Bartefolka til CL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Bartefolka til CL

    Å huffa huffa meg... To skuffelser på to dager. Noe flere som føler seg litt deprimert. :cry:

    Men jeg lurer på hva dere tror. RævBK får nå 80 mill. inn på konto. Ola By Rise har bekreftet sin posisjon.

    Hva skjer videre? 10 nye år med RBK dominans?
    Vil RL være nok til at Fugla kan vinne neste år eller året etter?
    Bølerkanaris
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Dagens mest possitive ting er vel at Anderlecht er klare for CL, dermed klirrer det kronasjer i LSK-kassa....

    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • Mingus
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 193

      #3
      Dette var akkurat det Tippeligaen trengte. Vi ser nå at norsk fotball vil bli mye, mye bedre! Snart kjøper bartesatan Sundgot, Gylfi, Kippe, Soma, Hangeland, Helstad og kanskje Solskjær. Selvfølgelig vil dette bidra til at ligaen blir mer attraktiv de nærmeste 5-6 årene. Ingen tvil!

      Hipp Hipp Hurra..... :cry:

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Herlig, vi får èn million av Anderlecht!!!

        RBK får til sammenligning 40 millioner fra UEFA in på en bok som fra før har over 250 millioner. De eier egen stadion, som de skal bygge tak over. De får inn 2 millioner i billettinntekter pr hjemmekamp i Tippeligaen, de herjer på sponsormarkedet, de selger vel snart Daniel Braaten for 25 mill, så selger de Solli for 18 mill. - og bruker 20% av de pengene til å sikre seg Helstad og Alex Ødegaard, så kjøper de Soma fra Brann - i redsel for at Brann kan bli litt vell innpåslitne, så renner det inn videresalgspenger osv. Snøballen ruller.

        Kommentar

        • Kristian
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 690

          #5
          Faen det var så synn :cry:

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎