LSKs opplegg og regler for bortekamper 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Fra styret LSKs opplegg og regler for bortekamper 2009

    LSKs opplegg og regler for bortekamper 2009

    - Alt opplegg mht bortekampene er et samarbeid mellom LSK, KFL, LSK-UA og LSK-Shopen.

    - LSK har det høyeste ansvaret, mens KFL er teknisk arrangør i samarbeid med LSK-UA. LSK-Shopen selger billetter til turene, både til kampen og til buss og eventuelt andre transportmåter. Eventuelt usolgte kampbilletter selges på stadion kampdagen. På enkelte kamper kan det bli salg av kamp- og bussbilletter kun til medlemmer av KFL/LSK/Sesongkortinnehavere 2009.

    - På alle busser og andre transportmidler blir det bussverter og vakter fra KFL.

    - Bortefeltene har de samme opplegg og regler som på Åråsen/Kanari-Feltet. Personer som ev ikke er medlem i KFL/LSK må rette seg etter de reglene som er fastsatt.

    - KFL og LSK skal være en enhet sesongen 2009. Alle casual, ultras eller grupper som ser seg selv som alternative til KFL/LSK er uønsket på bortefeltene. Personer som har vært med, eller tilhørt fellesskap som disse tidligere, kommer inn som enkeltpersoner, ikke som eventuelt en ny gruppe eller rester av den gamle.

    - KFL og LSK samarbeider tett med alle hjemmelag om å finne et best mulig opplegg til kampen.

    - Alternative eller konkurrerende turopplegg er uønsket.

    Ethvert brudd og/eller omgåelse av disse reglene vil få strenge konsekvenser. Reglene gjelder ut sesongen 2009. LSK forbeholder seg retten til å gjøre forandringer. For eventuelt mer info, kontakt Kjell Hulby i LSK, tlf.: 63 80 56 60. E-post: hulby@lsk.no.
    Last edited by Håkon Henriksen; 13.03.2009, 23:44.
    Vidar Evje

  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3927

    #2
    Opprinnelig skrevet av KFL109
    Bortefeltene har de samme opplegg og regler som på Åråsen/Kanari-Feltet. Personer som ev ikke er medlem i KFL/LSK må rette seg etter de reglene som er fastsatt.
    Det vil si at man ikke MÅ være medlem av KFL/LSK for å stå sammen med KFL på bortefelt?
    www.kfl.no/debatt

    Kommentar

    • KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

      #3
      Opprinnelig skrevet av rEPPA
      Det vil si at man ikke MÅ være medlem av KFL/LSK for å stå sammen med KFL på bortefelt?
      Det er riktig, så lenge man godtar og innordner seg de fastsatte reglene.
      Vidar Evje

      Kommentar

      • Simeone
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 761

        #4
        Opprinnelig skrevet av KFL109
        - Alternative eller konkurrerende turopplegg er uønsket.
        Det her stemmer vel ikke. Ikke det vi har fått beskjed om ihvertfall. Hvordan noen kommer seg til og fra kamp bør uansett være et ikke-tema.
        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
        para gritarle a la FIFA:
        ¡Que ellos son el gran ladrón!

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #5
          Opprinnelig skrevet av Simeone
          Det her stemmer vel ikke. Ikke det vi har fått beskjed om ihvertfall. Hvordan noen kommer seg til og fra kamp bør uansett være et ikke-tema.
          Enig.. Om mine venner og jeg leier en buss og drar på kamp kan alle andre gi faen med og bry seg om det!!!

          Kommentar

          • Bobbythabird
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2005
            • 115

            #6
            Om jeg feks. danner en undergruppe Fetsund Kanaris eller noe liknende, så er dette strengt forbudt???
            Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1452

              #7
              Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
              Om jeg feks. danner en undergruppe Fetsund Kanaris eller noe liknende, så er dette strengt forbudt???
              Hvor mange ganger skal folk stille de samme spørsmålene om og om igjen?

              Mon tro om du ikke klarer å finne svaret på spørsmålet ditt på egenhånd:

              Personer som tilhører fellesskap som ser på seg selv som likestilte eller alternative til KFL er uønsket, og tas ikke opp som medlemmer. Å være medlem eller tilhøre denne typen fraksjoner er å betrakte som en aktiv utmeldelse av KFL, og vil dermed være eksklusjonsgrunn.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • KFL109
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1958

                #8
                Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
                Om jeg feks. danner en undergruppe Fetsund Kanaris eller noe liknende, så er dette strengt forbudt???
                Hvis du danner en gruppe så er den vel strengt tatt ikke under noen? Jeg antar at "vennegjeng" kunne være en brukbar beskrivelse?

                Denne gjengen vil ikke være velkommen hvis dere
                • definerer dere som en casualgruppe
                • definerer dere som en ultrasgruppe
                • framstår som et alternativ til KFL (les: konkurrerende supporterklubb)
                Vidar Evje

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
                  Om jeg feks. danner en undergruppe Fetsund Kanaris eller noe liknende, så er dette strengt forbudt???
                  Jeg har noen fete Fetsund Kanaris gensere hjemme, med nr 7 på ryggen og stolte bønder foran. Deilig
                  Last edited by Skinke; 13.03.2009, 15:12.
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • Dandy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 346

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                    - Bortefeltene har de samme opplegg og regler som på Åråsen/Kanari-Feltet. Personer som ev ikke er medlem i KFL/LSK må rette seg etter de reglene som er fastsatt.
                    Jeg syntes dette virker helt latterlig... Man kommer ikke inn på feltet til lillestrøm uten å måtte melde seg inn i kfl eller lsk. Det er i mine øyne utnytting og jeg føler meg presset til å være medlem.

                    Jeg syntes det er greit at dere kan ha monopol på Åråsen og leke konger der, men ikke på bortekamper.

                    Jeg har noen LSK fans på jobben som så og si aldri drar på kamper, de hadde lyst å bli med meg på match siden de ikke har vært på kamp på mange år, så jeg må altså be dem om å melde seg inn i KFL/LSK for å komme inn på Seriestarten?

                    Hører dere ikke selv hvor lattis det er?
                    UFC 05!

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #11
                      Reppa:Det vil si at man ikke MÅ være medlem av KFL/LSK for å stå sammen med KFL på bortefelt?
                      Vidar:Det er riktig, så lenge man godtar og innordner seg de fastsatte reglene.

                      Så hva er problemet da?
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                        Jeg syntes dette virker helt latterlig... Man kommer ikke inn på feltet til lillestrøm uten å måtte melde seg inn i kfl eller lsk. Det er i mine øyne utnytting og jeg føler meg presset til å være medlem.

                        Jeg syntes det er greit at dere kan ha monopol på Åråsen og leke konger der, men ikke på bortekamper.

                        Jeg har noen LSK fans på jobben som så og si aldri drar på kamper, de hadde lyst å bli med meg på match siden de ikke har vært på kamp på mange år, så jeg må altså be dem om å melde seg inn i KFL/LSK for å komme inn på Seriestarten?

                        Hører dere ikke selv hvor lattis det er?
                        Kan du lese? Det står ikke at du må melde deg inn i KFL/LSK, men at du må respektere reglene. Enkelte ganger, f.eks. ved knapphet på billetter, vil LSK/KFL-medlemmer og sesongkortinnehavere bli prioritert. Da vil det være en fordel å ha medlemskapet i orden.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                          Jeg syntes dette virker helt latterlig... Man kommer ikke inn på feltet til lillestrøm uten å måtte melde seg inn i kfl eller lsk. Det er i mine øyne utnytting og jeg føler meg presset til å være medlem.

                          Jeg syntes det er greit at dere kan ha monopol på Åråsen og leke konger der, men ikke på bortekamper.

                          Jeg har noen LSK fans på jobben som så og si aldri drar på kamper, de hadde lyst å bli med meg på match siden de ikke har vært på kamp på mange år, så jeg må altså be dem om å melde seg inn i KFL/LSK for å komme inn på Seriestarten?

                          Hører dere ikke selv hvor lattis det er?
                          Les gjenom regla en gang til a , er det noe som er lattis her så er det innlegget dit.Du er jo faen meg uenig i alt uten og egentlig hvite hva du er uenig i...

                          Kommentar

                          • Dandy
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 346

                            #14
                            javel - leste det relativt rask så fikk el ikek det med meg da.

                            Og ja, jeg er generelt uenig i det meste som KFL holder på med om dagen
                            UFC 05!

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Jeg har noen fete Fetsund Kanaris gensere hjemme, med nr 7 på ryggen og stolte bønner foran. Deilig
                              Rimelig OT... Men stolte 'bønner' var litt morsom
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                Rimelig OT... Men stolte 'bønner' var litt morsom
                                hahaha går litt fort i svingene her også gitt. Bønder =D

                                1.dag igjen!
                                Daukjøtt Felt C

                                Kommentar

                                • FC Lillestrøm
                                  I karantene
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 198

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                                  Hvis du danner en gruppe så er den vel strengt tatt ikke under noen? Jeg antar at "vennegjeng" kunne være en brukbar beskrivelse?

                                  Denne gjengen vil ikke være velkommen hvis dere
                                  • definerer dere som en casualgruppe
                                  • definerer dere som en ultrasgruppe
                                  • framstår som et alternativ til KFL (les: konkurrerende supporterklubb)

                                  Vært mye diskusjon rundt dette med alternative supportergrupper til kfl. Stort sett har det vært mye synsing og få klare svar, så jeg lurer egentlig bare på om det er tillatt å starte en alternativ supportergjeng til kfl, selvfølgelig gitt at man følger tribunereglene og ikke står på kfl- feltet?

                                  Kommentar

                                  • egil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 1119

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                                    javel - leste det relativt rask så fikk el ikek det med meg da.

                                    Og ja, jeg er generelt uenig i det meste som KFL holder på med om dagen

                                    Ja, det har vi merka.......
                                    KFL - medlem nr 23

                                    Kommentar

                                    • egil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1119

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                      Rimelig OT... Men stolte 'bønner' var litt morsom
                                      OT igjen; Passer bedre for vår danske undergruppe Christiania Kanaris.....
                                      KFL - medlem nr 23

                                      Kommentar

                                      • heidar
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2115

                                        #20
                                        Er KFL i det hele tatt en uavhengig supporterklubb lenger??
                                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                        Endelig er mørketida over.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎