Tråden om tidenes største klubb - Real Madrid

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    Tråden om tidenes største klubb - Real Madrid

    Finnes det flere Madridistas her på forumet som sliter med depresjoner om dagen?

    Kampen mot Levante igår var ett mareritt fra ende til annen, Los Blancos spilte helt ok utifra det de har prestert i det siste men det var langt fra bra nok mot ett Levante som forsvarte seg godt(med ekstremt god hjelp av dommeren).

    Neste kamp er den 11. feb mot Real Sociedad borte på Anoeta.

    Kan forøverig gratulere alle Middlesbrough fans med at Woodgate blir hos dere også etter sommeren. Boro og Real er enige om en permanent overgang.
    Last edited by xeR; 08.02.2007, 16:48.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #2
    Vil ikke si at jeg holder noe spes med Real, men jeg har fulgt med på dem i mange år pga min favorittspiller som liten, og dagens direktør eller hva han er, Mijatovic. Ellers holder jeg mest med Atletico Madrid i spania...

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      Opprinnelig skrevet av Serbern
      Vil ikke si at jeg holder noe spes med Real, men jeg har fulgt med på dem i mange år pga min favorittspiller som liten, og dagens direktør eller hva han er, Mijatovic. Ellers holder jeg mest med Atletico Madrid i spania...
      Predrag Mijatovic er sportsdirektør, som spiller var han fantastisk og desverre ofte glemt når man snakket om verdens beste spillere..

      Atletico er fysj forresten. Selvom de har en spiller jeg gjerne skulle sett i Den hvite trøya.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #4
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Predrag Mijatovic er sportsdirektør, som spiller var han fantastisk og desverre ofte glemt når man snakket om verdens beste spillere..

        Atletico er fysj forresten. Selvom de har en spiller jeg gjerne skulle sett i Den hvite trøya.
        Husker Real satt en prislapp på Mijatovic på over 1 milliard kroner en gang i tiden, så han var ganske verdsatt i klubben da ja... Han var utrolig god, husker spesiellt da den gangs Jugoslavia skulle spille kvalikk mot ungarn i budapest. De vant vel7-1 og Mijatovic putta 5, og 3 i returakmapen tror jeg. I real så husker de vel best siersmålet i CL-finalen når de vant 1-0 over Juventus?

        Skulle gjerne sett Torres i Man Utd jeg...

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          Opprinnelig skrevet av Serbern
          I real så husker de vel best siersmålet i CL-finalen når de vant 1-0 over Juventus?
          Hvem kan vel glemme det?
          Opprinnelig skrevet av Serbern
          Skulle gjerne sett Torres i Man Utd jeg...
          Ikke slike skitne ord i min tråd
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            20.55 på sportN så går kampen til Spanias U21 lag mot england U21.

            Real Madrid har 5 spillere i troppen: Miguel Torres, Antonio Adán, Sergio Sánchez, Esteban Granero og Juan Mata. I tillegg til at Roberto Soldado er med(leid ut til Osasuna).
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              #7
              Mitt inntrykk av Real er at når Makeléle dro så raknet mye av laget. Den defensive stabiliteten forsvant og problemet slik jeg ser det har vært at for mange av spillerene har for offensiv innstilling som derav går utover det defensive. Samtidig har kommende presidenter/trene vært mer opptatt av å få kloa i publikumsspillere og "galacticos" framfor å tenke på hvordan laget som helhet vil fungere. Det vil si blant annet punkter som fornuftig balanse og supplering av ferdigheter har blitt overskygget av "Se og Hør"-navn osv. Ord som kontinutet og stabilitet har vel vært tilnærmet fraværende, og i de siste åra kan man vel trekke det så langt som å påstå at det mange måter har vært litt bergensk over klubben - hoderulling, intriger og en "ledelse" som splitter mer enn den samler.

              Etter min mening har også Real hatt (eventulet har) en altfor ustabil lagoppstilling som det er naturlig å tro går utover spillermønstre og samspillet. For å trekke inn Barcelona så har de en mye mer fast ellever, og det virker som klubben der går mer etter spillere som kan fungere bra i laget istedenfor å hele tiden sikle etter stjerner som sikkert vet mer om Jaguar enn om klubbens historie. Det fører vel oss derav ned til neste punkt som er presidentvalget, der presidenten etter det jeg har forstått vinner valget ved å "love" inn flest superstjerner. Real Madrid har i lang tid hatt problemer med å ha en klok balanse mellom det offensive og defensive.

              Det som iallfall er brennsikkert er at Real Madrid på gode dager representerer noe av det ypperste av hva underholdning angår, og Real-fans får uansett ha lykke til videre på jakten etter pokaler! (Og dette ble visst altfor langt. Det er faen meg en kunst å formulere seg kortfattet.)
              Last edited by Canário; 11.03.2010, 00:10.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                Opprinnelig skrevet av Canário
                I alle fall: Mitt inntrykk av Real er at når Makeléle dro så raknet mye av laget. Den defensive stabiliteten forsvant
                Der traff du spikeren, helt utrolig at man sendte han avgårde. Nå har vi fått Gago som jeg tror vil tilføre laget det de har manglet siden Redondo og Makelele herja på midten.


                Opprinnelig skrevet av Canário
                og problemet slik jeg ser det har vært at for mange av spillerene har for offensiv innstilling som derav går utover det defensive, samtidig som kommende presidenter/trene har vært mer opptatt av å få kloa i publikumsspillere og "galacticos" framfor å tenke på hvordan laget som helhet vil fungere. Det vil si blandt annet punkter som fornuftig balanse og supplering av ferdigheter har blitt overskygget av "Se og Hør"-navn osv.
                Du er jammen inne på noe her også. Det beste eksempelet på dette er vel at Real har hatt 6 trenere siden del Bosque dro. Man ser også at klubben er inne i en prosess der man rydder opp i gammel morro. Figo er ute, Ronnie er ute, Becks er på vei ut. Man viser også en fin satsning på egne spillere nå, vi har vel en av spanias mest lovende junioravdeling med mange spillere som kan bli store. Mata, De La Red, Torres, Adan, Sergio, Nieto i tilleg til at man har Soldado utleid til Osasuna(er ikke sikker på om han returnerer)


                Opprinnelig skrevet av Canário
                Real Madrid har etter min mening i lang tid hatt problemer med å ha en klok balanse mellom det offensive og defensive.
                Real har hatt en tendens til å være for offensive. Når man har kjøpt i de virkelig store stjernene så har man kjøpt offensive spillere. Dette har man tydeligvis tatt konsekvensene av nå. Gago, Cannavaro, Emmerson er alle defensive spillere.


                Opprinnelig skrevet av Canário
                Det som iallfall er brennsikkert er at Real Madrid på gode dager representerer noe av det ypperste av hva underholdning angår.
                Så sant, så sant. Tror de gode dagene vil komme oftere i tiden fremover nå som de voldsomme skadeproblemene klubben har hatt ser ut til å gi seg.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Da er Becks tatt inn i varmen igjen. Han er med i troppen som skal møte La Real på lørdag. Det rapporteres at han har jobba steinhardt på treningene og at han er i kjempeform.

                  Robinho er også med, så da var smellen han fikk sist ikke veldig alvorlig heldigvis.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    ...................
                    Last edited by xeR; 10.02.2007, 09:35. Begrunnelse: Klarte å legge den inn i feil tråd...
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      #11
                      Grattis med seier igår.. den trengte dere.. Og godt å se at Becks er tilbake..

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Takk for det, var godt med 3 poeng igår. Bare så synd at det var 0 fremgang i spillet. Vi scora på de 2 sjansene vi hadde. Spillet må heve seg betraktlig. Synes Capello gjorde en del merkelige valg i startoppstillinga også igår. Får håbe han tar til fornuften til neste kamp som forøvrig er Betis.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Håkon Henriksen
                          Administrator
                          • Nov 2003
                          • 6411

                          #13
                          Real er $tørst :

                          Real Madrid er best, foran Barcelona, Juventus og Man U. Hvis topplinjen teller mest.
                          Håkon Henriksen
                          -
                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                          -
                          ALT FOR FUGLA

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                            Kommer til å være størt neste år også. Går rykter om at den nye tv avtalen er den største avtalen innen fotballens historie. I tillegg til at Real nå får ny hovedsponsor etter at BenQ Siemens gikk konk, vil tro at denne avtalen også vil bety kling i kassa..
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #15
                              Robinho er på vei bort. Ifølge rykter så skal han være tilsalgs for rundt 140 mill.
                              Hett tips er at han ender opp i Milan. Gått rykter tidligere om at han skal inngå i en byttehandel med Kaka.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av xeR
                                Robinho er på vei bort. Ifølge rykter så skal han være tilsalgs for rundt 140 mill.
                                Hett tips er at han ender opp i Milan. Gått rykter tidligere om at han skal inngå i en byttehandel med Kaka.
                                Høres merkelig ut om Milan skulle være villige til å gi slipp på Kakà for Robinho og noen millioner. Han er en langt bedre fotballspiller og mye mer nyttig for Milan enn hva Robinho er. Lite trolig at de vil få et mellomlegg som er stort nok til å finne en fullgod erstatter.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                  Hehe, ja det er jo en fattig trøst.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Hehe, ja det er jo en fattig trøst.
                                    Penga er der og det blir storshopping til sommeren. Etter det jeg har hørt i det siste er jeg blitt sterkere i troen på at det vil bli brukt penger på Kaka eller Cristiano Ronaldo. Dessuten går det rykter om at vi skal snappe opp Mourinho til sommeren.

                                    Mvh Bo som skal til Madrid i april.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #19
                                      Bare noen få små timer igjen til El Derbi nå. Real har vunnet de siste 4 oppgjørene på Vicente Calderón og satser på nr 5 idag. Real er noe svekket som vanlig, denne gangen er det Raul Bravo, Roberto Carlos og Sergio Ramos er skada, Nå netopp ble det også klart at Ruud må stå over også pga skade.

                                      For de interesserte så går kampen på Tippeligakanal 1 kl 22:00 idag.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4377

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Penga er der og det blir storshopping til sommeren.
                                        Den klubben har jo faen meg hatt storshopping de siste 5 åra, uten resultater. Et tips hadde kanskje vært å funnet balansen i laget som er totalt fraværende, og ikke bare tenke på "stjernekjøp".
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎