Amerikanere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Amerikanere...

    Amerikanske fotballfans er allerede i ferd med å snu David Beckham ryggen. De føler seg lurt etter å ha betalt i dyre dommer for å se fotballikonet.


    Fotball kommer aldri til å bli noe der borte. Det håper jeg virkelig ikke! De eier jo ikke kultur for det å være supporter. Motstandersupportere er skuffa over at stjernen til laget de skal spille mot ikke er på banen?? :-o
    Og andre klubber reklamerer for og skrur opp prisene pga. en spiller på motstanderlaget. Sånt kan BARE skje i USA...
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7029

    #2
    Håper endelig at fotball aldri blir massesport i USA. La de beholde baseballen sin i fred.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #3
      Den engelske fotballen har allerede bretta ned buksa og solgt seg til Asia, og det får ikke blitt så mye verre enn det er nå. Men PR-fremstøt i USA er ikke noe nytt. Det eneste nye er hvis det skulle lykkes, hvilket jeg ikke ser noen langsiktig fare for. Når 10-åringen på bildet sitter skuffa på stadion med en plakat hvor det står "alt jeg ville var å se Posh", så skjønner du at landet er fotballmongloid...

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        #4
        Tror faktisk de har noe på gang der borte. De siste 12 åra har de hatt en jevn stigning. I fjor var det kun 6-7 av de europeiske landa som hadde flere tilskuere i gj. sn. pr. kamp. Vm finalen ble mer sett enn en av kampene i World series i baseball på tv. Og fotball er i særklasse den mest utbredte sporten blandt unge. De bygger også mange nye stadionanlegg.

        supporterne er faktisk ikke så dårlige. De har mer likhetstrekk med europeiske fotballsupportere enn supportere av andre Amerikanske proffidretter. Toronto virker til å være laget med de beste supporterne.

        http://www.youtube.com/watch?v=6e4tL...related&search=
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Toronto er da fra kanada?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Kopperud
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2006
            • 1697

            #6
            Opprinnelig skrevet av iL
            Toronto er da fra kanada?
            Jepp, men de har felles serie
            Ultras Felt C 2005x2015

            Lillestrøm & Bajen

            Kommentar

            • Kanarijenta
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 504

              #7
              Så såvidt litt av kampen mellom DC United og Galaxy på SportN. Hjemmefansen jubla hver gang Beckham var borti ballen. Normalt..
              Super Kanaris

              Kommentar

              • detvarvondtdet
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 398

                #8
                Jeg tipper det bare er et spørsmål om tid før USA tar medalje i et større mesterskap (vm). Det gror veldig godt i amerikansk fotball (soccer). Har selv spillt mot amerikanske lag ved et par anledninger for noen år siden og la det ikke være noen tvil....det er plenty av talenter i usa som langt overgår hva vi har i Norge. Den dagen det er attraktivt nok for unge talenter i USA og fortsette satsingen tipper jeg det kan ta litt av

                Under et besøk i usa for et par år siden møtte jeg en del som spillte fotball på universitets nivå. Det første mange sa når de hørte hvilke land jeg var i fra var "oh,,you have solskjaer,,what an amazing player"...hehe det var litt snodig..
                "Dere kan sitere meg på dette:
                Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                Fjøra

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Hvis man legger forholdene til rette i ett land som har 250 millioner innbyggere og i tillegg er ett land som er såpass sportsgale som det USA er så kan det skje mye spennende der borte.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • e.d
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 688

                    #10
                    Så kampen mellom New York og Los Angeles i natt. Det var 66 000 tilskuere i New York noe som er ny rekord for MLS.
                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                    Kommentar

                    • gj
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3359

                      #11
                      Faens dritt! Hvorfor visste jeg ikke at det var kamp i går!?! Så en i Central Park i går med LA Galaxy-trøye på. Hva tror dere det stod bakpå... Beckham...

                      Kommentar

                      • e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

                        #12
                        er en internett side som sender live fra MLS og premier league og masse andre sporter.
                        sopcast.org er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, sopcast.org har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎