Larvik HK - de kan markedsføring

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    Larvik HK - de kan markedsføring

    Etter å ha hørt den pågående håndballkonkurransen på P4 hvor man kan vinne en drømmedag med LHK har jeg tenkt litt på hva denne premien innebærer.

    Kort etter hukomelsen kan en person vinne en drømmedag med laget, trene med de, møte de, og under NM-finalen sitte på benken med de. Før en tidligere Champions League kamp tidligere i år gav de bort 2kampbilletter til de 50 første som kommenterte staus til klubb og enkeltspilleres facebook sider. Helt klart at de er suvurene på markedsføring, finnes ikke annet norsk klubblag som er like mye i rent markedsføringsmessig sett bort fra Vålerengen Fotball man kan finne i FHM, VG o.l

    men jeg syns det er litt sprøtt å invitere et "forstyrrende element" til å sitte på benken under NM finalen mot Stabæk? Er de så overlegne at de ikke ser risiko. Uansett er det flott at slikt er mulig i Norge. Det hadde neppe skjedd at Manchester United ville invitert noen til å sitte på benken under en FA-cup finale mot f.eks West Ham (nå er ikke Man Utd) like suverene i sin klasse som LHK men allikevel.

    Flott med idrettsstjerner som er folkelige og på landjorda!
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
  • *46*

    #2
    De er så gode ja.... Det nærmeste du kommer et lag som kunne klart seg uten trener.

    Kommentar

    • merch
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2007
      • 938

      #3
      jeg skjønner jo at populæriteten gjør seg selv når de stiller et halvt landslag på banen. men de gjør tydeligvis en god markedsføringsjobb uansett og hviler ikke på ny arena og suverenitet.
      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        De er fortsatt et håndballag.
        Knurr...

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎