Kjernen hermer..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mic
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2004
    • 120

    Kjernen hermer..

    Er det fler enn meg som så RBK mot VIF..
    Faen så irriterende det var å høre at Kjernen omtrent bruker alle sangene vi bruker... Både, Argentinasangen, elsket forhatte og en god del andre.. Når de tillogmed har tatt sangen Evig og for alltid, så merker jeg at jeg blir uvell. RBK supporterene må vel være noe av de minst opfinnsomme i hele Norge... Kjernen har mistet all min respekt! For all del vi må absolutt ikke stoppe å synge disse sangene selv om RævBK synger dem.. La oss gi alt på disse sangene fortsatt og vise at det er bare 1 supportergjeng i Norge som kan synge de sangene med trøkk!!:lsk:
    The dubble i 2014
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    #2
    Det eneste jeg fikk høre var at de hadde begynt med sidelengs hopping på Italiasangen. De sang også denne sangen når vi var på besøk, men uten noe som helst hopping.

    De kommer aldri til å synge like høyt, hoppe like mye eller flagge like mye som oss, sånn er det bare.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Vær så snill, kan vi kutte ut survinga om at "alle" kopierer oss. Kjernen gjør sin greie og henter inspirasjon fra akkurat de samme supportergruppene som vi gjør.

      OK, vi er som oftest først ute med å lansere sangene "live" i tillegg til at vi klarer å få de til å trøkke skikkelig, men Kjernen har i det minste vett nok til å lage egne versjoner som tekstmessig er ganske så ulike våre. Trolig rett og slett fordi de har jobbet med forslagene like lenge som oss, forskjellen er at vi får ut fingern fortere enn for eksempel Kjernen.

      Stabæk Support hadde en sang på melodien til Forza Fugla lenge før oss, men vi kopierte alikevel melodien og gjorde sangen til vår egen. Blir dere uvel av den tanken også?
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Stabæk Support hadde en sang på melodien til Forza Fugla lenge før oss, men vi kopierte alikevel melodien og gjorde sangen til vår egen. Blir dere uvel av den tanken også?

        Ja faktiskt.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Blir helt meningsløst å kritisere supportere for å gjøre det samme Kanari-fansen alltid har gjort. Vi er ikke noe bedre.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Sem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2005
            • 1626

            #6
            Den sidelengse hoppinga vår synes jeg blir litt vel Klanen... Meg om det...

            Kommentar

            • Kølla Riisa
              Seniormedlem
              • Jun 2004
              • 1021

              #7
              Klanen hopper da ikke sidelengs, de hopper bak hverandre i anal-dansen dems. Og den er ikke ofte du ser lenger.

              Stabæk Support og Bastionen er de eneste jeg har sett som har sidelengs hopping.

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                Klanen hopper da ikke sidelengs, de hopper bak hverandre i anal-dansen dems.
                Fullstendig klar over det, men får allikevel sterke Klanassosiasjoner til den sidelengse hoppinga vår... Får helt mark faktisk... Men som sagt: Meg om det...

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #9
                  Så lenge ikke KFL produserer helt selvlagede tekster, melodier og koreografier, så skjønner jeg ikke hva dette er å hisse seg opp for.
                  Det eneste jeg gidder å bry meg om, er om LSK-spillerne føler KFL som en støtte, og det er det vel for tiden liten tvil om.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #10
                    Hver eneste gang KFL forsøker med noe nytt, kommer det oppgulp her på forumet. Couldn't care less!

                    Det som ikke fungere, dreper seg selv. Det som fungerer, løfter KFL til nye høyder!

                    KFL - NORGES BESTE MANNSKOR!
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • Sem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2005
                      • 1626

                      #11
                      Kall det gjerne oppgulp, men jeg forsøkte i grunn bare å illustrere at noe av det vi kommer med også kan sees på som å "stjele" fra andre. Jeg veit det er mange som har sansen for denna hoppinga, og det skal de da for svarte svingene også få lov til å ha. Men la meg nå få mene at det er litt Enga da, uten å kappe av meg huet for det.

                      Jeg har hatt sansen for alt annet nytt som har kommet det siste året (kommer i hvert fall ikke på noe jeg ikke har likt), men når det er noe man ikke har spesielt sansen for, må det da gå an å ytre det her på forumet! Er det ikke det et forum er til for?

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Sem
                        Men la meg nå få mene at det er litt Enga da, uten å kappe av meg huet for det.
                        Vi kan ikke kutte ut alt av supporterkultur som Klanen driver med, bare fordi nettopp Klanen gjør det. Hvis du ser deg rundt på tribuner utenfor Norge, er det mange som hopper, både opp og ned og sidelengs. Vi har ikke stjålet hoppinga fra Klanen.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Sem
                          Fullstendig klar over det, men får allikevel sterke Klanassosiasjoner til den sidelengse hoppinga vår... Får helt mark faktisk... Men som sagt: Meg om det...
                          Du er forsåvidt ikke alene om det synspunktet, så det er i alle fall en liten trøst

                          Men, den dagen KFL begynner med kuk i ræv som apeberget, kommer jeg til å klikke totalt. Det var noen fjortisser på Briskeby som prøvde å kjøre i gang et vekselrop med "Kom igjen Fugla", lik den apeberget har med "kom igjen enga", men det døde temmelig kjapt fordi de fleste av oss som har vært med i mer enn to år, har avsmak for akkurat den.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Kef1r
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 730

                            #14
                            haha... hermer vi etter klanen med hopping sidlengs nå.. hah sikkert.. har da sett mange andre supporter gruppe hoppe sidlengs mye bedre enn hva klanen får til.. og de gjør det jo aldri lengre.. har ikke sett det på de 2 siste vif kampene jeg har vært på.. Vif-LSK.. LSK-vif i fjor.

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                              Det eneste jeg fikk høre var at de hadde begynt med sidelengs hopping på Italiasangen. De sang også denne sangen når vi var på besøk, men uten noe som helst hopping.

                              De kommer aldri til å synge like høyt, hoppe like mye eller flagge like mye som oss, sånn er det bare.
                              Jeg var på kampen(Ja, jeg VAR DER på kampen...) Rimelig surrealistisk situasjon, men nok om det.

                              Jeg kan bekrefte at Kjernen IKKE hopper sidelengs til denne sangen. Det er vel kanskje en 20 stk av de som hopper opp og ned på denne.

                              Vil for øvrig bare legge til at Klanen var heeeelt utrolig dårlig. Hørte de knapt nok når det var målløst, og når bartefolka gikk opp til 2-0 holdt de helt kjeft. Aldri i hele mitt liv sett verre medgangssupportere. I det de reduserte til 2-2 var det litt sjalla la med noe hopping inntil de igjen ble stille som graven etter scoringa til Riseth. "Vååååålenga, du er min rellio Zzzzzzzzzzzzzz..."

                              Kjernen hadde tidvis greit volum, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke helt å få den store respekten for denne jalla supporterskaren.

                              Jeg var på kampen med en kompis av meg fra militærtiden som holder med VIF(Ja, selvfølgelig er han agronom/bonde og kommer fra Skiptvet i Østfold) og jeg priset meg selv rimelig ofte med:

                              Takk for at jeg født med et hjerte for Lillestrøm Sportsklubb og er medlem i Kanari-Fansen. Tusen takk! :lsk:
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Vær så snill, kan vi kutte ut survinga om at "alle" kopierer oss. Kjernen gjør sin greie og henter inspirasjon fra akkurat de samme supportergruppene som vi gjør.
                                Takk. Jeg er så drittlei av det evige maset om at andre "stjeler" fra oss. Blir rett og slett flau av å høre på det. Godt å høre at flere i denne tråden tar til motmæle.

                                Forøvrig vil jeg si at Kjernen ikke er det værste jeg kan komme på av supportere. Har mer respekt for dem enn f.esk. vestbredden til Klanen! Kjernen har tross alt mer av vår filosofi når det gjelder sanger o.l.

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #17
                                  Det er sant at vi også stjeler masse sanger, forskjellen er jo at vi henter dem utenlands. Jeg må være ærlig og si at jeg synes det var lite kult av oss å ta en sang som Stabæk allerede har brukt, men meg om det. Men det skal likevel sies at det er ikke mulig å unngå at man ender opp med fler av de samme melodiene, og det er feil å si at alle stjæler våre sanger. Det er helt sikkert fler supportergrupper som har jobbet med melodier som vi var først med, og som ikke vil skrinlegge alle sine sanger av den grunn. Det er jo forståelig. Jeg synes likevel det er litt usmakelig å kommed med 5-6 låter vi akkurat har startet like etterpå. Jeg tror ikke supportergruppene i Norge finner alle de samme melodiene samtidig, og det er jo opplagt at noen "stjæler". Men er enig i at det er liten grunn å sutre av den grunn, vår jobb er å støtte LSK på en best mulig måte, at vi pisser på de andre på tribunen er for meg bare en bonus.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Jaren-kanari
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Mar 2004
                                    • 185

                                    #18
                                    Når man snakker om rapping av sanger, er det vel ikke til å komme fra at KFL også har blitt en Bajenkopi. Dette har slått meg helt siden jeg hørt dem synge :"Hammarby e'dom besta - heia heia heia Bajen", Bajen-gospel osv. Syns vi bør se lengre enn til Sverige for inspirasjon, selv om de også rapper sangene fra sydligere strøk. Skulle vært kreative nok til å mekke kule sanger sjøl, men jeg skjønner at det ikke er lett. Men her har vi mer å hente.....
                                    Jaren-kanari
                                    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                                    Kommentar

                                    • Pi_Meson
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Aug 2004
                                      • 21

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Mic
                                      Når de tillogmed har tatt sangen Evig og for alltid, så merker jeg at jeg blir uvell.

                                      Kommentar

                                      • Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

                                        #20
                                        Sanger skal SYNGES, ikke jattes om på et forum i all evighet. Det er dette Kjernen ikke har skjønt.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎