EM

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Busk
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jan 2004
    • 134

    EM

    Jepp, da var EM i gang med 2-1-seier til Hellas mot Portugal!!! Morsom kamp by the way. Hvem holder folket med i EM? For min egen del setter jeg min lit til Italia i dette mesterskapet.

    Del Piero - Vieri
    Totti

    Er ikke så mange som slår den angrepsrekka der!
    www.koren-robert.com
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    #2
    håper at England vinner EM jeg.

    Kommentar

    • Kristoffer
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 172

      #3
      Søstern til moren min giftet seg med broren til fettern til Fernando Torres så jeg jeg er jo litt i slekt da :wink: ! Så derfor så må jeg holde med Spania eller skal jeg si Espãna
      Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

      Kommentar

      • Busk
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jan 2004
        • 134

        #4
        ....med andre ord: Tanta di gifta seg med fetteren til Fernando Torres? Broren til fetteren er vel også fetteren?
        www.koren-robert.com

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Opprinnelig skrevet av Busk
          ....med andre ord: Tanta di gifta seg med fetteren til Fernando Torres? Broren til fetteren er vel også fetteren?
          Ikke hvis det er halvbror og det er"på feil side" forbindelsen er...

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            holder helt klart med england.. håper faaen meg de vinner EM
            ..................

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Sverige-Bulgaria 5-0

              Temmelig imponerende. Zlatan og Henke tror jeg kan stille istand mye trøbbel for flere forsvar utover i mesterskapet...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                jupp sverige imponerte stort.

                synes også danmark spilte bra.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Kristoffer
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2003
                  • 172

                  #9
                  Sverige var gode til å gjøre mål av sjansene sine. Men de hadde kun 39% av ballbesittelsen!
                  Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                    Sverige var gode til å gjøre mål av sjansene sine. Men de hadde kun 39% av ballbesittelsen!
                    Og poenget ditt er? Ballbesittelsen har ikke all verdens betydning. Var jo mye mer farlig når Sverige gikk i angrep enn når Bulgaria gjorde det. Grunnen til at Bulgaria hadde mest ballbesittelse er fordi dem ikke fant noen måte å komme seg igjennom svenske midtbanen å forsvaret så dem ble bare stående å trille ball...
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Kristoffer
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2003
                      • 172

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                      Sverige var gode til å gjøre mål av sjansene sine. Men de hadde kun 39% av ballbesittelsen!
                      Og poenget ditt er? Ballbesittelsen har ikke all verdens betydning. Var jo mye mer farlig når Sverige gikk i angrep enn når Bulgaria gjorde det. Grunnen til at Bulgaria hadde mest ballbesittelse er fordi dem ikke fant noen måte å komme seg igjennom svenske midtbanen å forsvaret så dem ble bare stående å trille ball...
                      Jaja, poenget mitt var t da er Sverige effektive! Noe de fleste lag burde ta lærdom av!
                      Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Målet til Ruud var små pent må jeg si. Fikk ikke til en dritt i 80 minutter, så fikk han en sjanse, og den tok han vare på til gangs. Ellers må jeg si at det var en skuffende kamp, men det pleier det som regel å bli når man har store forhåpninger.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Kristoffer
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2003
                          • 172

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Målet til Ruud var små pent må jeg si. Fikk ikke til en dritt i 80 minutter, så fikk han en sjanse, og den tok han vare på til gangs. Ellers må jeg si at det var en skuffende kamp, men det pleier det som regel å bli når man har store forhåpninger.
                          Digg mål må jeg innrømme selv om ikke Rud er favorittspilleren min. God prestasjon å score fra nesten død vinkel med en mann hengende over seg og Kahn i mål!
                          Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4377

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Målet til Ruud var små pent må jeg si. Fikk ikke til en dritt i 80 minutter, så fikk han en sjanse, og den tok han vare på til gangs. Ellers må jeg si at det var en skuffende kamp, men det pleier det som regel å bli når man har store forhåpninger.
                            Digg mål må jeg innrømme selv om ikke Rud er favorittspilleren min. God prestasjon å score fra nesten død vinkel med en mann hengende over seg og Kahn i mål!
                            scoringa til ruud var off the hizzock! litt skuffende kamp egentlig
                            ..................

                            Kommentar

                            • Kristoffer
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2003
                              • 172

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Målet til Ruud var små pent må jeg si. Fikk ikke til en dritt i 80 minutter, så fikk han en sjanse, og den tok han vare på til gangs. Ellers må jeg si at det var en skuffende kamp, men det pleier det som regel å bli når man har store forhåpninger.
                              Digg mål må jeg innrømme selv om ikke Rud er favorittspilleren min. God prestasjon å score fra nesten død vinkel med en mann hengende over seg og Kahn i mål!
                              scoringa til ruud var off the hizzock! litt skuffende kamp egentlig
                              Ja syns jeg og, forventa mer trøkk fra begge lag. De spilte drepende kynsik da, og det er jo bra spill for laget men ikke fullt så morro å se på.
                              Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                              Kommentar

                              • andee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 1191

                                #16
                                Har lagt merke til at debatten angående Hauges dømming går på hvorvidt Russlands målvakt var borti ballen med armen eller ikke. VG-nett har trykket hele rødt-kort-regelen, og utifra hvordan jeg tolker denne, hadde ikke Hauge grunnlag til å vise'n ut, selv om han muligens var borti ballen med armen. Ballen lå jo omtrent død ved siden av målvakta, og han fratok jo ikke Portugal et mål eller en klar scoringssjanse selv om han muligens var borti med armen, og forsettelig var det iallfall ikke! Når det gjelder andre del av regelen så vil jeg påstå at det normalt ikke dømmes frispark ute på banen om en spiller faller på ballen med hånda. Noen som kan mer enn meg (skal ikke så mye til) om detta??

                                DETTE ER REGELEN:
                                En spiller skal vises det røde kortet hvis han begår en av disse forseelser:
                                - Fratar motparten et mål eller en klar scoringssjanse ved forsettelig bruk av hånden (gjelder ikke målvakt i eget straffesparkfelt).
                                - Fratar motparten, som beveger seg mot spillerens mål, en klar scoringssjanse ved å begå en forseelse som skal straffes med frispark eller straffespark.
                                (Kilde: FIFA's offisielle regelbok)
                                TS05 - Felt C

                                Kommentar

                                • Kristoffer
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2003
                                  • 172

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av andee
                                  Har lagt merke til at debatten angående Hauges dømming går på hvorvidt Russlands målvakt var borti ballen med armen eller ikke. VG-nett har trykket hele rødt-kort-regelen, og utifra hvordan jeg tolker denne, hadde ikke Hauge grunnlag til å vise'n ut, selv om han muligens var borti ballen med armen. Ballen lå jo omtrent død ved siden av målvakta, og han fratok jo ikke Portugal et mål eller en klar scoringssjanse selv om han muligens var borti med armen, og forsettelig var det iallfall ikke! Når det gjelder andre del av regelen så vil jeg påstå at det normalt ikke dømmes frispark ute på banen om en spiller faller på ballen med hånda. Noen som kan mer enn meg (skal ikke så mye til) om detta??

                                  DETTE ER REGELEN:
                                  En spiller skal vises det røde kortet hvis han begår en av disse forseelser:
                                  - Fratar motparten et mål eller en klar scoringssjanse ved forsettelig bruk av hånden (gjelder ikke målvakt i eget straffesparkfelt).
                                  - Fratar motparten, som beveger seg mot spillerens mål, en klar scoringssjanse ved å begå en forseelse som skal straffes med frispark eller straffespark.
                                  (Kilde: FIFA's offisielle regelbok)
                                  Litt synd for Hauge dette, han hadde jo bygget opp et godt internasjonalt rykte....
                                  Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Dagbladet har en litt annen virkelighetsoppfatning enn VG: http://www.dagbladet.no/sport/2004/06/17/400763.html
                                    Så det spørs om Hauges rykte internasjonal er blitt svekket noe spesielt. Jeg har ikke sett annet enn bildene på vg.no, og utifra dem ser det jo ut som om han stopper ballen med henda. Så da spørs det jo hvordan Hauge stod, og om han bedømte det som om det var en klar målsjanse til Portugal.

                                    Dessuten spilte det vel ikke så stor rolle for resultatet heller...
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #19
                                      Han har hvertfall blitt "renvasket" av uefa, så hans rykte er nok ikke noe værre enn tidligere
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Kristoffer
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2003
                                        • 172

                                        #20
                                        Leste også et sted at UEFA allerede har satt han opp på en annen kamp i EM
                                        Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎