Brann-Lillestrøm 3. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    tur og billetter Brann-Lillestrøm 3. mai kl. 18.00

    Da er årets bergen tur bestilt. Flyr opp lørdag 2 mai og hjem mandag 4 mai. Skal bo på det hotellet som ligger over fotballpuben. Håper at kampen ikke blir flyttet til mandag 4 mai! Flere som har tenkt seg oppover?
    Last edited by iL; 25.02.2009, 09:28.
  • Monfils
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2008
    • 54

    #2
    Flyr med Norwegian søndag ettermiddag til 249,-. Hjemreisemetode er foreløpig ikke bestemt.

    Bør lukte bra satsning til Bergen '09.

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #3
      Jeg har et stort loft (35kvadrat , takhøyde opptil 1.5-3meter)og 2senger hvis folk vil spare på hotel. Sengene er ikke så behagelige ,men fungerer for en natt. Standarden er ikke allverden, men det er tilgjengelig hvis folk ønsker det. Normalt kunne man tatt inn flere personer ,men kjelleren er under oppussing og jeg er i tvil om den blir ferdig i tide.

      Hvis det er interesse for det så avholder Bergen Kanaris også julebord før kampen. Garantert fuglamusikk og pyntet med gule effekter. Plass til rundt 35-40personer og da er det greit med plass. Røyking foregår ikke inne ,men ute under en markise. Masse plass i kjøleskap for oppbevaring av pils.

      Adresse: Kalfarveien 63b , På veien mellom Sentrum og Brann Stadion.
      Last edited by CFD; 23.02.2009, 23:59.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2115

        #4
        Opprinnelig skrevet av CFD
        Hvis det er interesse for det så avholder Bergen Kanaris også kickoff party før kampen.
        Ikke kickoff-party. Det var Stormen. Julebord!
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • frodekippe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 480

          #5
          Bergen 2/5 - 3/5 - 2009

          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Da er årets bergen tur bestilt. Flyr opp lørdag 2 mai og hjem mandag 4 mai. Skal bo på det hotellet som ligger over fotballpuben. Håper at kampen ikke blir flyttet til mandag 4 mai! Flere som har tenkt seg oppover?
          Da skal også jeg til bergen med fly i år...men jeg flyr hjem på søndag...klokken 21:30...

          Men kommer til bergen lørdag formiddag...
          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

          Bjørn Lindahl

          Kommentar

          • Beibiblue
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Sep 2005
            • 2

            #6
            Opprinnelig skrevet av CFD
            Jeg har et stort loft (35kvadrat , takhøyde opptil 1.5-3meter)og 2senger hvis folk vil spare på hotel. Sengene er ikke så behagelige ,men fungerer for en natt. Standarden er ikke allverden, men det er tilgjengelig hvis folk ønsker det. Normalt kunne man tatt inn flere personer ,men kjelleren er under oppussing og jeg er i tvil om den blir ferdig i tide.

            Hvis det er interesse for det så avholder Bergen Kanaris også julebord før kampen. Garantert fuglamusikk og pyntet med gule effekter. Plass til rundt 35-40personer og da er det greit med plass. Røyking foregår ikke inne ,men ute under en markise. Masse plass i kjøleskap for oppbevaring av pils.

            Adresse: Kalfarveien 63b , På veien mellom Sentrum og Brann Stadion.


            Detta hørtes ikke dumt ut!!
            Du går aldri aleine til Åråsen, en gul og svart patriots mektige hjem.

            Kommentar

            • Ytre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 773

              #7
              Fatter ikke hvordan dere tør bestille flybilletter etter så mange flyttinger det har vært siste åra
              I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

              Kommentar

              • holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

                #8
                Holmiz vurderer sterkt tur til Bergen denne helgen. Det avhenger litt av finanskrisen, litt mer av egen økonomi og mest av når kampen faktisk blir spilt.

                Edit: Selvsagt er jeg klar for julebord Heidar!
                Last edited by holmiz; 07.03.2009, 00:39.
                Hilsen Anders

                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                Kommentar

                • KEBABavSVIN
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 594

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Ytre
                  Fatter ikke hvordan dere tør bestille flybilletter etter så mange flyttinger det har vært siste åra
                  Skal spille borte mot Start på onsdagen etterpå, så noen mandagskamp blir det iallefall ikke. Tror ikke på at den vil bli flyttet til lørdagen heller, men om en bestiller billett så en kan rekke kampen 18.00, så er en så godt som helgardert.
                  Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                  Kommentar

                  • Ytre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 773

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                    Skal spille borte mot Start på onsdagen etterpå, så noen mandagskamp blir det iallefall ikke. Tror ikke på at den vil bli flyttet til lørdagen heller, men om en bestiller billett så en kan rekke kampen 18.00, så er en så godt som helgardert.
                    1= Det kommer helt sikkert til å bli TV-kamper den midtukerunden også, så vi kan ende opp med å spille mandag og torsdag.

                    2=Tv2 får velge sin hovedkamp først, så NRK, og så tv2 mandagskamp hvis jeg husker rett. Da tipper jeg Tv2 velger Rosenborg-Fredrikstad, eller Brann-Lillestrøm, litt avhengig av hvordan lagene gjør det de første rundene. Nrk velger da kampen som blir til overs på lørdag. Man har selvfølgelig semi-godbiter som Vålerenga-Start og "lokalderbyet" Ålesund-Molde, men godkamper på lerkendal og Brann stadion har en tendens til å bli valgt.

                    Så mulig det er en god sjanse for søndag men ville forsatt ikke tatt sjansen.
                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Ytre
                      Fatter ikke hvordan dere tør bestille flybilletter etter så mange flyttinger det har vært siste åra
                      Er fordi det er jævlig billig med flybilletter nå. Taper nesten ingen ting hvis kampen blir flyttet. Jeg tror at kampen spilles enten lørdag 2 mai eller søndag 3 mai klokken 20.00.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎