Hvem ønsker du som serievinner i år?
Brann eller Rosenborg?
Collapse
X
-
Heia Bart, De har vunni så mange ganger så om de vinner en gang til er det noe som bryr meg midt i den brune stjerna syd for halebeinet..
Om brann vinner så kommer vi til å høre ett evig mas om dette seriegullet i 40 år til.. vil for en hver pris slippe å se Hermann Friele stikke snuta frem i mediene å si " No ska me jammen vinna eurrrropacupen og" Bergen er en fæl by som ikke fortjener seriegull. Dessuetn blir jeg serdeles misfornøyd om Gashi får en gullmedalje til å henge hjemme på stueveggen..Det er bedre å væra døv enn vålenga. -
Tackler ikke Brann.Selvom valget er mellom to av tre onder i norsk fotball.
Norges Chelski skal ikke vinne noe som helst.
Heia Barteby!Last edited by MedlemNR35; 04.10.2006, 06:03.Kommentar
-
Er personlig uenig. Er så utrolig lei av trønderne etter å ha bodd i Bartbyen i tre år. Halve Kristiansund er også RævBK-fans, så for meg hadde det smakt om Brann vant...
Tydeligvis ikke alle som er enige med meg ser jeg.Fra BaillsundKommentar
-
Trodde lenge i sesongen at jeg unte Brann seriemesterskapet hvis vi sjøl gikk på en smell, men det er noe med faenskap man er vant med. Litt lettere å takle på en måte. La trøndra ta det, så kan vi trekke på skuldra etterpå.Vidar Evje
Kommentar
-
Vinner Brann, som i '63 - rykker de vel ned som i '64...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Dagens kommentar!!! Er du i slekt med Arne Scheie??? For noen kunnskaper...
Branns stålbller kjøper seg opp værre enn Chelsea om dagen, nå er det snakk om en kar fra Baltikum. La oss krysse fingrene for at Miller og Winters finner seg en bedre klubb før neste sesong i alle fall, for maken til shoppinglag må vi tilbake til RBK med ferske Champions League - ståler for å finne i norks fotball. Makan!LSK Norges beste lagKommentar
-
Noen som noen gang fester tillit til denne mannens ord?
Les artikkelen og vurder om igjen. Sett på makan til vissvass han lirer av seg.
Stol ikke på denne elgete figuren !!! Han er nesten like full av shit som "chemical Ali"...LSK Norges beste lagKommentar
-
-
selvfølgelig ønsker jeg ikke at noen av dem vinner, en gang fugl -alltid fugl! :lsk:
Men dersom jeg må peke ut en av dem, så kanskje rævbk et år til. Tror ikke bergen er klar for et gull enda, og omgivelsene er enda mindre klar for det.
Nei, f**n, jeg klarer ikke å peke på noen! De er begge usymaptiske, ekle lag. Brann som handler inn all søpla de kommer over (gashi), og at både riseth og assistentdommer ivers spiller i samme klubb, får enhver til å ønske at de rykket ned, langt ned hinsides vikarligaen for alltid!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Ikke faen om jeg unner disse bartefolka noe som helst lenger, når det gjelder fotball.....de har vunnet nok. Siden LSK ikke ser ut til å lykkes, så håper jeg faktisk Brann vinner i år. Om ikke annet, for så å kunne plage/terrorisere en kollega, som jeg deler kontor med..... Er så lei av RævBK-gnålet hans nå.
KimFLKommentar
-
Håper gullet i det minste blir i familien, så heia trolljan!
Og tanken på at grusomme Gashi skal kunne vinne gull igjen er nok iseg selv til å unne et hvilket som helst annet lag gull.
Dessuten er Brann full av drittsekker jeg ikke unner møkka under skoene dems en gang..Kommentar
-
Jeg liker ikke tanken på at det kun er enga som har stoppet RBKs seiersrekke. Så derfor lander jeg på Brann. De har jevnt over vært det beste laget. Det er sjeldent Brann har sugd lut i kamper iår selv om de har tapt, men det har definitivt RBK gjort.Kommentar
-
Unner ikke Riseth eller Iversen å vinne noe som helst, men tanken på at Sæternes og Martine kan vinne gjør meg fysisk kvalm.
Come to think of it.... Jeg unner ingen andre enn Fugla å vinne så jeg står over avstemminga.Kommentar
Kommentar