Tromsø - Lillestrøm LØRDAG 27. september

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

    #61
    4 stk kjørte baris. Og på toppen av dette var det en som løp rundt i bare bokseren en liten periode.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #62
      bøyer meg i støvet for dere som dro.

      Tromsø er kjipeste borteturen for min del, alltid sykt kaldt, og ett udrikkbart sølevann de kaller pils.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #63
        Opprinnelig skrevet av iL
        bøyer meg i støvet for dere som dro.

        Tromsø er kjipeste borteturen for min del, alltid sykt kaldt, og ett udrikkbart sølevann de kaller pils.
        vi har da hatt kamper her med sol og fint vær også, sittet ute å grilla med Isberget, utepils på skarven og fine greier. Men at det var så kaldt på lørdag er noe tull da, blåste og regna men det var da ikke så kaldt, og dessuten så gjorde målet og det at vi holdt TIL på bakken og ikke slapp dem til slik at det ble en deilig følelse i kroppen likevel

        Enig i at Mackøl ikke er godt, men vi er da for faen ikke et bortgjemt stammesamfunn som ingen vet om, vi får øl fra andre plasser også vet du, det har til og med kommet Tuborg ,Carlsberg og andre gode ølsorter hit til Tromsø.
        Og for å overraske deg skikkelig har vi nå også mobiltelefoner og data!!! og snart får vi Trådløst nettverk som fungerer selv i kulda her oppe også, så nå slipper vi at bildet "fryser" så ofte
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #64
          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          vi har da hatt kamper her med sol og fint vær også, sittet ute å grilla med Isberget, utepils på skarven og fine greier. Men at det var så kaldt på lørdag er noe tull da, blåste og regna men det var da ikke så kaldt, og dessuten så gjorde målet og det at vi holdt TIL på bakken og ikke slapp dem til slik at det ble en deilig følelse i kroppen likevel

          Enig i at Mackøl ikke er godt, men vi er da for faen ikke et bortgjemt stammesamfunn som ingen vet om, vi får øl fra andre plasser også vet du, det har til og med kommet Tuborg ,Carlsberg og andre gode ølsorter hit til Tromsø.
          Og for å overraske deg skikkelig har vi nå også mobiltelefoner og data!!! og snart får vi Trådløst nettverk som fungerer selv i kulda her oppe også, så nå slipper vi at bildet "fryser" så ofte
          sist gang jeg var der, var det ingen utesteder (var vel innom ca 10) som hadde noe annet enn Mack, hverken på fat eller flaske.
          Ble rimelig dyr tur når man må holde seg til drinker hele tiden

          jo foresten var en kafeteria som hadde carlsberg på boks. snasne 65 spenn også.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #65
            Opprinnelig skrevet av iL
            sist gang jeg var der, var det ingen utesteder (var vel innom ca 10) som hadde noe annet enn Mack, hverken på fat eller flaske.
            Ble rimelig dyr tur når man må holde seg til drinker hele tiden

            jo foresten var en kafeteria som hadde carlsberg på boks. snasne 65 spenn også.
            hahaha, 10 steder her i byen som ike har annet enn mack......
            jeg bor nå her og kan ikke huske sist gang jeg var innom et sted som selger bare mack, alltid flaskeøl å få kjøpt!
            du har nok vært innom bingoen, der tror jeg ikke dem har Carlsberg eller tuborg etc.
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              #66
              Kanskje dette er noe å bruke når vi møter Tromsø neste gang? Tror det vekker litt oppsikt om man står blandt KFL med samekofte...



              CFD - Ballangen 2006
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #67
                Én ting skal du ha, CFD, og det er at du er forumets ubestridte konge av ekstremt sære poster der du på en eller annen måte får dratt inn deg selv, gjerne ved hjelp av bilder...

                Kommentar

                • CFD
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2319

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Stray
                  Ikke kom dragede med fakta. Det bare kompliserer saken :-) Kautokeino er ellers et utmerket sted å tilbringe påska.
                  Der traff du blink. Jeg skal opp til Kauto og Karasjokk påsken i år. Sprit , øl , scooterkjøring og mange andre aktiviteter.. Samt at det er mange hyggelige jenter der oppe
                  Men... Bare synd jeg er utenlands når LSK-TIL går av stabelen

                  Lars: Jeg har slekt der oppe og det var masse snakk om at de skulle lage en kofte til meg. Jeg og min søster brukte kofte i byen da var det en gammel dame som lettet på koften hennes.. Forklaring? Hun skulle se på sømmen.. Perverse gamle damer


                  Nok Offtopic.. Det bildet var uansett bare ment som en (dårlig) spøk.
                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                  Kommentar

                  • Macho-Morten
                    Ikke KFL-styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2687

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Én ting skal du ha, CFD, og det er at du er forumets ubestridte konge av ekstremt sære poster der du på en eller annen måte får dratt inn deg selv, gjerne ved hjelp av bilder...
                    Enig. Fyren minner om en ung meg, på et annet forum. Det er rent rørende.

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Én ting skal du ha, CFD, og det er at du er forumets ubestridte konge av ekstremt sære poster der du på en eller annen måte får dratt inn deg selv, gjerne ved hjelp av bilder...
                      Og båten og havet og sjøfart
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎