Notoddensang av Rune Rudberg!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Notoddensang av Rune Rudberg!




    Og de sier nei takk! Hva er det for no tull?!Det er jo konge!
    Sier ikke neitakk til sånn PR!Og låta er relativt bra den synes jeg..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    Opprinnelig skrevet av morten
    Og de sier nei takk! Hva er det for no tull?!Det er jo konge!
    Sier ikke neitakk til sånn PR!Og låta er relativt bra den synes jeg..

    Snobbete folk. Rune Rudberg er harry, det samme er Notodden (det sammer gjelde åff kårse LSK og KunHarry-Fansen), hva faen er så galt med det?

    Rudberg har sjølironi og hadde Notodden-lederne vært litt mindre "Øya", så hadde de fått litt skikkelig PR! I stedet står mange og smårister på hodet, mens Natt & Dag-gjengen bifaller i høflig stil.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Snobbete folk. Rune Rudberg er harry, det samme er Notodden (det sammer gjelde åff kårse LSK og KunHarry-Fansen), hva faen er så galt med det?

      Rudberg har sjølironi og hadde Notodden-lederne vært litt mindre "Øya", så hadde de fått litt skikkelig PR! I stedet står mange og smårister på hodet, mens Natt & Dag-gjengen bifaller i høflig stil.
      Jeg er skuffa over Rudbergs svik, men det er vel ikke første gang han er utro.

      Kommentar

      • tbfrank
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Sep 2006
        • 117

        #4
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Snobbete folk. Rune Rudberg er harry, det samme er Notodden (det sammer gjelde åff kårse LSK og KunHarry-Fansen), hva faen er så galt med det?

        Rudberg har sjølironi og hadde Notodden-lederne vært litt mindre "Øya", så hadde de fått litt skikkelig PR! I stedet står mange og smårister på hodet, mens Natt & Dag-gjengen bifaller i høflig stil.
        Hey - jeg var på Notodden Blues Festival i fjor.. og året før.. og året før....
        Sympatiserer derfor med Notodden (seff langt bak LSK)!!!

        I fjor gikk jeg seff i KFL t-skjorte og fikk flere kommentarer ala - hey Fugla jo!

        Spes vil jeg nevne at jeg og en annen kamerat satt oss til rette på et tak med fri utsikt til Bryggekonserten. Rett nedenfor var det en restaurant. Der satt bla. faren til supergutten vår sammen med noen venner som i etterkant viste seg å være Start supportere!. Da det var helt umulig å kommunisere via sanger/rop ala "Hvem er vi?", henta kompisen min derfor en flip-over, slrev nr 7 på denne med SUPERGUTT over. Da ble det action og alle gutta joina oss på taket.

        Start fansen var impa over KFL!

        Forza Notodden!
        Last edited by tbfrank; 25.05.2007, 22:35.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎