Ny satsing på bortetur?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

    Spørsmål Ny satsing på bortetur?

    Greit at det var nedtur i trondheim, men vi var mange som var der! Noe tydligvis spillerne også satte pris på, som kom å takke før og etter kamp

    Lurer på om det blir er ny bortetur satsing?
    det er helt for jævelig
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #2
    Spillerne satte pris på? Det var ikke mange spillere som så bort til oss eller kom bort til oss etter kampen. Etter at vi gjorde alt for å bære dem fram etter en slik forferdelig forestilling så synes jeg flere personer burde kommet bort til oss og sagt noen ord.

    Men vi var så absolutt mange personer. Meget trivelig tur hvis man ser bort fra kampen.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Opprinnelig skrevet av CFD
      Spillerne satte pris på? Det var ikke mange spillere som så bort til oss eller kom bort til oss etter kampen.
      De andre spillera har noe å lære av Råner´n! Hadde alle bare hatt holdningene hans...

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #4
        Opprinnelig skrevet av veiron
        De andre spillera har noe å lære av Råner´n! Hadde alle bare hatt holdningene hans...
        Kunne ikke vært mer enig! De andre spillerne har forøvrig også mye å lære av Espen når det kommer til innsats og blø for drakta.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Fredrikstad borte i juli burde være en naturlig kamp å satse på! Jeg gleder meg allerede, og tror faktisk jeg skal ta hele helgen i plankebyen.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Fredrikstad borte i juli burde være en naturlig kamp å satse på! Jeg gleder meg allerede, og tror faktisk jeg skal ta hele helgen i plankebyen.
            Vi får 1000 billetter til denne kampen. Hvis man trenger å satse for å selge ut de billettene så er det noe galt. Bedre om man satser på Stavanger i August. Gisle er klar hvertfall.
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Vi får 1000 billetter til denne kampen. Hvis man trenger å satse for å selge ut de billettene så er det noe galt. Bedre om man satser på Stavanger i August. Gisle er klar hvertfall.
              Den skal jeg også prøve å komme meg på! Har fortsatt ikke vært på nye stadion i Stavanger.

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #8
                Det som gjorde at Trondheim ble en OK tur med tanke på oppmøte er følgende:

                -Man gikk ut tidlig med å si at målet skule være 600 (Var vel et sted mellom 500-600 stk. i Trondheim)

                -Busser til 300,- kr. Hvor mye KFL gikk i minus på denne turen vet jeg ikke, men jo billigere en tur er, jo flere drar

                -16 mai spilte også en rolle, selvom jeg tror at det var en del som ble hjemme grunnet 17 mai dagen etter

                Neste satsingstur burde selvsagt være Stavanger, men der begynner tida for å mobilisere snart å renne ut...

                Fredrikstad er ikke noe mobilisering. Hvis vi ikke fyller opp feltet der er det en skandale

                Ullevål away burde VG nedre være fullt på både LYN og ENGA kampen. Det er jo pinlig at vi såvidt fyller halve VG nedre mot Lyn og enda mer pinlig at vi ikke fyller feltet mot Enga. Snakk om hat liksom...

                Når Stabæk sin nye stadion åpner neste år, burde vi bli mellom 2000-3000 folk der. Stabæk har alltid vært en kamp man ikke drar på pga. Nadderud, men nå får dem Norges mest omtalte stadion med tak og en sjuk akustikk. Vi kunne så lett pissa på Stabæk, som kommer til å få seg en opptur neste år med tanke på stemning. Her bør folk kjenne sin besøkningstid og LSK/KFL må legge press på Stabæk for å få flest mulige billetter

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony

                  Når Stabæk sin nye stadion åpner neste år, burde vi bli mellom 2000-3000 folk der.
                  Du regner med at vi trekker Stabæk i cupen skjønner jeg?

                  Vi bør vel heller finregne på hvor mange vi klarar å samle i Alta, i Sandnes og på Notodden.

                  Med mindre vi blir kvitt Nordlie så ryker vi ned i Adecco. Det positive er selvsagt en del nye arenaer på banehopperlista.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • ketil
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Feb 2004
                    • 246

                    #10
                    Notodden blir jo en ny Odd borte, så det bør vel bra. 2000 - 3000 mot Stabæk? Vi burde vel heller satse på å bikke tusen mot Lyn først...

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎