Viking stadion i ferd med å falle sammen? ;)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    Viking stadion i ferd med å falle sammen? ;)

    (Dagbladet.no): En tilskuer på tippeligakampen mellom Viking og Start på lørdag måtte til legevakta og sy to sting i hodet etter å ha bli truffet av en betongbit som løsnet fra taket på det nye stadionet, melder Aftenbladet.no.
    Episoden skjedde i pausen, da tilskueren skulle ut for å røyke. Bak tribunen ramlet en betongbit på omtrent 5 centimeter i diameter fra taket og traff tilskueren på venstre side av hodet.

    Tilskueren var heldig og ble ikke hardt skadd av betongbiten. Viking ble orientert og lot tilskueren sitte på VIP-tribunen resten av kampen.
    Deretter bar det til legevakata, der tilskueren måtte sy to sting i hodet.

    Viking vil nå ta kontakt med entreprenør Kruse Smith på tirsdag for å få en forklaring på hvorfor en 5 centimeter stor betongbit kan løsne fra et to år gammelt stadion.

    Oddvar Egelandsdal i Kruse Smith er ikke orientert om episoden.
    - Men dette skal uansett ikke skje. Vi kontrollerer slike ting jevnlig, sier Egelandsdal til Aftenbladet.no.

    Viking stadion er på dagen to år gammelt i dag; siddisenes storstue ble åpnet til kampen mot Molde 1. mai 2004.

    Politiet i Stavanger opplyser til Dagbladet.no at de har ikke fått noen anmeldelse i saken.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
    Episoden skjedde i pausen, da tilskueren skulle ut for å røyke. Bak tribunen ramlet en betongbit på omtrent 5 centimeter i diameter fra taket og traff tilskueren på venstre side av hodet.
    Har ikke jeg sagt at det er farlig å røyke på stadion?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #3
      Hehehe, ingen tvil om det. Forøvrig var tilskueren på vei ut av stadion for å røyke siden det er røykfritt på staddaen.

      Hadde det vært lov til å røyke på stadion hadde ikke mannen behøvd å gått ut. Han hadde da mest sannsynlig sluppet unna skaden. Det vil vel si at røykfritt stadion er meget risikofylt??
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Kef1r
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 730

        #4
        haha... vk vant den diskusjonen der er farlig med røykfri stadion

        Kommentar

        • Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

          #5
          Del av obligatorisk antrekk

          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Da er tifoen til Viking-kampen klar. Hvor får man kjøpt disse hjelmene?

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Da er tifoen til Viking-kampen klar. Hvor får man kjøpt disse hjelmene?
              Stadion faller sammen. Symptomatisk med laget som spiller sine hjemmekamper der...
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Di Merda
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Feb 2006
                • 105

                #8
                Nuja. Hele feltet vårt rister når noen man holdt på å hoppe 4 timer før kampstart på Lørdag, når alle i Hordene hopper så rister det enda mer. Tør ikke tenkte på hvordan det blir når Kanari-Fansen kommer
                Last edited by Di Merda; 02.05.2006, 13:46.
                Viking Stavanger

                Kommentar

                • Kef1r
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 730

                  #9
                  haha.. takk men da tror jeg det ikke er noen stadion igjen

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #10
                    Det kommer vel også an på vekta til de som hopper :-)

                    Regner med at Viking skjerper seg snart spillemessig. Ser en på maratontabellen så er det tre lag som skiller seg ut som vinnerlag i Norge: RBK (kun grunnet CL-penger, tidligere var det et ordinært lag), LSK, Viking.


                    Straffa til Start var forøvrig latterlig! Her driver Keiko og bitcher på alle Straffene Start IKKe har fått, også får de en som er så shite billig og så klart feil. Midttun Lie burde nesten sagt fra der, han toucher ballen ikke en, men hele to ganger, får han plaffer den opp i en Vikingspiller som bare står der. Usportslig.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    Working...