Gratis show paa skindbuksen 14. august

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bing
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Aug 2008
    • 1

    Gratis show paa skindbuksen 14. august

    Hei!

    Noen har vel glemt meg, andre husker vel fortsatt mannen som ikke tilhorer noe firma, men er et rent enkeltmannsforetak. Tiden har kommet for at noen maa faa opp humoret til folk. Har derfor bestemt meg for og holde et vannvittig party paa skindbuksen 14 August hvor alt vil vaere inkludert for alle mine gode og daarlige venner. Tystere, moralister osv bes herved holde seg til vinstua si for paa skindbuksen blir det rock n roll i kjent bing & gullik stil med med festlige innslag fra gamle travere som Finn Bjerk og Tom Gronnvoll (Mannen som satte seg paa bikkja til gamla med rullator som Bjerkern nesten fikk sjekka opp)

    Siden jeg garantert vil bli holdt under oppsyn av lokalt politi pga tysterligaen saa vil jeg isteden holde mitt eget show mens kampen paagaar. Dette vil gjores via eskortepiker fra eskortegruppen.com siden Istedgate har blitt helt odelagt etter byfornyelsen og vi som liker og kose oss med litt god gammeldags kjopefi..e er nodt til og gaa via internet for og faa oss en jager i koben. Uansett vil det bli spennende for meg og kose meg litt med hons som snakker noe som hores ut som mitt eget morsmaal. Med handa paa hjertet kan jeg si at det er god stund siden sist..

    Jeg har som mange vet tjent en haug med svarte penger i gamblingbransjen de siste aara og lite vil glede meg mer enn og bruke av min velstand paa de storste alkisene og klovnene fra fuglabyen saa her er det bare og komme trampende selv uten lommebok, alle vil bli tatt vare paa!

    Mvh

    Bing
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    #2
    Dette er verdt turen alene!!!!

    Det skal faen meg bli rock'n roll på skindbuksen 14 aug med fuglas største pasienter :lol:
    ..................

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Dette er verdt turen alene!!!!

      Det skal faen meg bli rock'n roll på skindbuksen 14 aug med fuglas største pasienter :lol:
      Håper at gamla med hunden på størrelse med Bings pi.. er innvitert,Bjerkern der hadde du draget.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎