Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Kjernen beskriver det greit selv: (jeg antar de mener "hatet fra LSK-supportene". Ikke "til..")
    Drapstrusler er langt over grensa, men..

    Mini, som selv har fått kjørt seg ganske greit i Molde tidligere, har sagt det. “Vi må ta vare på fotballhatet”. André Bergdølmo kom til oss fra LSK i 1997 og har i ettertid regelrett hyllet hvordan hatet til Lillestrøm-supporterne gjorde at han spilte dårligere. Det er en del av pakka!
    Når en spiller vi elsker drar ut og returnerer til våre argeste rivaler vet han at det får reaksjoner. Vi prøver å gi en smekk på fingrene til de – heldigvis få – som krysser den grensa vi nevnte over. Men “svin” og “søppel”? Fotballen er underholdning, det er gi og ta. Det er følelser. Nettopp disse følelsene har gjort at Mushaga Bakenga hever lønn i millionkassen for å spille fotball.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

      På tross av uvær er det trist å se at Moldenserne ikke gidder å møte opp for å se laget sitt spille mot ett av de klassiske lagene i Europa. Er ikke akkurat tidenes utgave av Ajax, men likevel: what a waste.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        Solskjær er tilbake http://www.rbnett.no/100Sport/fotbal...icle622696.snd

        Ny runde med FM

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Solskjær er Røkkes go`gutt og vil få utømmelig lommebok. Samtidig ikke utenkelig at spillere som Ruben, Tommy med fler vil bli vist veien ut av Røkkeløkka. Opprydding venter. Kom hjem Ruben!!

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            Sukk. Herregud så lei jeg er av den klubben. Jeg hatet jo faktisk Molde før det ble kult, koste meg stort med nedrykket i sin tid, og årets dårlige utgave og sparkingen av Martin Andresen light har vært bra saker (skadefryd ER ekte glede). Gruer meg til å se Solskjær og blåfargen overalt igjen. Men man får krysse fingrene for at det går på ræva.
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2864

              Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
              Solskjær er Røkkes go`gutt og vil få utømmelig lommebok. Samtidig ikke utenkelig at spillere som Ruben, Tommy med fler vil bli vist veien ut av Røkkeløkka. Opprydding venter. Kom hjem Ruben!!
              Nå gjelder det å sikre lange kontrakter og bolte grundig fast alt potensielt salgbart. Vi skal ha minst 50 fantasillioner for Ofkir! Og det samme for Fred og Bonke. Alle i stallen, faktisk!

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                Da er vel også Jimmy-boy tilbake i kulissene ganske snart. Er det noen av våre spillere som har han som agent nå?

                Kommentar

                • OptimistFugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 462

                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                  Da er vel også Jimmy-boy tilbake i kulissene ganske snart. Er det noen av våre spillere som har han som agent nå?
                  Regner ikke med det. Å ha han som agent bør være oppsigelsesgrunn i samtlige norske klubber.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2526

                    Signeringen av Solskjær, fører til nærmest felles-onani i Molde m/omegn og at dem har fått en felles tro på at verden kretser ene og alene rundt Solskjær. Beklager språkbruken, men det er følelsen jeg sitter igjen med.

                    Dette er sikkert sårende for de som holder med MFK: jeg tar det ikke så tungt at Solskjær er ansatt som Manager. Som fluepapir for unge spillere er han nok god, men noe unikum som trener er han ikke.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • BroganTrundler
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2014
                      • 665

                      Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.

                      Fy faen for en patetisk gjeng. Syns neste det burde gå an at alle supportergruppene i Tippeligaen ble enige om å synge hater Molde by i løpet av den siste serierunden.

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        I går kveld feiret Rosenborg seriegullet. De feiret blant annet med sangen «Hater Molde». Reaksjonene er sterke.


                        Herregud. Får det til å framstå som om hele RBK-laget marsjerte med hakekorsbannere og skrek nazislagord. Null forståelse for supporterkultur.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Funchaloe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2011
                          • 511

                          Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                          http://www.rbnett.no/100Sport/fotbal...icle630210.snd
                          Fy faen for en patetisk gjeng. Syns neste det burde gå an at alle supportergruppene i Tippeligaen ble enige om å synge hater Molde by i løpet av den siste serierunden.
                          Akkurat det jeg tenkte og. Den hårsåre plastfitte-gjengen der som tror de er moralens voktere burde settes på plass. Man skal ikke la Moldes ny-puritanere og media styre hva som er akseptabel supporterkultur. Møkkaby, møkkafolk og møkkaklubb. Hater jævla Molde.
                          Custodes
                          Contra o futebol moderno!

                          Kommentar

                          • BroganTrundler
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2014
                            • 665

                            Til og med ordfører uttaler seg om det nå. Hele byen er jo en tragedie fra ende til annen.

                            Kommentar

                            • Funchaloe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2011
                              • 511

                              Nå leste jeg på TV2 at NFF vil straffe RBK for "upassende feiring"...
                              Custodes
                              Contra o futebol moderno!

                              Kommentar

                              • rælingen kanaris
                                Kaptein Reketråler
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 1445

                                Milde himmel....
                                Custodes
                                I med og motgang

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Fortreffelig av Lund Hansen, som uttrykker det de fleste av oss med rette føler. Fin fyr.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Forstår rett og slett ikke hvordan man kan være så butthurt. Når supporterklubbens leder går ut og griner om dette i media, så står det dårlig til med supporter-kulturen der oppe. At byens ordfører følger oppe gjør det hele til en parodi. Og NFFs involvering er intet mindre enn surrealistisk.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • gorken
                                      Administrator
                                      • May 2006
                                      • 1483

                                      Er det ikke deilig å ha noen å hate?


                                      Rosenborg feirer gullet, og i noen sekunder av feiringen synges «hater, hater, hater Molde by» før de går videre til andre sanger. Det er jo klart at her må hele nasjonen gå av skaftet. Dette går ikke. Molde er krenket. Ordføreren i Molde må selvfølgelig gå ut og fordømme det hele. Alle må legge seg paddeflate. Molde fotballklubb krever beklagelse. Fotballforbundet må vise seg som handlekraftige folk med sans for rettferdighet, og ikke korrupte fjols som de vanligvis er. Noen må gjøre noe! Hva med barna? HVORFOR TENKER INGEN PÅ BARNA?


                                      Hvis Molde tildeles gullet, vil de slutte å klage da? Gjør noe! Hva som helst. Bare vi slipper å høre mer på disse stakkars, krenkede moldenserne.


                                      Skjerp dere.


                                      Fotball er følelser. Fotball er lidenskap. Fotball er engasjement.


                                      Det innebærer kjærlighet, lidenskap og engasjement for klubben, for fargene, for byen. Og det kan bety å hate motstanderen. Rivalen. For noen er det hatet tilstede 2 x 90 minutter hver sesong. For andre er det året rundt. Men å bruke noen sekunder i gullfeiringen på å kose seg med å ha klart å slå rivalen, det har vi full forståelse for.


                                      Og det er Rosenborg vi snakker om her! Vi HATER Rosenborg.
                                      I have this condition.

                                      Kommentar

                                      • OptimistFugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 462

                                        For en forbanna selvhøytidelig plastikkgjeng. Skullerud passet jo fint inn.
                                        Måtte de rykke ned.
                                        Det å få meg til å ta rosenborgs side i en hvilken som helst sak er en prestasjon.

                                        Kommentar

                                        • Fjeller'n
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 905

                                          Å, for ei svele han Jenset er:

                                          I går kveld feiret Rosenborg seriegullet. De feiret blant annet med sangen «Hater Molde». Reaksjonene er sterke.


                                          "– Dette viser at de har null selvinnsikt, de har ingen vinnerkultur og de er bare ute etter å lage kvalm, sier han.

                                          Jenset mener harmen mot feiringen er berettiget. Han syns ikke Moldes supportere tar seg for nær av teksten i sangen.

                                          – De kommer maskerte gjennom bygatene våre, de raver og kauker på dette i hver eneste sjanse de får. Nå gjør de det til og med på sin egen gullfeiring."

                                          Også i harnisk da gitt.....
                                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎