Stabæk - LSK lørdag 14. mars kl 2000

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Andreasso
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2007
    • 109

    Går bussene 17:30 eller 18:00?

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2504

      Arild Thorp i Stabæk har enn annen oppfatning enn meg av hva som er god avvikling:


      God avvikling før kamp

      Det har gått rolig for seg når publikum har ankommet Telenor Arena for å se Stabæk mot Lillestrøm.

      Det melder Arild Thorp i Stabæk, som var ute og fulge nøye med på hvordan det hele ble avviklet.
      - Jeg synes stort sett det har gått greit, til tross for at publikum må finne frem i mørket, sier Thorp som mener Stabæk har tatt lærdom av kampen mot Vålerenga.
      - Jeg tror publikum er godt forberedt, dessuten er det mange som har tatt kollektivt i dag. Det har blitt gjort en formidabel innsats i å få på plass et godt busstilbud, og det ser ut til å fungere bra i kveld, fortsetter Thorp og fortsetter:
      - Det er helt klart en suksessfaktor at det kollektive er på plass.
      Ikke kaos
      - Det vi ser i kveld er på langt nær så ille som på AC/DC-konserten, konstaterer Thorp.
      Politiet melder også om uproblematisk opptakt til serieåpningskampen mellom Stabæk og Lillestrøm. Trafikken gikk jevnt og publikum ble ikke stående alt for lenge i kø for å komme inn på arenaen.

      Kommentar

      • Christa
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 326

        God avvikling er ikke når man lar bortepublikummet stå utenfor stadion i 40-50 min for så og forandre inngangssystemet i siste liten så trengselen blir forferdelig.:???:

        Makan til amatøropplegg, jeg var glad jeg ikke hadde med meg barn under 16 år i dag, synes opprinnelig synd på den gutten på 9 som sto foran meg sammen med faren sin og ble trøkket sammen i trengselen

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          Ganske sprøtt at Stabæk anbefalte oss om å ha avreise 3 timer før kampstart - og når da bussene ankommer stadion, så slepper de ikke folk inn. Da er man jo ca. like langt...
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            Opprinnelig skrevet av Andreasso
            Går bussene 17:30 eller 18:00?
            Bussene skulle gå 17:30, men dro ikke før 18:00 fordet. Det var ikke lett å vite da vi fikk tekstmelding på morran der det sto at bussene gikk 18:00 men så står det på forsiden av kfl.no at de drar 17:30.
            Ellers gikk det greit på vei til tfl hallen. på veien hjem ble det mye rot med bussene synes jeg.

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Jeg valgte å parkere midt i løvens hule, ved stabekk stasjon og ta buss derfra. Jeg ble stående en god halvtime før det kom busser. 20 minuttene stod jeg der alene, men etterhvert kom det til flere folk. Da kom det endelig noen busser, men de kjørte forbi siden de ikke hadde plass til oss. Hadde det kommet en litt før hadde jeg nok kommet meg videre siden jeg var alene. Det ble sagt at det skulle gå busser hvert 5. minutt, men det stemte ikke. Litt kø for å komme inn på stadion, men ikke mer enn man må regne med. Etter kampen gikk det imidlertid fint.

              Edit; jeg satt på motsatt side av KFL slik at jeg ikke ble berørt av problemer på den siden.
              Last edited by KFL41; 15.03.2009, 01:56.

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                Stabæk beviste at de ikke er så store som de prøver på.En ting er at vi ikke slipper inn! Dørvaktene(G4S)setter opp sperringer etter at køen har begynt.DE vet ikke når dørene åpnes.Da de åpner kiosken begynner de med opplæring av personell! Da de først tar imot bestillinger er ikke kaffen klar! Det er ikke søplekasser der inne.Beklager at jeg spytta snusen på gulvet.(Vanligvis svelger jeg den)

                En annen ting stabæk..Hvorfor spiller dere techno etter scoring?Hva er det med dere og LYN?
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • OppsalKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2008
                  • 1881

                  Noen ting om Stabæk.

                  Den første kampen og den var ikke utsolgt. Et dårlig tegn.

                  The seats. What the fuck were they? Parts of the fucking things were missing.

                  Inside it looked like a barn. It had the atmosphere of a barn. Everything was grey.

                  Bak målene så hengte det en lukt av ren kloakk\dritt.

                  Hørte dere opplysninga som blei gitt over høytalende? For meg så var det bare støy...

                  På veien hjem... å vente i kø for å kjøre en kilometer i feil retning, for å "dobbel back on ourselves" ???
                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                  Alltid Celtic og LSK

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 845

                    Håpløst at Stabæk oppfordrer KFL til å sende avgårde busser tidligere for å unngå kaos ved hallen. Det ble ikke annet enn kaos når 1500 mennesker står og trøkker på for å komme inn, da sikkerhetssjekk og inngang ikke startet før halv sju.
                    Dette burde de forventet og forberedt seg på.
                    De kunne startet med sikkerhetssjekken klokken seks og etablert en "preboarding"-sone ved inngangen. Da hadde alt gått mye smidigere. Å stå nesten en time i kø for å komme inn håper jeg vi slipper neste år!
                    Morten

                    Kommentar

                    • A-net
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 447

                      Jeg har et par stripede gule og svarte strikkevotter (type hjemmestrikket) som jeg fant på bortefeltet i går. Ca 5-6 rader bak der forsangeren (Rønnern) sto. PM meg hvis du/noen savner de.
                      I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                      Kommentar

                      • CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

                        Var det fler personer på bussene hjem en det var på vei til Fornebu? Det virket som det var relativt greit med plass til Fornebu ,mens det var stappfullt på alle bussene på vei tilbake. Vi fikk også beskjed om å ta samme bussen tilbake som vi hadde ankommet i ,men flere personer som sa "Jeg skal på buss 1" ble bare sendt videre til andre busser fordi andre personer som hadde vært på andre busser skulle inn på buss1. Når disse personene ble videresendt ble vi henvist tilbake til en annen buss før vi klarte å presse oss inn på buss5. Her var det så fullt at det må ha mer enn bussen er sertifisert for. En strengere bilettsjekk ved fornebu hadde løst dette problemet. Når noen få personer sniker seg inn i allerede fulle busser blir det ikke så trivelig.

                        Ellers var det veldig trivelig ,men mye rot ved turen tilbake.
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                        Kommentar

                        • marriell
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Dec 2008
                          • 227

                          Opprinnelig skrevet av CFD
                          Var det fler personer på bussene hjem en det var på vei til Fornebu? Det virket som det var relativt greit med plass til Fornebu ,mens det var stappfullt på alle bussene på vei tilbake. Vi fikk også beskjed om å ta samme bussen tilbake som vi hadde ankommet i ,men flere personer som sa "Jeg skal på buss 1" ble bare sendt videre til andre busser fordi andre personer som hadde vært på andre busser skulle inn på buss1. Når disse personene ble videresendt ble vi henvist tilbake til en annen buss før vi klarte å presse oss inn på buss5. Her var det så fullt at det må ha mer enn bussen er sertifisert for. En strengere bilettsjekk ved fornebu hadde løst dette problemet. Når noen få personer sniker seg inn i allerede fulle busser blir det ikke så trivelig.

                          Ellers var det veldig trivelig ,men mye rot ved turen tilbake.
                          Det var nok jeg som ga den beskjeden, om å gå av å på samme buss. Noe jeg nå har forstått ikke var lurt. Noe jeg da tenkte var lurt for at alle skulle få plass. Var mye styr å stell med hvor bussene skulle stoppe, siden det var så fantastisk god plass.
                          Alt styret med buss beklages, i tillegg for jeg da også håpe at logistikken på telenor arena blir bedre til neste gang de skal ta imot supportere fra andre trakter.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎