Sveinung ferdig i Kamma

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Sveinung ferdig i Kamma

    Sveinung Fjeldstad er ferdig i Kamma!

    Sveinung Fjeldstad forlater Ham-Kam med øyeblikkelig virkning etter at dopingdommen ble klar i dag.
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    Er han 28 nå? Så er han utestengt til 2006 la oss si at han da er 30..haha skal sveinung gjøre comback da og UTEN doping? :lol:

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #3
      Jeg synes det var en grei straff.

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        #4
        hvor naiv(utrolig dum) går det ann å bli å da!

        "Hmm fikk noen tabletter av en kamerat som at det IKKE var anbole steoider, de tar jeg nok . Oj de funka, blei mye kvikkere av detta ! sikert helt greit for en som er et forbilde for unge og drivber med toppidrett. Skjønner jo ikke hvorfor ingen andre tar detta! Hmm jeg må være glup !

        han skulle vært utestengt resten av livet bare fordi han er så utrolig dum!
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Hehehe, hadde vært kult hvis man kunne utestengt spillere fordi dem er for dumme, skulle også gjeldt direktører å andre ledere også, eller hva Skutle?
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Runbernt
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • May 2004
            • 127

            #6
            Opprinnelig skrevet av Nordby
            Er han 28 nå? Så er han utestengt til 2006 la oss si at han da er 30..haha skal sveinung gjøre comback da og UTEN doping? :lol:
            Sveinung er 25 nå, og vil da være "bare" 27 når han er ferdig med utestengelsen. Han har lov til å drive organisert trening i denne perioden. Dette fordi han la kortene på bordet da saken kom opp.
            I intervju med Oppland Arb.blad sier han at han vil få saken litt på avstand før han ev. tar kontakt med en klubb.Sveinung innser selv at han har vært naiv og dum, og angrer selvfølgelig bittert.
            Jeg håper han kommer tilbake på fotballbanen, på er nivå som passer ham etter at utestengelsen er over.
            Runbernt

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #7
              Ok, men hvem vet at han la sannheten på bordet? for det vi vet så kan det at han fikk det av en kompis bare være ljug? Men uansett ønsker jeg han lykke til når han er klar.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎