Om Vikings problemer - og skryt til LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 1033

    Om Vikings problemer - og skryt til LSK

    Velger å poste denne under "generelt", siden den har begrenset LSK-relevans.

    Interessant sitat fra Sandro Grande i denne artikkelen, hvor han mener at LSK er et av de få lagene i Norge som "spiller fotball" - tror det er første gang jeg har lest en nøytral fotballpersonlighet fremheve LSK som et spillende lag - kanskje vårt (ufortjente) rykte som destruktivt arbeidslag er i ferd med å nyanseres?



    Er forøvrig sjeleglad for at jeg ikke er Viking-supporter om dagen, de må ha det for jævlig...
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #2
    Sandro Grande er bra mannfolk!

    Jeg føler med viking-supporterne om dagen. Men tror og håper ikke de rykker ned. Da heller kjedelige lag som Molde og Tromsø.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • Fritz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 1033

      #3
      Opprinnelig skrevet av hoyt
      Jeg føler med viking-supporterne om dagen. Men tror og håper ikke de rykker ned. Da heller kjedelige lag som Molde og Tromsø.
      Vi trenger Viking i Eliteserien, siden de gir oss seks poeng hver sesong, så jeg krysser fingrene for at de holder seg.

      Ønsker også Molde ned (selv om den utrolig sympatiske Sandro Grande spiller der).

      Ja, jeg er fortsatt bitter etter cupfinalen.

      Kommentar

      • fotball_marthe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1069

        #4
        Opprinnelig skrevet av Fritz
        Vi trenger Viking i Eliteserien, siden de gir oss seks poeng hver sesong, så jeg krysser fingrene for at de holder seg.

        Ønsker også Molde ned (selv om den utrolig sympatiske Sandro Grande spiller der).

        Ja, jeg er fortsatt bitter etter cupfinalen.
        Jeg å!
        Jeg håper Molde og VIF rykker ned,men kanskje for mye å håpe på?
        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7055

          #5
          Jeg synes det mest interessante er detaljene som røpes omkring Anthony Bassos kontrakt i Auxerre:

          " I stedet for nedrykksstrid i Stavanger trives han nå med inntjening av franske franc i Auxerre."

          Omleggingen til Euro i 2001 har altså gått journalisten hus forbi, en ikke uvesentlig prestasjon. Han blir det noe stort av!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fritz
            Er forøvrig sjeleglad for at jeg ikke er Viking-supporter om dagen, de må ha det for jævlig...
            Ja. Enig der. Meget trivlige folk. Spesielt han derre Kim Larsen, han er fin.( Ikke såån fiiiin.)
            En annen som har det tungt er Druå. Han satt i styre i Hordene for et par år sida, i år har han ennå ikke vært på stadion. (Ikke en gang mot Lillestrøm, da lå han og sov på det flotte kontoret sitt i Stavanger sentrum under kampen, etter en litt for hard runde på byen kvelden før) Er det rart han gikk under kallenavnet "Tøyta" i militæret?
            Last edited by scages; 25.08.2006, 14:23.

            Kommentar

            Working...