Mifsud og Koren i Championship

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rawe
    Medlem
    Hoffnarr
    • Mar 2004
    • 60

    #21
    Koren fikk heller ikke starte mot Boro i Cupen heller...
    Så at Mifsud hadde mål og målgivende i en kamp for 1 eller 2 uker siden da Coventry vant 4-1. Han spilte vist bra, spennende å se om han får mer spilletid fremover nå også
    eLSKer

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5096

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rawe
      Koren fikk heller ikke starte mot Boro i Cupen heller...
      Du lever i fortiden, Boro-kampen er jo lenge siden.
      Koren spilte hele forrige ligakamp mot Birmingham den 18. mars.

      Kommentar

      • Rawe
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2004
        • 60

        #23
        Godt å høre, det jeg ville frem til var at han hadde vært ute i ett par kamper på rad
        eLSKer

        Kommentar

        • SuperErik
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 535

          #24
          Ikke bare vi som har hatt en svart dag på jobb i dag..
          Robert Koren scoret selvmål for noen minutter siden mot Burnley borte.
          - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

          <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5096

            #25
            Nåja, det var da fælt til svartmaling.

            Koren ble da kåret til Albions beste, og matchrapportene sier intet om noe selvmål..

            Kommentar

            • SuperErik
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 535

              #26
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Nåja, det var da fælt til svartmaling.

              Koren ble da kåret til Albions beste, og matchrapportene sier intet om noe selvmål..
              Mølje foran målet,så ikke lett å se med første øyekast hvem som var sist på ballen,men slow-reprisen viste at det var Koren som beinet ballen i eget nett.Det var både jeg og kommentatorene enige om.

              Gikk glipp av de første 30 minuttene,men resten av matchen la jeg ikke spesielt mye merke til Koren,bortsett fra 2-2 målet hvor han var uheldig.
              Men så spilte de med 10 mann i hele 2.omgang så.
              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #27
                Opprinnelig skrevet av SuperErik
                Mølje foran målet,så ikke lett å se med første øyekast hvem som var sist på ballen,men slow-reprisen viste at det var Koren som beinet ballen i eget nett.Det var både jeg og kommentatorene enige om.
                Nå har ikke jeg sett denne situasjonen. Men det er en misforståelse at det er sjølmål bare fordi man er sist på ballen. Da ville det vært mye sjølmål, ikke minst på keepere.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #28
                  Hvem avgjør hvem som er målscorer? er den som blir titulert som målscorer i kamprapporten til dommeren som blir kredidert scoringen?
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • SuperErik
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 535

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    Nå har ikke jeg sett denne situasjonen. Men det er en misforståelse at det er sjølmål bare fordi man er sist på ballen. Da ville det vært mye sjølmål, ikke minst på keepere.
                    Det er sant..
                    Mulig jeg ordla meg litt dårlig,men vil nok karakterisere dette som et selvmål.

                    Burnley-spissen står med ryggen mot mål inne i 16-meteren og prøver å vende seg og skyte,samtidig som Koren og en annen WBA-spiller kommer løpende til for å avklare. Koren når ballen først,men uheldigvis for han så "avklarerer" han ballen i eget nett. Han legger seg også sporenstreks ned på gressmatta i fortvilelse etterpå.
                    Det fikk nok ingen på stadion med seg,og det måtte en reprise i slow-motion for å avgjøre hvem som var målscorer. Burnley-spissen ble allikevel kreditert målet,selv om han altså ikke fikk skutt engang.


                    Her er hva en på det norske Baggies-forumet skriver:

                    "Koren kunne med fordel ha blitt ofret i kveld. Dessverre klarte han å score sitt første mål i WBA-trøya i dag. Synd det var i feil mål."

                    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      #30
                      Mifsud til Birmingham City?

                      BRUCE WANTS MIFSUD
                      English Premiership promoted side Birmingham City’s manager Steve Bruce is targeting to sign Maltese international Michael Mifsud.

                      This was revealed in an interview by the Blues’ manager with a Birmingham radio station who said that the 26-year old striker who currently is with Coca-Cola Championship side Coventry City is one of the names that he is like to sign in the summer.

                      The Malta international great performances with the Sky Blues since joining the Midlands club in the January transfer window from Norwegian side Lillestrom, hit the headlines in the English media, besides also scoring four goals.

                      Besides Mifsud’s impressive performance against Sheffield Wednesday last month has earned the Maltese striker a place in the Football League Championship Team of the Week.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9412

                        #31
                        Ingen forlater Coventry... Ingen...

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Ingen forlater Coventry... Ingen...

                          Mifsud klarer å forlate hvem som helst hvis han vil...

                          Kommentar

                          • ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

                            #33
                            Jupp, han forlot jo meeeeg

                            (Måtte bare!!!)

                            Menneh, øsnker Michael alt vel jeg (som en a få) så synes det er skoj om større klubber snuser etter han!

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #34
                              Robbie blir kanskje å se i PL neste sesong:

                              Det første oppgjøret i play-off-semifinalen mellom rivalene Wolverhampton og West Bromwich Albion endte med 3-2 seier til bortelaget.

                              Kommentar

                              • Guling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 484

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av RSP
                                Robbie blir kanskje å se i PL neste sesong:

                                http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139438
                                Bra for ham. Jeg har et elendig inntrykk av Championship League. Det skal sies at jeg bare har sett én hel kamp derfra i år (WBA - Birmingham), og det var tupp og mæl-fotball som får norsk fotball til å fortone seg som sambafotball. Robbie var der han, på midtbanen. Bare synd at ballen stort sett gikk over hodet hans, ikke i beina.

                                Nei, den gutten kunne blitt stor i en liga der man får lov til å være artist. Utelukker ikke suksess i Premier League, men mener i utgangspunktet at han ville hatt bedre arbeidsvilkår lenger sør på kontinentet.

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #36
                                  Koren og WBA før play-off:



                                  Koren spiller om 700 millioner


                                  VANVITTIG MYE PÅ SPILL: Det er svimlende mye penger som står på spill når Robert Koren og de andre spillerne løper ut på Wembley i ettermiddag.
                                  Foto: AP


                                  ÉN KAMP UNNA PREMIER LEAGUE: Robert Koren kan spille West Bromwich Albion opp i Premier League igjen, etter én sesong på nest øverste nivå.
                                  Foto: AP

                                  SPILLER I STORSTUA: Oppryksfinalen spilles selvfølgelig på fotballens nye storstue i England, splitter nye Wembley.
                                  Foto: EPA

                                  Kan rykke opp til Premier League i dag.
                                  LES OGSÅ:
                                  writemail('shar', 'dagbladet.no')STIAN HARALDSEN
                                  Mandag 28.05.2007, 13:06
                                  oppdatert 13:07

                                  Direkte klokka 16: West Bromwich - Derby


                                  (Dagbladet.no Robert Koren og Michael Mifsud ønsket seg til større ligaer, og forlot Lillestrøm til fordel for det nest øverste nivået i England.
                                  De fikk kritikk for å velge engelsk «bakgårdsfotball», men oppholdet der kan bli kortvarig for Koren.
                                  I ettermiddag spiller han nemlig play-off til Premier League, og hvis West Bromwich Albion slår Derby på Wembley er Koren & Co. klare for det gode selskap.
                                  Seier på nasjonalarenaen er ifølge BBC verd 60 millioner pund - over 700 millioner kroner.

                                  [FONT=Arial]- Den største pengekampen
                                  [/FONT]
                                  Det er i hovedsak tv-inntekter fra avtalen med Sky Sports som sørger for at klubbens inntekter vil øke med svimlende mye penger, men klubbene som rykker opp vil også selge flere billetter, mer supporterutstyr og hanke inn flere sponsorkroner.
                                  - La oss håpe vi har en helt i rekkene som benytter sjansen og gjør jobben, sier West Brom-manager Tony Mowbray.
                                  Albion rykket ned fra Premier League forrige sesong og endte på 4. plass i The Championship. Sunderland og Birmingham rykket rett opp, mens de fire neste lagene har spilt mot hverandre i semifinaler. West Brom slo ut Wolverhampton, mens Derby slo Claus Lundekvams Southampton.
                                  Henk Potts i Barclays Stockbrokers mener kløfta mellom Premier League og The Championship er større enn noen gang - og at den trolig vil bli enda større.
                                  - Dagens kamp er nok derfor den største pengekampen i fotballen, sier han.

                                  [FONT=Arial]Tenker bare fotball
                                  [/FONT]
                                  - Folk snakker om hvor viktig det er å spille i Champions League, men play-off-kampen er den aller største pengekampen. Kløfta mellom de to divisjonene kommer til å bli enda større framover, for nå ser du at internasjonale selskaper har begynt å investere i flere av Premier League-klubbene, sier Potts.
                                  West Bromwich-manageren er selvfølgelig klar over hvor mye penger som står på spill, men han prøver å holde et sportslig fokus inn mot Wembley-finalen.
                                  - Det er enormt mye penger som står på spill, og jeg mener det bør tas en diskusjon på hvor stor pengekløfta mellom de to divisjonene er og bør være. Men den diskusjonen får vi ta en annen gang, min og spillernes jobb er å vinne en fotballkamp, sier Mowbray.

                                  Direkte klokka 16: West Bromwich - Derby
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • gj
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3359

                                    #37
                                    Og der scorte Derby.

                                    Tipper forøvrig Koren er veldig lei seg for at ting gikk som det gikk i dag. For et år siden spilte han på Nadderud. I kveld spiller han på New Wembley...

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5096

                                      #38
                                      For to år siden spilte han på Jorekstad!

                                      Kampen slutt, WBA blir i The Championship. Derby vant 1-0.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #39
                                        Koren får ikke lov til å innvolvere seg noe særlig innenfor motstanderens 25 meter. Det er der han er best. Virker som om han er den som skal holde igjen når WBA går i angrep.

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          #40
                                          Lykke til da Koren - storkjefta han var om at han skulle ut i det store Europa og spille for de gjeveste lagene.... Neste år tjener du nok noen mill mer for et Champ lag enn stjernestatus i norsk tippeliga. Lykke til!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎