Øyeblikkene til tv2=Søppel!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    Øyeblikkene til tv2=Søppel!

    Kjøpte tv2 sin dvd "øyeblikkene tippeligaen 2006" igår. Gledet meg veldig til å se den fordi jeg savner tippeligaen og alt rundt. Men fy faen for no søppel for oss som holder med fugla. Ikke en Koren-perle på topp-10 lista over de beste scoringene, ikke et lsk mål i det hele tatt. Koren den 4.beste spillern i tippeligaen i år ifølge Bengt Eriksen.. I løpet av hele den 2 timer lange dvd-en viste de 2 lsk mål, men de viste det røde kortet til Wehrman mot Lyb minst 5 ganger, de viste straffesituajonen mot Brann og mot Ham-Kam flere ganger. Straffesituasjonen mot Brann var faktisk ett av "øyeblikkene". Tror tv2 har noe mot Fugla..

    Denne DVD-en anbefales IKKE!!!

    *irritert*:evil:
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Opprinnelig skrevet av Serbern
    Straffesituasjonen mot Brann var faktisk ett av "øyeblikkene". Tror tv2 har noe mot Fugla..
    Du verden.

    TV2 må ha gått glipp av mange øyeblikk i år. Kunne da i verste fall valgt Winters' mål mot oss i stedet? Hvis det da var Winters som sto for det irriterende flotte langskuddet, hjernen min har gått seg en tur ut.

    Noen flere som har sett denne? Ville jo vært fin å ha, men jeg gidder ikke å bruke penger på hastverksarbeid.

    Kommentar

    • fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

      #3
      Hadde ikke tenkt å kjøpe den uansett..
      Tv2 er og blir søppel!(hvertfall når det gjelder fotball,programmene fra klokken2-6 ruler:P)
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

      Kommentar

      • mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

        #4
        Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
        Hadde ikke tenkt å kjøpe den uansett..
        Tv2 er og blir søppel!(hvertfall når det gjelder fotball,programmene fra klokken2-6 ruler:P)
        Kjenner jeg blir ganske irritert over folk her inne. Dere har ikke snøring en gang! Tv 2 tar med det som selger. LSK selger dårligere en andre lag fordi ingen liker oss. Sånn er det.

        Og det at fotball sendingene til TV 2 er dårlige er bare vrøvl!

        Kjenner jeg blir litt sur når jeg får høre så mye dritt om min arbeidsplass
        www.ultrasfeltc.net

        Kommentar

        • André
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 419

          #5
          hehehe skjønner deg, men er ikke bare tv2 som velger og kutte ut lsk da, vg også blant annet.
          Your life
          A game
          turn it up, turn it up!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #6
            Opprinnelig skrevet av mr.sandass
            Kjenner jeg blir ganske irritert over folk her inne. Dere har ikke snøring en gang! Tv 2 tar med det som selger. LSK selger dårligere en andre lag fordi ingen liker oss. Sånn er det.

            Og det at fotball sendingene til TV 2 er dårlige er bare vrøvl!

            Kjenner jeg blir litt sur når jeg får høre så mye dritt om min arbeidsplass
            Selvfølgelig selger LSK dårlig når TV2 ødelegger for klubben med sin ekstreme bias. LSK ligger på hat-toppen til D Wathne (dette har jeg fra hans egen munn), noe som gjennomsyrer hele redaksjonen der (mange deilige seire i Bergen under AE). Ensidig negativ dekning fra TV 2 hele sesongen - når vi triumferte var det fokus på dommer og duoen vår som ville videre i karriéren ("vekk fra klubben" med TV 2 øyne). Det toppet seg med Rösler/Høgmo-saken, hvor journalistens iver etter å leve opp til TV-2 redaksjonens kultur fabrikkerte et negativt oppslag - dementien kom på side 435 på tekst-tv. Hadde vi hatt en upartisk dekning ville LSK hatt langt flere støttespillere og vært et mye mer salgbart produkt ellers i landet.

            Kommentar

            • mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

              #7
              Opprinnelig skrevet av reka
              Selvfølgelig selger LSK dårlig når TV2 ødelegger for klubben med sin ekstreme bias. LSK ligger på hat-toppen til D Wathne (dette har jeg fra hans egen munn), noe som gjennomsyrer hele redaksjonen der (mange deilige seire i Bergen under AE). Ensidig negativ dekning fra TV 2 hele sesongen - når vi triumferte var det fokus på dommer og duoen vår som ville videre i karriéren ("vekk fra klubben" med TV 2 øyne). Det toppet seg med Rösler/Høgmo-saken, hvor journalistens iver etter å leve opp til TV-2 redaksjonens kultur fabrikkerte et negativt oppslag - dementien kom på side 435 på tekst-tv. Hadde vi hatt en upartisk dekning ville LSK hatt langt flere støttespillere og vært et mye mer salgbart produkt ellers i landet.

              Gjennomsyrer redaksjonen? Sist vi spillte mot brann holdte ALLE i tv 2( i oslo) på og le seg ijæl. Bortsett fra wathne og alsaker da.

              Jada. Davy er fra Bergen. Davy er også veldig fotball intressert. En som er fra Bergen og som er veldig glad i fotball, pleier som regel og holde med nettopp Brann. Ganske Naturlig egentlig!

              TV 2 tar med det folk vil se. Thats it. Folk har ikke lyst til og se LSK.

              Men med ny trener og en ny spillestil så kan det hende seg at det blir noen litt mer positive innslag på nyåret
              www.ultrasfeltc.net

              Kommentar

              • mr.sandass
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2005
                • 972

                #8
                Forresten så kan det godt hende at Øyeblikks dvd'n til Tv 2 er rævva. Detta aner ikke jeg noe om
                www.ultrasfeltc.net

                Kommentar

                • semper fi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 823

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                  TV 2 tar med det folk vil se. Thats it. Folk har ikke lyst til og se LSK.
                  Folk flest setter vel pris på gode prestasjoner, uavhengig av hvem som utfører dem? At folk f.eks ikke vil se noen av perlene til koren, finner jeg derfor merkelig.
                  -After Dark Ultras-

                  Kommentar

                  • mr.sandass
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 972

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av semper fi
                    Folk flest setter vel pris på gode prestasjoner, uavhengig av hvem som utfører dem? At folk f.eks ikke vil se noen av perlene til koren, finner jeg derfor merkelig.
                    Har nesten bare hørt skryt av Koren på tv 2 jeg da men...
                    www.ultrasfeltc.net

                    Kommentar

                    • semper fi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 823

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                      Har nesten bare hørt skryt av Koren på tv 2 jeg da men...
                      Jo jøss, nettopp derfor er det vel merkelig at vi ikke får se denne trollmannen i en oppsummering av sesongen?
                      -After Dark Ultras-

                      Kommentar

                      • mr.sandass
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2005
                        • 972

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av semper fi
                        Jo jøss, nettopp derfor er det vel merkelig at vi ikke får se denne trollmannen i en oppsummering av sesongen?
                        Som sagt tidligere i tråden så kan det godt hende at oppsummeringa er rævva! Men for min egen del syns jeg at dette har vært et ganske vondt år jeg så gidder ikke og kjøpe en oppsummering hvor man får se at stinkdyra ifra etterstad går forbi oss og Bartene tar gullet med hjem.

                        07. Da skal det bli saker
                        www.ultrasfeltc.net

                        Kommentar

                        • fotball_marthe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1069

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                          Kjenner jeg blir ganske irritert over folk her inne. Dere har ikke snøring en gang! Tv 2 tar med det som selger. LSK selger dårligere en andre lag fordi ingen liker oss. Sånn er det.

                          Og det at fotball sendingene til TV 2 er dårlige er bare vrøvl!

                          Kjenner jeg blir litt sur når jeg får høre så mye dritt om min arbeidsplass
                          Du! Her inne klager vi på alt og alle som ikke "holder" med LSK hvis du skjønner hva jeg mener..Så slutt å klag på meg a! Aner du hvor mye dritt jeg må høre om skolen min,jeg bryr meg ikke noe om det..Det blir det samma!
                          Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                          Kommentar

                          • mr.sandass
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2005
                            • 972

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                            Du! Her inne klager vi på alt og alle som ikke "holder" med LSK hvis du skjønner hva jeg mener..Så slutt å klag på meg a! Aner du hvor mye dritt jeg må høre om skolen min,jeg bryr meg ikke noe om det..Det blir det samma!
                            Hører mye dritt om skolen min jeg også. Bryr jeg meg? Ikke faen
                            www.ultrasfeltc.net

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2887

                              #15
                              skole og arbeidsplass er vel to forskjellige ting? hvertfall for elevene på skolen. det bryr meg langt opp i tarmsystemet om folk snakker dritt om skolen min, men arbeidsplass hadde vært no annet
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                Som sagt tidligere i tråden så kan det godt hende at oppsummeringa er rævva! Men for min egen del syns jeg at dette har vært et ganske vondt år jeg så gidder ikke og kjøpe en oppsummering hvor man får se at stinkdyra ifra etterstad går forbi oss og Bartene tar gullet med hjem.

                                07. Da skal det bli saker
                                Siden du jobber i tv2, vet du om det kommer en egen LSK-dvd som ifjor?

                                Kommentar

                                • mr.sandass
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2005
                                  • 972

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Siden du jobber i tv2, vet du om det kommer en egen LSK-dvd som ifjor?

                                  Nei gjør ikke det. Jobber der kun som freelance. Men fattern er litt høyere i systemet så kan høre med han
                                  www.ultrasfeltc.net

                                  Kommentar

                                  • okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                    Kjenner jeg blir litt sur når jeg får høre så mye dritt om min arbeidsplass
                                    Så lenge TV2 er den største aktøren når det gjelder dekning av norsk fotball, må du tåle at de får litt dritt. Jeg sier ikke at alt TV2 gjør er feil, helt sikkert ikke halvfeil heller, men alle må få lov til å ha si egen mening om produktet deres.

                                    Jeg har personlig lenge syntes at de har utnyttet produktet for lite. I gamle dager før milliardavtalen var engasjementet og iveren for å bruke penger og tid på norsk fotball på et lavmål. Canal+ kom inn, og presset NRK og TV2 til å jobbe hardere. Vi kan nå se at de bruker mer tid og adskillig mer penger på produktet. TV2 gjør en jobb som er helt ålreit i forhold til avtalen de har..

                                    -okb!
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                    Kommentar

                                    • mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av okb
                                      Så lenge TV2 er den største aktøren når det gjelder dekning av norsk fotball, må du tåle at de får litt dritt. Jeg sier ikke at alt TV2 gjør er feil, helt sikkert ikke halvfeil heller, men alle må få lov til å ha si egen mening om produktet deres.

                                      Jeg har personlig lenge syntes at de har utnyttet produktet for lite. I gamle dager før milliardavtalen var engasjementet og iveren for å bruke penger og tid på norsk fotball på et lavmål. Canal+ kom inn, og presset NRK og TV2 til å jobbe hardere. Vi kan nå se at de bruker mer tid og adskillig mer penger på produktet. TV2 gjør en jobb som er helt ålreit i forhold til avtalen de har..

                                      -okb!
                                      Skal nok innrømme at du har et godt poeng. Skal også innrømme at min arbeidsplass muligens er kanskje litt mer utsatt også.

                                      Den dekningen tv 2 har av fotball nå er helt vanvittig mye større en det det var før.

                                      Selvfølgelig skal jeg tåle dritt..TÅler dritt vær dag jeg. Men akkurat den dagen der hadde sandass 40 i feber og var to minutter unda og ringe legen. Så til mitt forsvar så var jeg veldig grinete denna dagen her.

                                      God jul
                                      www.ultrasfeltc.net

                                      Kommentar

                                      • Fridtjof
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2005
                                        • 2120

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av okb
                                        Så lenge TV2 er den største aktøren når det gjelder dekning av norsk fotball, må du tåle at de får litt dritt. Jeg sier ikke at alt TV2 gjør er feil, helt sikkert ikke halvfeil heller, men alle må få lov til å ha si egen mening om produktet deres.

                                        Jeg har personlig lenge syntes at de har utnyttet produktet for lite. I gamle dager før milliardavtalen var engasjementet og iveren for å bruke penger og tid på norsk fotball på et lavmål. Canal+ kom inn, og presset NRK og TV2 til å jobbe hardere. Vi kan nå se at de bruker mer tid og adskillig mer penger på produktet. TV2 gjør en jobb som er helt ålreit i forhold til avtalen de har..

                                        -okb!
                                        Med all respekt, okb, men dette blir vel å kaste stein i glasshus, sett ut i fra hvem som er din arbeidsgiver? Hvis det er én kanal i Norge som kunne utnyttet et fotballprodukt de eier rettighetene til bedre, så er det tross alt TV-Norge.

                                        Uten at dette skal gå over til å bli en debatt om de forskjellige mediehusene her til lands, så syns jeg virkelig at TV2 gjør en god jobb med Tippeligaen. Hadde dog nyhetssendingene deres vært av samme kaliber.

                                        Og så, til sist, beklager Marthe, men det er ikke helt sammenlignbart å se på en persons forhold til en arbeidsgiver som en persons forhold til sin skole. Selv hører jeg til den gruppen av mennesker som syns min skole får ubegripelig mye mindre kritikk enn den den gjør.
                                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎