müllers kne mot Geir Ludvig Fevang i 2007. Müller fikk to kampers karantene etter at NFF hadde sett på video fra kampen.

    Er det noen som vet hvordan reglene er nå? Er det noen grunn til at Andersen ikke skal få karantene?
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #2
    NFF dømmer på konsekvens, ikke handling. Og da helst konsekvens slik det fremkommer i pressen. Siden dette har blåst over og fyren ikke fikk noe annet enn noen røde merker i fjeset blir det derfor ingen alvorlig sak ut av dette, selv om handlingen var klart farligere enn Müller sin.

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #3
      kommer nok ikke til å skje noe, hadde det der vært ramovic hadde lsk blitt straffet med 10poeng i trekk.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3175

        #4
        Det verste er at Ulf har en trener som stiller seg bak sin keepers forklaring, selv om den så til de grader er usann. "Gled når jeg løftet kneet og strakk derfor ut foten". Se bildene, det er en forklaring selv de hjernedøde idiotene i nff må se er bullshit. Hadde respektert keeper og trener om de hadde lagt seg flat, unnskyldt seg og innrømmet at keeper mistet hodet et øyeblikk og / eller var overtent. Men dette? En skam. Nå er det to keepere jeg for all fremtid skal bue i 90 minutter. Den usportslige jordbærplukkeren i Bergen og det løgnaktige svinet i sandnes.

        Kommentar

        • KimFL
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1410

          #5
          Han fikk 2 kamper av NøFF, og det er han faktisk sjokkert over...

          Kommentar

          • Gjest

            #6
            Andersen fikk 2 kamper som Heinz fikk.. jeg er ikke overrasket, og mener det er en fornuftig løsning sett i ft. til Muller saken.

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              #7
              Er nok bare Andersen selv som klarer å være sjokkert over utestengelsen.

              -Dette er en 50/50-duell der jeg er først på ballen, og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal straffes for dette. Det er helt uforståelig, sier Andersen til avisen.

              At han klarer å prestere å kalle dette en 50/50 duell er også uforståelig.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • Jan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2007
                • 386

                #8
                Er vell ikke så uforståelig. Ett ord: Idiot!(<-Andersen, Austin, H.Sigurdsson osv)..

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Xavi

                  At han klarer å prestere å kalle dette en 50/50 duell er også uforståelig.
                  NinjaBo mener nok at det bare er 50/50 for et fatalt utfall.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎