Brasil-Cupen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    Brasil-Cupen



    Opprinnelig skrevet av Dagbladet
    Selskapet Sportsconnection har tatt initiativ til turneringen, og foruten VIF har også Brann, Lillestrøm, Viking og Start blitt forespurt. Rosenborg ga beskjed på et tidlig tidspunkt om at en Brasil-tur i januar var uaktuelt.
    Morten Jørgensen i Sportsconnection tar Vålerengas nei til etterretning.
    - Jeg har ikke så mange kommentarer til det akkurat nå, men jeg registrerer at de sier nei, sier han.
    Han gleder seg derimot over at responsen fra Start er mer positiv.
    - Start bekreftet nettopp at de blir med, så de blir ett av tre lag som blir med fra Norge. Vi bruker den tida vi trenger på å få det på plass. Danske og svenske klubber har henvendt seg, sier Jørgensen.
    Ser her at vi har fått en forespørsel om å delta i denne turneringen. Er det noen som vet om det er fallt noen avgjørelse på om Fugla deltar? Går dette i såfall på bekostning av La Manga-cupen?
    Last edited by Fridtjof; 17.02.2007, 07:38. Begrunnelse: La med linken...
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Ser at Start er en av tre norske som har takket ja, lurer på hvem som er de to andre, leste at også Brann var uvillige, da gjenstår det jo bare LSK og viking.

    Betyr dette at gutta skal til Brasil neste år ? 12-19 januar ?
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
      Ser at Start er en av tre norske som har takket ja, lurer på hvem som er de to andre, leste at også Brann var uvillige, da gjenstår det jo bare LSK og viking.

      Betyr dette at gutta skal til Brasil neste år ? 12-19 januar ?
      Det eneste jeg vet, er at en ansvarlig for opplegget for en ukes tid siden uttalte på TV2-sporten at LSK var et av lagene som var interessert i å delta.

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #4
        Opprinnelig skrevet av Fjøra
        -Tiltaket i England var en dugnad i fotball-Norge mellom NFF og klubbene, en samling LSK har vært veldig positive til. Så opplever vi at de tar vår kanskje største stjerne - som skal spille hovedrollen i første seriekamp - på grunn av en meningsløs turnering på La Manga. Det betyr at det er selvmord for La Manga som turnering. Neste gang tar vi med oss laget et annet sted. Dette er helt uhørt, og hele saksgangen er en skandale, sier Fjørtoft.
        Da øker vel sjansene for at LSK drar på treningsleir til Brasil neste vinter.
        I mine øyne er dette et vel så bra opplegg som LaManga-cup, og etter det jeg har lest så skal kvaliteten på gressbanene og stadione gjøre LaManga til en grusbane. Sikkert spennende for spillerne å besøke Brasil og.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #5
          Så er det bare å si ifra om noen trenger tolk, jeg koster billett og opphold 8)

          hehe..

          Brasil-cup hadde vært konge. Enhver unnskylding for å reise nedover funker for meg

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Ifølge kilder i LSK er Brasil-opplegget i januar 2008 lite aktuelt. På den tiden av året prioriterer man grunntrening framfor kamper mot gode motstandere. Hvis man skal dra helt til Brasil for å trene, må treningsfasilitetene sjekkes grundig på forhånd. Dessuten blir det dyrt. Hvis det skal bli aktuelt, må spillerne være forberedt på å ta deler av merkostnadene, slik som under treningsleirene i Sør-Afrika for noen år siden.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎