Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    Tipper rundt 14.30 - 15.00. Håper folk ikke drikker seg sanseløse som i bergen!
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      Opprinnelig skrevet av Skinke
      Håper folk ikke drikker seg sanseløse som i bergen!
      Jeg har selv vært usjarmerende drita på bortekamp, bla. i København. Det er faen ikke mye kult å ikke huske kampen etterpå...
      Nå skal jeg bare være gladbrisen og klar for kamp! Så tar jeg fylla i Trondheim etter kampen.

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        Det er fortsatt noen få bussbilletter til salgs på Shopen
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Baloo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2006
          • 292

          Selger 2stk bussbilletter(300,-x2=600,-), da jeg ikke får bruk for de pga jeg tar fly. PM

          Kommentar

          • sørumsand
            Juniormedlem
            Bøffel
            • May 2006
            • 27

            Vår første busstur med fansen - vi gleder oss stort
            Noen her inne som skal mot Sørumsand etter vi kommer hjem som kunne tenke seg å dele taxi med oss?

            Kommentar

            • enkar
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Jan 2008
              • 2

              det er vel muligheter for å la bagger o.l ligge igjen på bussen når vi er i trondheim?

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2506

                Opprinnelig skrevet av enkar
                det er vel muligheter for å la bagger o.l ligge igjen på bussen når vi er i trondheim?
                Det pleier det alltid å være. Jeg har med meg en sekk med ting jeg har bruk for, brus, genser, hekletøy, og har alltid latt den stå i bussen mens jeg er på pub/kamp.

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  Nå som billetter til Lerkendal har blitt solgt på forhånd, hvor mange kanaris kommer til å glemme igjen disse hjemme??

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    Da drar flyet om 2 timer ;p Prates i Trondheim.Rai rai
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Nå som billetter til Lerkendal har blitt solgt på forhånd, hvor mange kanaris kommer til å glemme igjen disse hjemme??
                      Glemte faktisk NESTEN bussbilletten da jeg dro hjemmefra, hehe. Har også dratt til Molde uten bussbillett en gang på 1900-tallet. Pinlige greier.

                      Resultatet til tross; legendarisk tur! Familiefestbussen tok jo helt av på hjemveien...

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2506

                        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                        Resultatet til tross; legendarisk tur! Familiefestbussen tok jo helt av på hjemveien...
                        Sjåføren gjorde det han kunne for å unngå blotting, han holdt temperaturen på ti grader. Selv tok jeg på meg en ekstra genser, men Baris-Kanaris bak i bussen var ustoppelige. "Ett plagg og du er en av oss" (Mel: Go West/Gul makt, vi er Lillestrøm). Da vi tok tre kvarters stopp på en parkeringsplass i ødemarka stilte de opp for gruppebilde i bar overkropp. I to varmegrader. Kanskje ikke så vakkert, men imponerende.

                        Morsom tur til umorsom kamp.

                        Kommentar

                        • CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319


                          25% av Bergen Kanaris på Dovre, 66.7% av de fremmøtte på Lerkendal

                          Lillestrøm , evig og for alltid
                          Til Dovre faller
                          (bildet er tatt på Dovre)
                          Grunnet stor streik på Flesland så bestemte vi som skulle nedover til Bergen etter kampen å avholde årets lengste tur. Denne turen bestod av 14(FJORTEN) timer på Bergen - Tronheim ekspressen som var innom 30stoppesteder , et fergeleie og for mange pauser.

                          Tapet var kraftig ,men ellers var turen meget bra. Trondheim har utrolig bra uteliv hvor jeg solgte sokkene mine for 1pils stk. Han som kjøpte dem har gjort en utrolig dårlig deal. Beklager bildekvaliteten, bildet er tatt rundt midtnatt etter veldig dårlige lysforhold
                          Last edited by CFD; 21.05.2008, 14:39.
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Tid for evaluering av årets bortetur. For min egen del var turen veldig bra, men jeg vet folk der ute har ting de vil ha bedre til neste gang.

                            -Hørte at folk ikke fikk kjøpt mat utpå natta. Kun wienerpølser for kontanter og hektisk bensinstasjonstopp.
                            -Uroligheter på ene bussen (Se egen tråd av Spy-Henning). Var det noe bråk ellers? Hvordan skal dette unngås seinere?

                            Hva ellers? Informasjon på forhånd, fordeling på bussene, puben, reiserute/stoppesteder osv osv.. Kom gjerne også med konkrete positive ting ved turen som vi må ta med videre.

                            Noen som kan utdype denne med noen konkrete ting vi kan jobbe med?
                            Opprinnelig skrevet av mentalboys
                            Rosenborg bortetur
                            Written by endless
                            Saturday, 17 May 2008 12:25

                            Over daler og fjell finner man en by der Rosenborg Ballklubb holder hus. Turen i seg selv var slitsom og dårlig organisert fra KFL sin side, kampen var ikke mye bedre der fugla sto i mot angrep etter angrep helt til det rant inn med baklengsmål. RBK vant fortjent 4 - 0 med tre mål etter pause. Ultras telte ca 15 stk i antall og gjorde sitt beste på tribunen, men det hjalp lite da spillerne ikke gjør sitt beste på banen. Speakeren på Lerkendal vant tribunekampen og var også den eneste utforderen til KFL.

                            Alt i alt en helt ok tur. Neste år er det kun egen Ultrasbuss som er aktuelt hvis ikke turgruppa til KFL forbedrer tilbudet kraftig.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              på en måte viste jeg at dette kom til å bli ett helvetes tap, når taxi-sjaffisen fra Vernæs og inn, stoppa takstometeret på pålydene 666,-
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Felt C
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 776

                                Opprinnelig skrevet av iL
                                på en måte viste jeg at dette kom til å bli ett helvetes tap, når taxi-sjaffisen fra Vernæs og inn, stoppa takstometeret på pålydene 666,-

                                Vi kjenner vel et par gutter som vil sett på dette som et godt omen før kampen

                                Kommentar

                                • Bondekanari
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2004
                                  • 146

                                  Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                  Noen som kan utdype denne med noen konkrete ting vi kan jobbe med?
                                  Forslag til et konkret tiltak:
                                  Det må komme ut info i forkant av turen om hva som planlegges av stopp for mat, handling, barbesøk osv. Denne gangen hørte jeg om folk som hadde planlagt handling av drikkevarer på stoppen oppover, og at mange er misfornøyde med at det ikke var matstopp på vei hjem. Hadde dette vært informert om på forhånd kunne folk forberedt seg på dette, eventuelt kommet med innspill før turen.

                                  Når det gjelder kritikk av tur-opplegget, så syns jeg det er bedre med konstruktive innspill av den typen som Lars, King Raymond og andre kom med under vår stopp midt i ingenmannsland rundt midnatt en gang, enn utspill ala "dårlig organisert tur fra KFL".

                                  Vi har en ny turansvarlig i KFL og vi må gi henne litt tid til å komme inn i oppgaven. Da trenger man tilbakemeldinger både på hva som fungerer og hva som ikke fungerer.

                                  Selv var jeg på bussen med Junior Kanaris, Baris-Kanaris, Råholt Kanaris og en del andre, og jeg opplevde turen som svært rolig og med stor humor.

                                  Kommentar

                                  • Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

                                    Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                                    Selv var jeg på bussen med Junior Kanaris, Baris-Kanaris, Råholt Kanaris og en del andre, og jeg opplevde turen som svært rolig og med stor humor.
                                    Jeg var på både partybussen og dobbeldekeren og så ikke noe spess å sette fingeren på heller. Synes turen for min del gikk meget fint og rolig. De som var på partybussen drakk og hadde det kult hele veien, og det er helt greit, de som setter seg på partybussen vet hva de får. Synd en buss skulle ødelegge for en ellers meget god tur.
                                    Daukjøtt Felt C

                                    Kommentar

                                    • meg
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 290

                                      Kjempe fornøyd selv med turen i år, var morsomt (om man da ser bort i fra de 90min på Lerkendal)

                                      Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                      -Hørte at folk ikke fikk kjøpt mat utpå natta. Kun wienerpølser for kontanter og hektisk bensinstasjonstopp.
                                      Lurer litt på hva du forventer å få av servering på natta?
                                      jeg syntes det var bra at det i det hele tatt var pølse-servering jeg.

                                      Det hadde nok ikke hjulpet å stoppe på en lokal bensinstasjon oppi dalene, da jeg neppe tror de har en hel haug av pølser klare på grillen sendt på kvelden.

                                      Smør matpakke neste gang.
                                      Gul og svart
                                      Team Wenche Myhre

                                      Kommentar

                                      • Tobben
                                        Jeg elsker å kjøre trikk
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2005
                                        • 1666

                                        Om dem ikke har pølser så har dem Ola-pakka, frukt, baguetter, calzone yoghurt, sjokolade, vann, brus, juice, melk, sjokolade melk og allt annet man kan fordøye for å dempe både sult og tørste. Det er snakk om å stoppe slik at folk kan få spist og drikke. Og slik at man faktisk kan få gått på en ordentlig dass som ikke er nedsølt av urin.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Opprinnelig skrevet av Tobben
                                          Om dem ikke har pølser så har dem Ola-pakka, frukt, baguetter, calzone yoghurt, sjokolade, vann, brus, juice, melk, sjokolade melk og allt annet man kan fordøye for å dempe både sult og tørste. Det er snakk om å stoppe slik at folk kan få spist og drikke. Og slik at man faktisk kan få gått på en ordentlig dass som ikke er nedsølt av urin.
                                          Hva har jeg sagt om å stå å pisse på svingete veier, Tobben?
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎