Hvor får man tak i billetter til premier leauge?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolergra
    Medlem
    Møteplager
    • Aug 2004
    • 80

    Hvor får man tak i billetter til premier leauge?

    Noen som vet om det finnes en norsk eller engelsk internettside som man kan booke billetter?
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Er du medlem av en supporterklubb? I så fall får du kjøpt turer inkl kampbillett av den, skulle jeg tro.

    Kommentar

    • Gyras
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2003
      • 62

      #3
      Du kan kjøpe billetter til noen utvalgte kamper på www.ticketmaster.co.uk

      Har brukt de en gang tidligere når jeg skulle se en playoff finale for to år siden og det fungerte greit.

      Den enkleste er dog å melde seg inn i klubben du har tenkt til å se. Da er det ikke noe stress å få kjøpt hvis ikke alle billettene er solgt ut til sesongkortholdere. Da slipper du også å betale de sinnsyke gebyrene som de norske haiene tar for å kjøpe for deg.

      Eneste PL klubben jeg kom over som kunne selge til meg uten at jeg var medlem var Fulham.

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #4
        Hadde hjulpet litt om du hadde fortalt hvilket stadio/lag du skal på/skal se.

        Kommentar

        • ketil
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 246

          #5
          Stikk til Italia eller nedover i divisjonene i England. Stemningen i England er laber, og det ødelgger illusjonene man har på forhånd av klubben sin. Ikke spesielt artig, tro meg. Pub er bedre!

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Opprinnelig skrevet av ketil
            Stikk til Italia eller nedover i divisjonene i England. Stemningen i England er laber, og det ødelgger illusjonene man har på forhånd av klubben sin. Ikke spesielt artig, tro meg. Pub er bedre!
            Hvis stemningen i England er laber hvorfor skal man da stikke nedover i divisjonene i England? Eller mente du at stemningen i premier league var laber? Har selv vært i England ett par ganger, og synes ikke stemningen var særlig laber...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • ketil
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 246

              #7
              Mente i Premier League. Nedover er det morsommere å være på kamp. Selvsagt er det mer trykk enn i Norge. Men med 40.000 på kamp forventer man mye mer, men med prisene i PL ka man selv gjøre matten.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎