Fredrikstad away - 13/7

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    Sjekken av meg og de jeg gikk sammen med var like dårlig som vanlig. De ser nok forskjell på oss siviliserte fra Vestfold og endel av pøbelen fra Romerike.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Tobben
      Jeg elsker å kjøre trikk
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2005
      • 1666

      Opprinnelig skrevet av iL
      var inne på 10 sekunder jeg Tobben, sikkert bare du som ser farli ut
      Noe må det være. Kanskje det er pga jeg har snauklipt meg igjen

      Kommentar

      • Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

        Opprinnelig skrevet av danan
        Lyst og Glede er samme pub som Metz bare med nytt navn for de som ikke vet det. Metz var samlestedet før kamp for Fredrikstad supporterne, men nå sitter de stort sett langs hele brygga, særlig på 1903 Supportercafé som er Plankehaugens egen pub/café.

        Det er meldt godvær utover dagen i Fredrikstad. Den årlige Glommafestivalen avsluttes i morgen så det blir mye folk langs brygga.

        Velkommen til Norges sommerby nr.1.

        Ps. La vimplene våre stå i fred
        Sjekk denne.....

        Hvem jævla idioter var det som måtte lage kødd igjen...rive ned vimpler og jage kødde med fotografer?? Er det så innmari vanskelig å skjønne at når man kommer på besøk til en en by for å se på fotballkamp, så er det hjemmelaget sine flagg som vaier i byen? Da kødder man lissom ikke med det. Ikke er det det spor humor i sånt heller.....
        Jeg har etterlyst selvjustis før og gjentar det igjen. Det er sånne ting vi skal ta hånd om selv. Kødden(e) som gjør sånt, får ikke være med!

        Fredrikstad er dessuten ett av de mest fredelige lagene vi spiller mot og vi blir ønsket velkommen som gjester. Jeg vet, for jeg har vært der!
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          Jeg ville bare komme med noen ord angående det som skjedde i Fredrikstad på søndag, før det blir flere spekulasjoner.

          UFC og MB sin buss dro tidlig fra Lillestrøm fordi vi skulle innom Svinesund og handle. Underveis bestemte vi oss for å droppe dette da det hadde vært lange køer på Svinesund brua hele uka og vi ikke ville risikere og bli sittende i kø der. Dette resulterte i at vi var på pub i Fredrikstad kl 12.45 på søndagen.

          Det ble altfor mye alkohol på meg og jeg oppførte meg som en idiot. Som noen sikkert har fått med seg så var det jeg som ble arrestert etter gangbrua og det kan man vel si var velfortjent. Jeg ønsker herved og be om unnskyldning til alle LSK supportere og si at jeg tar min straff når den kommer.

          Jeg er ikke i noen som helst posisjon til å spørre andre om noe men jeg vil gjerne tillegge at dette var et "one mans show" som ikke har noe med UFC/MB eller andre i UFC/MB å gjøre. Det var flere av mine beste venner i både KFL og UFC som prøvde og stoppe meg og som jeg oppførte meg som en drittsekk.
          Dette beklager jeg nok engang. Tiden med alkohol og fotball er nok over for min del.

          Ellers er vi i UFC kommet litt feil ut i år og ønsker og komme tilbake der vi var for 2 år siden. Punch på tribunen, masse humor og en sammensveiset gjeng med pasienter.

          Nok engang håper jeg folk ikke dømmer gruppa da det var som sagt flere som prøvde å stoppe meg og jeg tar all skyld for mine handlinger. Fyll og vold er ikke noen av verdiene UFC står for, og det skal det aldri bli heller.

          PS: Jeg er bortreist nå og kommer ikke hjem før fredag så det blir vanskelig og svare på nett.
          Last edited by King_Raymond; 15.07.2008, 11:41.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Jeg ville bare komme med noen ord angående det som skjedde i Fredrikstad på søndag, før det blir flere spekulasjoner.
            Voksent gjort å stå frem og beklage på denne måten. Samtaler med UFCere utenfor stadion bekrefter inntrykket av at dette ikke var noen UFC-aksjon,

            Kommentar

            • Arind
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2006
              • 459

              Til King_Raymond : Voksent å stå fram og beklage, det skal du ha
              Synd sånne ting skjer for selvsagt blir dette det som kommer fram som et bilde av kanarifansen.

              Jeg kom rett fra ferie søndag ettermiddag og rakk akkurat kampen på tv. Det som TV2 viste før kampen var bilder av flere fra UFC med fingern i været......og fra FFK sin side viste de familie-idyll med cola i beger.....
              Det er liksom her nyansene er....
              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Opprinnelig skrevet av Arind
                Til King_Raymond : Voksent å stå fram og beklage, det skal du ha
                Synd sånne ting skjer for selvsagt blir dette det som kommer fram som et bilde av kanarifansen.

                Jeg kom rett fra ferie søndag ettermiddag og rakk akkurat kampen på tv. Det som TV2 viste før kampen var bilder av flere fra UFC med fingern i været......og fra FFK sin side viste de familie-idyll med cola i beger.....
                Det er liksom her nyansene er....
                Du mener du har sett UFC "folk" med fingeren i været, litt rart det i og med at jeg har sett kampen i reprise og de skumle folka du sikter til viser ingen ting! Jeg var stadion og sto ved de såkalte "skumle" ufc folka under hele kampen, merker at jeg ikke liker deg spesielt gått. Ingen i UFC/MB er "skummle"!!!!!!!!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13243

                  Opprinnelig skrevet av Arind
                  Det som TV2 viste før kampen var bilder av flere fra UFC med fingern i været......
                  Sånn vil det alltid være. Synes rompesprekken på en LSK-supporter eller er det noen som ser sinte ut vil de havne i kameraenes fokus. Det holder med én person. Ditto sendes koselige stemningsbilder fra "sympatiske" klubbers tilhengere.

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    Opprinnelig skrevet av VK
                    Du mener du har sett UFC "folk" med fingeren i været, litt rart det i og med at jeg har sett kampen i reprise og de skumle folka du sikter til viser ingen ting! Jeg var stadion og sto ved de såkalte "skumle" ufc folka under hele kampen, merker at jeg ikke liker deg spesielt gått. Ingen i UFC/MB er "skummle"!!!!!!!!
                    Vaggle?
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      Tss. Han er bare en liten pus som gjør alt bikkja hans ber han om.

                      Kommentar

                      • Bransjehora
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Mar 2007
                        • 13

                        Hehe si det til han da Nordby da blir det mat på dormern

                        Kommentar

                        • André
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 419

                          syns det er bedre å se en gjeng vise fingern enn å se en drita kar i lsk drakt med ballong pupper.!
                          Your life
                          A game
                          turn it up, turn it up!

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            Opprinnelig skrevet av André
                            syns det er bedre å se en gjeng vise fingern enn å se en drita kar i lsk drakt med ballong pupper.!
                            Ballongpuppene var morsomme de!
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • tHuLu
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 730

                              Opprinnelig skrevet av André
                              syns det er bedre å se en gjeng vise fingern enn å se en drita kar i lsk drakt med ballong pupper.!
                              Synes folk kan få gå i hva de vil på kamp jeg, pupper eller ei
                              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                Hyggelig å hilse på flere kjente som kommer med KFL bussen også høre jævla pikk etterpå! Også få en illesint gammel og møkk drita fyr oppi trynet som ikke var ute etter annet en bråk.
                                Han var minst 35 år gammel og var så drita at uansett hva vi sa skulle han ta oss og at vi ikke måtte kødde med han. Prøvde til og med å spandere øl for at fyren skulle roe seg ned, men vi skulle ikke kødde med han.
                                Riktig nok sleit mannen med å gå inn på puben og blei fort kastet ut igjen.
                                Fortsatt synd at det skal være sånn, uansett hvem det er.
                                Regner med at de fleste er enig med meg at uansett tilhørlighet, hvem gruppe man er med i, skal man ikke ta medsupportere som har dratt til ett sted for å støtte SAMME lag.
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                  Hyggelig å hilse på flere kjente som kommer med KFL bussen også høre jævla pikk etterpå! Også få en illesint gammel og møkk drita fyr oppi trynet som ikke var ute etter annet en bråk.
                                  Han var minst 35 år gammel og var så drita at uansett hva vi sa skulle han ta oss og at vi ikke måtte kødde med han. Prøvde til og med å spandere øl for at fyren skulle roe seg ned, men vi skulle ikke kødde med han.
                                  Riktig nok sleit mannen med å gå inn på puben og blei fort kastet ut igjen.
                                  Fortsatt synd at det skal være sånn, uansett hvem det er.
                                  Regner med at de fleste er enig med meg at uansett tilhørlighet, hvem gruppe man er med i, skal man ikke ta medsupportere som har dratt til ett sted for å støtte SAMME lag.
                                  Foreseslår dere sier ifra til kanarivaktene neste gang noe sånt skjer. Det der er aldri hyggelig.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • UltraFo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 800

                                    Opprinnelig skrevet av iL
                                    Foreseslår dere sier ifra til kanarivaktene neste gang noe sånt skjer. Det der er aldri hyggelig.
                                    Det gjorde vi, skjedde ikke annet enn at han blei sendt bort. Han var inne å sto og glodde stygt på stadion også.
                                    Var vist ikke først gangen han var sånn heller. Men men, to tette og en bade hette! Nå er det Hamar som gjelder
                                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎