Perssons stempling av Bakke

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Perssons stempling av Bakke



    Er gutten stokk dum??

    Burde vært anmeldt for vold. Noe av det styggeste jeg har sett silden Ciljan ble sparket ned.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring

    Er gutten stokk dum??
    Han høres svensk ut....

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Styggen Bakke hadde jo en tilsvarende stempling tidligere i kampen. Jeg har null sympati for råtassen Bakke.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Styggen Bakke hadde jo en tilsvarende stempling tidligere i kampen. Jeg har null sympati for råtassen Bakke.
        Ok... Fikk ikke med meg...

        Uansett er det jo en direkte livsfarlig måte å takle på. Om det er Bakke eller Søgård som er offeret.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • heidar
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2121

          #5
          Eneste som irriterer meg var at det ikke gikk utover Martine Andresen istedet.... For øvrig, at Bakke ikke selv ble utvist i gårsdagens kamp, er jo også en gåte. Gult kort tidlig i kampen, og etterpå var det holding og for sene taklinger konstant. Men man kan vel ikke regne med at Brann-TV skal rette fokus på dette, det kunne jo skape et negativt fokus på det laget som "alle" håper vinner serien.
          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

          Endelig er mørketida over.

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            #6
            Opprinnelig skrevet av heidar
            Eneste som irriterer meg var at det ikke gikk utover Martine Andresen istedet.... For øvrig, at Bakke ikke selv ble utvist i gårsdagens kamp, er jo også en gåte. Gult kort tidlig i kampen, og etterpå var det holding og for sene taklinger konstant. Men man kan vel ikke regne med at Brann-TV skal rette fokus på dette, det kunne jo skape et negativt fokus på det laget som "alle" håper vinner serien.
            haha ja så du martine i bråket etter tacklinga på bakke? tok skikkelig tak i stabekkspillerens "pupper" og vred til! priceless
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2887

              #7
              han uttalte vel også at han trudde det var martin han stempla
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • tHuLu
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 730

                #8
                Stabæk supporterne er visst i harnisk over at Martin i det hele tatt hissa seg opp... dem om det selv om denne ikke er særlig fin heller.. http://www.youtube.com/watch?v=Yuwi245NChw

                Aftenposten som opplyser at dette kommer fra stabæksupporterne sitt forum..
                For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

                  #9
                  Papir-Aftenposten i dag synes det er trist at Mifsud får samme straff for å dra av seg trøya som Persson får for overfallet.

                  NFF nekter forøvrig å gjøre noe mer med saken, siden Roy Helge Olsen bare ga gult kort, ikke rødt.
                  Roy Helge innrømmer etter å ha sett video at det er klart rødt kort, men NFF har ikke regler som gjør at spilleren kan få karantene.

                  Kommentar

                  • Mannschaft Rösler
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2003
                    • 247

                    #10
                    En angrende svenske

                    Skal stå fram på Stabæks web-tv etter skrekktaklinga på Eirik Bakke.


                    Som en av kommentarene under sier: Att en svenske må ha 40 timer for å tenke seg om, er ikke uvanlig.

                    E.K

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Papir-Aftenposten i dag synes det er trist at Mifsud får samme straff for å dra av seg trøya som Persson får for overfallet.

                      NFF nekter forøvrig å gjøre noe mer med saken, siden Roy Helge Olsen bare ga gult kort, ikke rødt.
                      Roy Helge innrømmer etter å ha sett video at det er klart rødt kort, men NFF har ikke regler som gjør at spilleren kan få karantene.
                      Det er litt pussig at man ikke kan gi spilleren straffeskjerpelse når video viser at det hadde vært på sin plass, når man kan frikjenne en spiller som blir funnet uskyldig etter at man har studert video. Jeg tenker på Sandefjords Arnar Førsund, som ble utvist mot RBK. I begge tilfeller har dommeren sett situasjonen, men feilbedømt den. Jeg vet at dette er i tråd med gjeldende regelverk, men jeg synes det er ulogisk.

                      Kommentar

                      • Fjeller'n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 905

                        #12
                        Regelen står nok for fall. FA har allerede "overkjørt" sin egen regel:

                        Manchester Citys Ben Thatcher er utestengt i åtte kamper for sin brutale albuetakling mot Pedro Mendes forrige måned.


                        Og NFF skal evaluere:

                        Etter sesongen vil Norges Fotballforbund (NFF) foreta en evaluering av regelverket sett i lys av enkelte hendelser som har skapt diskusjon i norsk fotball i årets sesong.



                        Stian
                        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎