Vårens 4 første turer:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Laksen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2004
    • 287

    Herlig
    Når Brann skal være så vanskelig er det bare passende at det settes opp salgsbod i deres egen bakgård. Bra jobbet!
    Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

    Kommentar

    • semper fi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 823

      Vil det bli medlemsjekk ved billettsalget?
      -After Dark Ultras-

      Kommentar

      • PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

        Å selge billettene på fotballpøben er så idiotisk. Fullt av folk og vi skal stelle oss i kø for og kjøpe billetter :evil:

        men men... De som er i Bergen på Lørdag. Er det noen planer om og møtes på noen pøb ?

        Kommentar

        • Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

          Opprinnelig skrevet av PA
          Å selge billettene på fotballpøben er så idiotisk. Fullt av folk og vi skal stelle oss i kø for og kjøpe billetter :evil:

          men men... De som er i Bergen på Lørdag. Er det noen planer om og møtes på noen pøb ?


          Uff av meg da....

          Hvem har sagt at vi skal sitte innerst, bakerst i puben hvor det er mye folk og lange køer?

          Vi plasserer oss enkelt og lett tilgjengelig slik at alle finner oss enkelt og greit. Værre er det ikke.

          Ingen enda som har annonsert noen treff for de som reiser oppover lørdag, så kanskje du kan ta utfordringen og få til noe her???


          Frodethai
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

          Kommentar

          • Frode Thai
            KFL styremedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 380

            Opprinnelig skrevet av semper fi
            Vil det bli medlemsjekk ved billettsalget?

            Det blir ingen medlemssjekk, men brann krever at de som skal stå på bortefeltet har "tilhørighet" til LSK og at det føres lister over hvem som kjøper billetter...enkelt ikke sant...





            Frode Johansen
            KFL-sikkerhet
            Frode Johansen
            styremedlem KFL

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              Opprinnelig skrevet av PA
              Å selge billettene på fotballpøben er så idiotisk. Fullt av folk og vi skal stelle oss i kø for og kjøpe billetter :evil:

              men men... De som er i Bergen på Lørdag. Er det noen planer om og møtes på noen pøb ?
              Reiner med at vi er 4 stk som skal se chelsea-man utd på fotballpuben på lørdag.

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                Opprinnelig skrevet av frodethai
                Det blir ingen medlemssjekk, men brann krever at de som skal stå på bortefeltet har "tilhørighet" til LSK og at det føres lister over hvem som kjøper billetter...enkelt ikke sant...





                Frode Johansen
                KFL-sikkerhet
                Tilhørighet til LSK faktisk. Hvem er det som sitter i den flotte komiteen og kan godkjenne hvilke mennesker som er bra nok/får lov til å støtte LSK på bortefeltet da?

                Meget spesielt vil jeg si.

                PS: Ikke noe kritikk mot dere Frode, vet dere må rette dere etter det som kommer.
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • Frode Thai
                  KFL styremedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 380

                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                  Tilhørighet til LSK faktisk. Hvem er det som sitter i den flotte komiteen og kan godkjenne hvilke mennesker som er bra nok/får lov til å støtte LSK på bortefeltet da?

                  Meget spesielt vil jeg si.

                  PS: Ikke noe kritikk mot dere Frode, vet dere må rette dere etter det som kommer.




                  Tilhørighet til LSK ja...flotte ord,
                  men i det ligger det at man skal være våken for at ingen med brann tilhørighet i ren desperasjon etter å få kjøpt billett til kampen, kjøper billett på "feltet vårt".

                  Ikke mer alvorlig enn det.



                  Frodethai
                  tilhørighetskomitee leder...
                  Frode Johansen
                  styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    Hvorfor er dere nødt til å føre opp lister på de som kjøper billetter? Kommer det til å bli sånn HVER gang vi skal kjøpe billetter på aways?

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av VK
                      Reiner med at vi er 4 stk som skal se chelsea-man utd på fotballpuben på lørdag.
                      Enda en her.

                      Kommentar

                      • Frode Thai
                        KFL styremedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 380

                        Opprinnelig skrevet av Tobben
                        Hvorfor er dere nødt til å føre opp lister på de som kjøper billetter? Kommer det til å bli sånn HVER gang vi skal kjøpe billetter på aways?



                        Det er ikke første gang KFL gjør noe som ligner dette, bla til cupfinalen ble det gjort..men på en måte som vi tilpasset selv...

                        Man sier det skyldes sikkerhet, men noe særlig dypere svar har KFL ikke fått. Vi er ikke de første som opplever dette.

                        Uansett, dette er noe vi skal sjekke opp ytterligere, både med nff og NSA.



                        Frodethai
                        Frode Johansen
                        styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • FuglaAlex
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 537

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Enda en her.
                          Vi er 5 stk som drar oppover på fredag, skal ikke se bort ifra at vi dukker opp på puben på lørdag.
                          Supporterne er fotballens hjerte
                          Ultras Felt C

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            Jeg dukker SELVSAGT opp på puben.. Lørdag klokken 13:45 hvis jeg har forstått det rett? Dette blir nok en fuktig helg... For deres fornøyelse har jeg listet opp en drøss med gode vannhull:

                            Utelivsguide for Bergen

                            -Pingvinen: Hvor ellers kan man få Fenalår eller lapskaus klokken 2 om natta?
                            -Legal. Utrolig hyggelig lokale med retrointeriør like over gata for Fotballpuben og Garage. Spør du om å få sterk sprit så får du det , svart selvsagt Har druknet sorgene etter LSK sine tap her. Shotter med 60% er uansett greit hvis du ikke vil huske noe mer av kvelden. Takk Heidar som viste meg dette stedet ifjor.
                            -Kong Oscar fungerer glimrende til å starte kvelden , gratis Dart og dyr biljard, dyr pils.
                            -Dyvekes Vinkjeller.. Finner du en dame , ta hun med hit. Fungerer som bare det!
                            -Bien. En pub like ved Forum kino på vei opp til stadion. Dette er ingen partypub ,men et behagelig sted å ta seg noen pils. Ligger i det gamle apoteket med masse rare ting liggende rundt.

                            Biskopen: Koselig brun pub med peis og retrostoler. Hyggelig!
                            Fotballpuben: For fotballkamper , biljard og karaoke, ellers ingenting. Er "Discotek" på fredag og lørdag. Ikke bra!
                            Champions: Billig fotballpub
                            Hectors Hybel: Det politiske hjørnet
                            Tiger Tiger : Bergens beste nattklubb (personlig mening)
                            Metro : Bergen dyreste og hippeste nattklubb. Cover 100kr
                            Ovenpå: Nattklubb med billig pils. 18år med alle tingene det medfølger
                            Sjøboden: Flere hundre år gammel pub , live musikk. Bygdefolk. Kø for å komme inn. Ender ofte opp her.
                            Studenten: Alltid på topp like ved den blå steinen.
                            Garage: Musikksted med konserter i kjellern. Legendarisk og flere ganger bedre enn Garage i Oslo
                            Hulen: Samme konseptet som Garage,men for studenter. HØY musikk. Er ikke overklassen her for å si det slik.
                            Inside: Byeste Beste hamburger om dagen, bar for metallfolk på kvelden
                            Hinsides: Insides Konsertlokale
                            Zacharisbryggen: Uteserveringen på Zachen er klassisk
                            Klaar Bar: Pils kr 28kr på Torsdager.. Alltid verdt en tur for å varme opp.(På toppen av Zachen)
                            Finnegans: Beste Irske puben i Bergen. Hyggelig sted å prate

                            Øhh.. Har garantert glemt noen gode steder.. Vamooose og Baran er steder som andre liker ,men de er ikke mine personlige favoritter..

                            For en kebab er Facil Kebab og Bergen Kebab og anbefale. Disse har samme eier og omtrent samme baben. Det er ofte kø på Bergen Kebab , noe som er et tegn på kvalitet.
                            Last edited by CFD; 23.04.2008, 21:49.
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              Deilig at Bodø away ble Mandagskamp. Slapp jeg å benytte meg av fly og togbillettene jeg hadde kjøpt. Mye bedre å kjøpe seg nye og ferske billetter!
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Deilig at Bodø away ble Mandagskamp. Slapp jeg å benytte meg av fly og togbillettene jeg hadde kjøpt. Mye bedre å kjøpe seg nye og ferske billetter!
                                Flymuseet i Bodø er verdt et besøk.

                                Kommentar

                                • CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

                                  Det koster vell 300kr å forandre bilettene? Jeg forandret min bilett til Tsjekkia og mente jeg betalte 300kr for å forandre dem.. Det er uansett unødvendig av NFF å flytte kamper med tanke på alle som kjøper biletter og legger ut store summer for å følge favorittlaget sitt.
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    Opprinnelig skrevet av CFD
                                    Det koster vell 300kr å forandre bilettene? Jeg forandret min bilett til Tsjekkia og mente jeg betalte 300kr for å forandre dem.. Det er uansett unødvendig av NFF å flytte kamper med tanke på alle som kjøper biletter og legger ut store summer for å følge favorittlaget sitt.
                                    Det står på billetten at det ikke går å forandre den.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

                                      Norwegian-billetter kan forandres mot gebyr, SAS kan ikke innenlands, kun utenlands.

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                                        Norwegian-billetter kan forandres mot gebyr, SAS kan ikke innenlands, kun utenlands.
                                        Jeg har selvfølgelig sas
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

                                          Bodø/Glimt - Lillestrøm mandag 2. juni kl 19

                                          Utrolig kjedelig for de som ønsker å følge laget borte med mandagskamper i bortvekkistan uten skikkelige transportmuligheter samme dag.

                                          Det går an å komme seg oppover til Bodø med fly for rett under 600 kroner denne mandagen, men så vidt jeg skjønner går siste flyet sørover på samme tidspunkt som kampen blåses av.

                                          (Toget nedover kan kanskje rekkes med et nødskrik, men 18 timers tur til godt over 1000 spenn er vel ikke særlig aktuelt.)

                                          Dermed lukter det overnatting, og reisa blir for de veldig spesielt interesserte. Skuffende, spesielt siden jeg mangler Aspmyra på banehopperlista...
                                          Vidar Evje

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎