Bodø Away

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    #61
    Slutt å krangle om småting her. Det var unødvendig å vise fingern til tv2, men definitivt PROVOSERENDE(!) av dusten i tv2 å stikke kamera og mic opp i trynet til frustrerte kanaris 5 min før kampslutt. Han fikk de bildene han trengte for det manuset han allerede hadde skrevet for å si det sånn. Unødvendig og respektløs gjort ovenfor supportere av et lag som står med møkka opp til under arma og som gjør det de kan for å holde frustrasjon inne og istede støtte laget halve landet hjemmefra.
    Vi prøvde å få han til å gå og sa at vi ikke var intressert i å komme med noen kommentar. Da han da fortsetter er det ikke så overraskende at det kommer en finger og at folk snur seg bort eller dekker seg til.

    At det var frustrasjon og skuffelse på tribunen igår er noe sikkert alle her inne forstår. Det var det nok på Martins og i mange hjem også. Ikke gå på tv2s overskrift om at det var ampert på tribunen. Om nordnorske fjols som i tillegg er stolt over temperamentet sitt ikke forstår sitasjonen vår så er jeg sikker på at alle medkanaris kjenner seg igjen i følelsene som fikk utløp da klokka gikk mot 90min.
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

      #62
      Ble veldig positivt overrasket over hvor lett det gikk å kjøre 2400 kilometer t/r bodø. Noe som virkelig anbefales

      Skal ikke se bortifra at det blir bil til tromsø til høsten
      Alt For Fugla

      Gå Av Grønlund

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎