400 soldater kommandert til å heie på Tromsø

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    400 soldater kommandert til å heie på Tromsø

    100% satisfaction guaranteed on every domain we sell. 30-day, no questions asked, money-back guarantee. Easy, fast and convenient shopping.


    400 ekstra supportere mot Lyn

    TILs gode samarbeid med Hærens styrker når nye høyder, tidligere har de vært på Alfheim for å rydde snø, gjørme og preparere gressmatta. Nå kommer de for å støtte Gutan fra tribunen.

    I dag har vi vært å øvd inn sanger med sambandsbataljonen på Heggelia. De sammen med ca 150 andre rekrutter skal står sammen med oss under helgens kamp. Jeg må si at jeg var fryktelig spent på hva som skulle møte oss, om de ville være med å synge på sangene våre, og ikke minst hvordan det skulle låte.

    Æ kan med 100% sikkerhet si at soldatene kommer til å synge så det ljomer i vegger og tak på Alfheim, ja det er mulig gresset vil reise seg...

    Under besøket på Heggelia ble det også laget noen bannere som skal brukes under kampen, søndag mot FC Lyn Oslo. De som reiste til Heggelia i dag var Øyvind, Lars, Frank og undertegnede, vi var alle enige m at dette var over all forventning og at det kommer til å bli veldig bra på søndag.

    Vi ønsker hvertfall Hærens styrker hjertelig velkommen, og håper de kan være med på å fremme sangkulturen i Isberget mot Lyn.


    ----------------

    Hadde dette skjedd i jegerbataljonen som jeg var i, hadde jeg desertert på dagen!
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    så teit... MÅ de sitte, eller kan de få lov til å stå?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #3
      Latterlige nordlendinger, håper de rykker ned og aldri komemr opp igjen. Blir bare dårlig av sånn "supporterkultur" som dette.

      Stakkars rekrutter, rektutt-preioden kan være tøff nok den så må man jaggu meg bli tvunget til Alfheim for og synge også.

      Kommentar

      • Lillestrøm Kirke
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 1470

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
        Latterlige nordlendinger, håper de rykker ned og aldri komemr opp igjen. Blir bare dårlig av sånn "supporterkultur" som dette.

        Stakkars rekrutter, rektutt-preioden kan være tøff nok den så må man jaggu meg bli tvunget til Alfheim for og synge også.
        Men de to sangene de har er enkle ihvertfall:
        • Heia til, heia til, heia til osv.
        • Hey-jå-le-lå-le-lå-le-lå-la-e-åa osv.
        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Har bare ett ord til dette: patetisk!
          Jeg hadde heller tatt min straff i kakebu istedenfor å bli med på dette tullet. Dummeste jeg har hørt om på lenge.

          Kommentar

          • LasseN
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 1610

            #6
            Jeg har et annet ord og: Ordrenekt.
            Det hadde jeg gjort iallefall. Nå skal det sies at min militære karriere bestod av en dag på sesjon men...
            LasseN

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #7
              Å bli beordret til å dra på fotballkamp er vel ikke så ille. Hadde gjerne tjenestegjort en sesong blandt gutan istedet for i "herlige" Heggelia, kun avbrutt av perm den helgen fugla kom selvfølgelig.
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎