Den opprykksjagende Leeds-tråden

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ganfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2006
    • 165

    Den opprykksjagende Leeds-tråden

    Er det andre enn meg virkelig skjelver i buksene og frykter nedrykk? Denne klubben hører hjemme i PL.

    Leeds ligger nå aller sist i Championship, med 27 poeng. Det er fem poeng opp til sikker plass. Leeds har en kamp mindre spilt.

    Er det flere fugler enn meg og Bjarmann som ber for å unngå nedrykk?
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Nei la nå denne skakk kjørte klubben bli borte en gang for alltid!!

    Sorry men måtte bare få det ut

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #3
      Opprinnelig skrevet av Ganfugl
      Er det andre enn meg virkelig skjelver i buksene og frykter nedrykk? Denne klubben hører hjemme i PL.

      Leeds ligger nå aller sist i Championship, med 27 poeng. Det er fem poeng opp til sikker plass. Leeds har en kamp mindre spilt.

      Er det flere fugler enn meg og Bjarmann som ber for å unngå nedrykk?
      Jeg ! Har fulgt Leeds helt sidene storhetstiden - m/Billy Bremner m.fl.. Er overhodet ingen tvil om at Leeds hører hjemme på øverste hylle i England. Men akkurat nå ser det ikke så bra ut, selv om jeg ikke har mistet trua på at Leeds klarer å holde plassen i The Championship dette sesongen. Og så får klubben ta det videre derfra.

      Kommentar

      • Ganfugl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2006
        • 165

        #4
        Endelig seier!

        Leeds vant i går 2-1 over Palace. Er klatringen begynt?

        Et skår i gleden er at en ikke-navngitt spiller har gitt opplysninger til Palace om lagoppstillingen før kampen. Wise sier at denne spilleren aldri kommer til å spille for Leeds igjen.

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #5
          Opprinnelig skrevet av Ganfugl
          Endelig seier!

          Leeds vant i går 2-1 over Palace. Er klatringen begynt?

          Et skår i gleden er at en ikke-navngitt spiller har gitt opplysninger til Palace om lagoppstillingen før kampen. Wise sier at denne spilleren aldri kommer til å spille for Leeds igjen.
          Deilig med en Leeds-seier nå ! Synes å se tendenser til laget plukker flere poeng i det siste. Leeds ligger riktignok sist ennå, men avstanden oppover på tabellen er ikke stor.

          Kjedelig med episoden du nevner, men å lekke opplysninger til motstanderlaget før kampstart er illojalt - og en resolutt opptreden av Wise her (ved å sparke spilleren rett ut) - kan bidra til å sveise laget bedre sammen. Men vet noen hvem spilleren er ?

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Ny viktig kamp for Leeds i morgen. Laget reiser helt til Wales for å møte Cardiff, et lag som ligger høyt på tabellen og slåss om playoff. Utvilsomt en tøff match, hvor poeng vil være en bonus. Også de andre bunnlagene i Championship har vanskelige bortekamper denne helgen, så med poeng her vil nok Leeds United forlate bunnplassen og forhåpentligvis begynne klatringen. Lykke til !

            Kommentar

            • Ganfugl
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2006
              • 165

              #7
              Leeds tapte 1-0 borte for Cardiff, og ligger dermed fortsatt sist. Hvem som lekket opplysninger til Palace er også fortsatt ukjent. Noen som har noen teorier om hvem det kan være?

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #8
                Opprinnelig skrevet av Ganfugl
                Leeds tapte 1-0 borte for Cardiff, og ligger dermed fortsatt sist. Hvem som lekket opplysninger til Palace er også fortsatt ukjent. Noen som har noen teorier om hvem det kan være?
                Min teori: T. A. Flo. Stol aldri på en Vålerenga-spiller.

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #9
                  Her var det mye å ta tak i for Leeds syns jeg. For det første var baklengsmålet en defansiv katastrofe. Først klarerte Sa ballen ut i rommet, og så ga Westlake Cardiff et frispark fra litt over 20 meter. Chopra har scort fra samma plassen i to hjemmekamper på rad fra før, og gjorde det selvfølgelig igjen.

                  I andreomgangen fikk først Chopra rødt kort. Igrunn helt greit. Ufin albue, og han hadde gult fra før. To minutter senere fikk Cardiff straffe. At ikke Kandol fikk rødt der, begriper jeg ikke. Blokkerer en sikker scoring med armen. Uansett gjorde Leeds-keeperen en kjemperedning, så straffa hjalp lite. Seks minutter før slutt fikk også Walton rødt kort. Helt ubegripelig. Blir klipt ned selv, titter oppgitt på dommeren som ikke ser det alle andre ser, og får sitt andre gule kort.

                  Men, når Leeds ikke klarer å utligne med to mann mer og seks minutter pluss tillegg igjen, da ser det unektelig veldig vanskelig ut for dere.

                  Cardiff på sin side må klare seg uten toppscoreren i Championship, Chopra, i en kamp eller to nå, mens de kjemper innbitt for kvallikplass.

                  Deilig seier, men med en vond bismak når Chopra blir savnet i de neste kampene.
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

                    #10
                    Jeg selv er Manchester City supporter, og det er ikke så mange år siden vi var på tredje nivå i England. Regner med at Leeds vil reise seg, selv om det kan ende med nedrykk i år.
                    KFL - medlem nr 23

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av egil
                      Jeg selv er Manchester City supporter, og det er ikke så mange år siden vi var på tredje nivå i England. Regner med at Leeds vil reise seg, selv om det kan ende med nedrykk i år.
                      Takk for den !

                      Ny kamp for Leeds i morgen (tirsdag 20.2). Et QPR som også sliter kommer på besøk til Elland Road. QPR har 33 poeng, mot Leeds´ 30 poeng. Dermed en uhyre viktig kamp i bunnstriden.

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #12
                        Det ble 0-0 i bunnoppgjøret mot QPR, selv om det i følge rapportene, var en viss spillemessig fremgang å spore. Leeds ligger dermed ennå helt nederst, og trenger sårt noen seiere for å berge plassen. Ny sjanse borte mot Wolverhampton f.k. lørdag.

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #13
                          Og heller ikke mot Ulvene lyktes det Leeds å vinne. Heller ikke å få uavgjort. Med et nytt tap ser det ikke lyst ut, selv om håpet ennå ikke er ute.

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #14
                            Jeg vekker denne sterkt nedrykkstruede tråden til live. Poengene for Leeds har uteblitt i det siste. I morgen kommer Luton på besøk til Elland Road, forøvrig kamp 8 på kupongen. Skal Leeds ha fortsatte sjanser, er nok laget nødt til å vinne denne kampen.
                            Last edited by RSP; 17.03.2007, 15:31.

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #15
                              Leeds slo Luton 1-0. Er det fremdeles håp ?

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #16
                                Det ble uavgjort borte mot Leicester i midtuka, og i ettermiddag blir det et særdeles viktig bunnoppgjør mot Southend.

                                En liten oppmuntring fra storhetstida til Leeds:


                                Marching On Together - A Brief History in Picture

                                Kommentar

                                • Ganfugl
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2006
                                  • 165

                                  #17
                                  Southend leder nå 1-0 hjemme mot Leeds 35 min. ut i kampen

                                  Kommentar

                                  • Ganfugl
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Nov 2006
                                    • 165

                                    #18
                                    http://www.youtube.com/watch?v=IvdFC...related&search=

                                    Kommentar

                                    • Ganfugl
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Nov 2006
                                      • 165

                                      #19
                                      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


                                      Beste målene fra fjorårssesongen hvor vi nesten rykket opp. Nå må vi kjempe for å klare oss...

                                      Kommentar

                                      • Ganfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2006
                                        • 165

                                        #20
                                        Healy utliknet for Leeds!!

                                        Kommentar

                                        Working...