Everton FC

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Opprinnelig skrevet av xeR
    Huff, det må være slitsomt med sånne som meg som ikke skjønner poenget..
    Hadde bare modsa gjort jobben sin hadde du ikke hatt en dritt

    Kun en Everton Football Club (håper jeg for FAEN)

    liverpool fc derimot...
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Hadde bare modsa gjort jobben sin hadde du ikke hatt en dritt

      Kun en Everton Football Club (håper jeg for FAEN)

      liverpool fc derimot...
      Everton football club holdt til i Port of Spain på trinidad.

      Fun fact, en annen klubb med navnet everton holder til i england og de har en spiller som kan spille for trinidad og tobago om han ønsker.

      Menmen, snakkes. Lurer på om det finnes en tråd der man kan diskutere fotball og sport generelt fra Everton, Missouri..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #23
        Opprinnelig skrevet av xeR

        Menmen, snakkes. Lurer på om det finnes en tråd der man kan diskutere fotball og sport generelt fra Everton, Missouri..
        Bruk denne: http://debatt.kfl.no/showthread.php?7154-Liverpool-FC
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #24
          Nå som vi er ferdig med tullet kan kanskje tråden ryddes opp i selv om det er mye å forlange etter å ha vært med på å søple den ned?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #25
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Nå som vi er ferdig med tullet kan kanskje tråden ryddes opp i selv om det er mye å forlange etter å ha vært med på å søple den ned?
            Er ikke det bare å slette sine egne innlegg?
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #26
              Opprinnelig skrevet av xeR
              Siden vi endelig har fått en tråd om Everton så legger jeg inn en link med litt fakta. Everton er en ganske liten landsby i delstaten Missouri. Siste folketelling var i 2010 og da hadde stedet 319 innbyggere. Stort mer er det ikke å si om Everton, Missouri. Heldigvis finnes det 12 andre steder som heter Everton så her er det rom for en livlig geografi/demografidiskusjon.

              http://en.wikipedia.org/wiki/Everton,_Missouri
              Liverpool is a village located in Onondaga County, New York, United States. The population was 2,347 at the 2010 census.[1]

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #27
                Deilig finish på kampen. Var vel litt heldige men viktig seier mot et av lagene vi kan kjempe med til slutt.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Deilig finish på kampen. Var vel litt heldige men viktig seier mot et av lagene vi kan kjempe med til slutt.
                  Det er godt at dere hjalp til med å ta noen poeng fra en utfordrer til fjerdeplass
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                    Det er godt at dere hjalp til med å ta noen poeng fra en utfordrer til fjerdeplass
                    Jepp. Vi har muligheten på den nå
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Hadde vært direkte deilig om Everton hadde klart topp 4.
                      Everton kom på den berømte 4 plassen en gang men pga "lille" naboens klaging fikk de endret slik at 5 plassen skulle få være med de store gutta å leke. Everton får faktisk lite skryt - de handler på en av de laveste hyllene, likevel får de spillerne til å skinne og selge de videre med gevinst. Alikevel har de med Moyes i spissen klart å brenne seg fast på øvre halvdel. Klarer de å holde jokerne skadefrie i år kan 4 plassen være innenfor rekkevidden.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Hadde vært direkte deilig om Everton hadde klart topp 4.
                        Everton kom på den berømte 4 plassen en gang men pga "lille" naboens klaging fikk de endret slik at 5 plassen skulle få være med de store gutta å leke. Everton får faktisk lite skryt - de handler på en av de laveste hyllene, likevel får de spillerne til å skinne og selge de videre med gevinst. Alikevel har de med Moyes i spissen klart å brenne seg fast på øvre halvdel. Klarer de å holde jokerne skadefrie i år kan 4 plassen være innenfor rekkevidden.
                        Ganske spenstig med topp 4 men topp 6 trur jeg er realistisk.

                        Morsomt at et lag som år etter år får mye ut av budsjetter som er lommerusk ift de rundt de på tabellen gjør det så bra og viser at det er mulig.

                        Jævlig glad ingen sjeik eller mafioso har kjøpt klubben i mitt hjerte etter LSK. Tar heller gode plasseringer og må selge en spiller i året en å mister sjela.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Everton kom på den berømte 4 plassen en gang men pga "lille" naboens klaging fikk de endret slik at 5 plassen skulle få være med de store gutta å leke.
                          Merkelig at du skulle trekke inn det, akkurat som om det var det som gjorde at Everton ikke kvalifiserte seg. At Liverpool fikk kvalifisere seg den lengste veien hadde ingen innvirkning på Evertons vei ut av CL-kvalifisering. Ellers gjør Moyes en god jobb med Everton, men det blir mye nesten. Minner litt om LSK under Erlandsen.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Kimito
                            Merkelig at du skulle trekke inn det, akkurat som om det var det som gjorde at Everton ikke kvalifiserte seg. At Liverpool fikk kvalifisere seg den lengste veien hadde ingen innvirkning på Evertons vei ut av CL-kvalifisering. Ellers gjør Moyes en god jobb med Everton, men det blir mye nesten. Minner litt om LSK under Erlandsen.
                            Hadde han hatt LFCs budsjett hadde det vært noe helt annet.

                            Blir som å sammenligne soddBK og Sandnes Ulf.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Hadde han hatt LFCs budsjett hadde det vært noe helt annet.

                              Blir som å sammenligne soddBK og Sandnes Ulf.
                              Tja, tja. Everton har i alle fall publikumsgrunnlaget til å trekke en del penger, sponsoravtale med Chang som har base i Asia, og er historisk en av de større PL-klubbene. Mistenker at budsjettet ikke er så langt unna resultatene som Everton-supportere ynder å fremstille det. LFC under de forrige amerikanerne var triste greier de siste sesongene, også med tanke på budsjett.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Kimito
                                Tja, tja. Everton har i alle fall publikumsgrunnlaget til å trekke en del penger, sponsoravtale med Chang som har base i Asia, og er historisk en av de større PL-klubbene. Mistenker at budsjettet ikke er så langt unna resultatene som Everton-supportere ynder å fremstille det.
                                Se på spillerkjøpene til de to Liverpool-klubbene de siste årene og tenk deg litt om.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2600

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Se på spillerkjøpene til de to Liverpool-klubbene de siste årene og tenk deg litt om.
                                  Hah! Fant tall nå. Det er visst ikke overdrevent, selv om jeg skulle likt å se lønninger også. Litt overrasket over at Everton har brukt såpass mye mindre enn for eksempel Norwich (men det henger vel kanskje sammen med et godt salg eller to?). Virker som klubben burde vært noe flinkere på inntektsiden, men det er vel en grunn til at Everton også ville ha ny stadion.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #37
                                    Hva faen er det Fellaini tenker på med den nedskallinga? Er han helt idiot eller?

                                    Faen heller. Håper Moyes setter et eksempel.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9412

                                      #38
                                      Moyes har sagt at FA tar seg av saken, og han vil støtte avgjørelsen demses.

                                      Sj
                                      øl synes jeg Shawcross datt som en potetsekk av tidenes svakeste og afro-dempa headbutt. Han skjønner at han blir butta, og legger seg med en gang, uten så mye som en skramme.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Moyes har sagt at FA tar seg av saken, og han vil støtte avgjørelsen demses.

                                        Sj
                                        øl synes jeg Shawcross datt som en potetsekk av tidenes svakeste og afro-dempa headbutt. Han skjønner at han blir butta, og legger seg med en gang, uten så mye som en skramme.

                                        Det var ikke noen hard skalling men han bør vel for faen ha vett nok til å skjønne at det blir fanga opp av kameraene og vil ødelegge for klubben. Er ikke sånn vi vil fremstå.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          #40
                                          Som vanlig fremstår Moyes som en fair and square guy etter episoden. Ikke noe forsvar for sin egen spiller, snarere tvert i mot. Sånne managere får meg til å tro på fotballens fremtid.
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎