Kjøp av billetter til Serie A-kamper?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1400

    Kjøp av billetter til Serie A-kamper?

    Hei! Er det noen her som har erfaring med å kjøpe billetter til italienske kamper? Har lyst til å dra på Napoli - Juventus i starten av desember, men andre kamper er også aktuelle. Jeg vil ikke betale overpris, og finner lite informasjon på nettet...
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Når det gjelder Napoli kan du høre med @ostlia på Twitter. Tror ikke han er særlig aktiv her inne lenger. Generelt er det bare å kjøpe billett når du kommer ned til Italia (dagene før eller kampdag), for det er sjeldent utsolgte matcher. Men skal du på spesielle matcher som den du nevner, lønner det seg nok å kjøpe på forhånd. Vil tro at de fleste klubber tilbyr salg av billetter via egen hjemmeside. Har du sjekket det?

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #3
      Jeg vil anbefale å undersøke hvor de selger billetter lokalt og i dagene før kampen som Lars sier.
      Er ikke utsolgt (selv om Napoli - Juve er en av de som kan bli noe i nærheten på kampdag om de begge kjemper i toppen på den tiden av sesongen), men de fleste klubber selger billetter på små "Tabacchi'er" der du også ser at de har "Lottomatica", da de kan selge billetter elektronisk. Online er det ikke så enkelt slik jeg opplevde det når jeg reiste ofte til Italia for å se fotball for noen få år siden.. Kun hos Juventus, på den nye stadion jeg har fått til dette. Du må ha med gyldig ID, og da helst pass for sikkerhets skyld når du kjøper billetten.

      Ville også hørt med hotellet før du drar ned om de kan hjelpe deg. Jeg gjorde det i Firenze, og de fikset billett til både Livorno og Fiorentina kamp for meg etter at jeg sendte kopi av pass i forkant.

      Salg av billetter på stadion tror jeg de færreste tilbyr. Kun i Milano og igjen Juventus Stadium jeg har fått lov til dette, men da er det egne billettkontorer utenfor. I Roma ble jeg stående på utsiden av stadion da jeg ikke rakk å kjøpe billetter i byen, og gamblet på å kjøpe på stadion, selv om det kun var litt over 25.000,- på stadion denne dagen og glissent.

      Lykke til, og god match. Det blir en godbit.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎