Ingen av Brasil-stjernene til Ullevåll

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Ingen av Brasil-stjernene til Ullevåll

    Stjernefritt Brasil til Norge

    Det er annonsert stormøte på Ullevaal 16. august. Brasils store fotballstjerner mot Åge Hareides beste mannskap. Men det var før Dunga ble presentert som ny landslagssjef.

    RELATERTE SAKER
    Zagallo slutter



    – Vi tar i betraktning at de fleste spillerne i europeiske klubber enten er på ferie, eller nettopp er kommet tilbake i trening. Det er også stor fare for skader, sier Dunga til TV-kanalen Globo.
    Dermed spøker det for om spillere som Ronaldinho, Kaká og Adriano blir å se på norsk gress i midten av august.
    – Det har hele tiden vært intensjonen at Brasil skulle stille med sine beste spillere. Vi må finne ut hva som kommer til å skje før vi foretar oss noe, sier informasjonssjef Roger Solheim i Norges Fotballforbund til VG.
    NFF betaler nærmere åtte millioner kroner for å hente Brasil til Norge.
    (NTB)
    27.07.06 14:34, ny 27.07.06 14:36


    Glad jeg ikke kjøpte biletter til denne kampen. Hadde blitt kjempeskuffa.
    Får håpe vi beholder den gode statestikken mot Brasil
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #2
    Og NFF som har solgt billetter til Brasils trening!

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Trur faenmeg de har solgt sånne 4-kampersbiletter med brasilkampen som "lokkemat" også. Håpløst!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Det er jo ikke bare NFF som skal skytes her da. Det er rimelig bedritent av Brasil å først love å stille med de beste, for så å stille med spillere fra hjemlig serie.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Var det virkelig noen her som faktisk trodde at Brasil kom til å stille med sine beste spillere? Dette har skjedd så alt for mange ganger før, og det ville vært naivt å tro at man skulle få se et stjernespekket Brasil på Ullevåll i August. Selv har jeg fler ganger fått billetter til kamper med Manchester United, Liverpool, Nederland og andre fotball-lag med verdensstjerner, uten at noen av dem har dukket opp på kampdagen.

          Jeg er overhode ikke overrasket..
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Var det virkelig noen her som faktisk trodde at Brasil kom til å stille med sine beste spillere? Dette har skjedd så alt for mange ganger før, og det ville vært naivt å tro at man skulle få se et stjernespekket Brasil på Ullevåll i August. Selv har jeg fler ganger fått billetter til kamper med Manchester United, Liverpool, Nederland og andre fotball-lag med verdensstjerner, uten at noen av dem har dukket opp på kampdagen.

            Jeg er overhode ikke overrasket..
            På en interenational dag som kampen skal spilles på trudde jeg lagene pliktet til å stille med beste mannskap. Har dette endret seg?
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              På en interenational dag som kampen skal spilles på trudde jeg lagene pliktet til å stille med beste mannskap. Har dette endret seg?
              Har det noen gang vært en regel som pålegger et fotballag å stille med sitt beste mannskap? Jeg tviler.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #8
                Lover brasilianske stjerner


                Kommer Ronaldinho til Ullevaal? ( Foto: MICHAEL SOHN - AP )
                Relaterte klubber
                Brasil
                Mer om Brasil

                Relaterte artikler



                Brasil-trener Dunga lover en blanding av etablerte stjerner og nye fjes mot Norge 16. august.



                Publisert: 31.07.2006 kl. 12:31
                Endret: 31.07.2006 kl. 12:36
                Dermed kan Norges Fotballforbund (NFF) puste litt lettere ut. Billett-kjøperne «slipper» et brasiliansk lag med nesten ukjente fotballartister.

                Fryktet ukjent lag

                – Vi har nå fått lovnader om at det blir en miks av kjente stjerner og nye, yngre spillere på Ullevaal, sier informasjonssjef Roger Solheim i NFF til NTB.
                Nyansatt trener Dunga uttalte i forrige uke at han aktet å komme med en tropp med Brasil-baserte spillere.
                NFF tok umiddelbart kontakt med det brasilianske forbundet.
                – Vi gjorde det klart at etter kontrakten skulle Brasil stille med sitt beste lag, og at kampen koster oss store penger, sier Solheim.
                Norge-Brasil ble utsolgt på rekordtid. Og NFF mente at Ullevaal stadion kunne vært fylt opp tre ganger – om det hadde vært mulig.
                Aldri slått Norge

                Brasil har aldri slått Norge i en fotballandskamp. Under VM-1998 ydmyket Egil «Drillo» Olsens lag verdens beste fotballnasjon ved å vinne 2-1.
                Den norske troppen tas ut tidlig neste uke. Der kan Ole Gunnar Solskjærs navn være med.
                Han har ikke spilt for Norge på «en evighet».
                (©NTB)
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Kef1r
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 730

                  #9
                  haha detta driter jeg laangt i så er bare bra.. digger meg at folk har kjøpt billetter for og se "stjernene" hah.. om de gidder og dra til kalde norge for og spille en kamp norge bare må ha fordi vi ikke har tapt mot brasil ? bedre og holde det lengre da.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kef1r
                    haha detta driter jeg laangt i så er bare bra.. digger meg at folk har kjøpt billetter for og se "stjernene" hah.. om de gidder og dra til kalde norge for og spille en kamp norge bare må ha fordi vi ikke har tapt mot brasil ? bedre og holde det lengre da.
                    Enig... Kjempekjedelig med Ronaldinho og Kaka på Ullevåll :roll:
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Kef1r
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 730

                      #11
                      haha fikk nok av ronaldinho og div i vm jeg.. holdt med italia fra første runde ! FORZA ITALIA

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kef1r
                        digger meg at folk har kjøpt billetter for og se "stjernene"
                        så du synnes det er kjempekult at jeg har betalt masse penger for å se flere av verdens beste spillere uten å få valuta for penga?? Jævla tulling!
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • mr.sandass
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2005
                          • 972

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kef1r
                          haha detta driter jeg laangt i så er bare bra.. digger meg at folk har kjøpt billetter for og se "stjernene" hah.. om de gidder og dra til kalde norge for og spille en kamp norge bare må ha fordi vi ikke har tapt mot brasil ? bedre og holde det lengre da.
                          Hmmm. Artig innlegg. Selv er jeg totalt uenig. Selv jobber jeg på denna kampen og får se "stjernene" tett innpå.

                          For et dusteinnlegg
                          www.ultrasfeltc.net

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                            Hmmm. Artig innlegg. Selv er jeg totalt uenig. Selv jobber jeg på denna kampen og får se "stjernene" tett innpå.

                            For et dusteinnlegg
                            amen.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎