SK Brann- Lillestrøm SK 30.4. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    Er enklere å få lov komme redusert på jobb, evt 2 timer senere, Dagenderpå enn å få en ekstra fri dag til å se foppal.

    Gikk kun glipp av 3 kamper live i fjor, så rart å ikke være like mye med i år.
    Hadde kampen vært imorgen derimot hadde jeg garantert vært der!!

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      Man har fått lov til å selge billetter utenfor bortefeltinngangen fra 18:00 til 18:30. Siste mulighet for de som fortsatt mangler.

      Ta kontakt med Vidar Evje på 40001526 - 2
      I have this condition.

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        Bergen Kanaris takker for greit oppmøte på grillfesten vår. CFD ble litt overasket når han ble vekket 13:50 og var fyllesyk som faen etter en grei dag ute med styret i Bergen Kanaris. Oppmøtet på grillingen var ganske bra og det virker som personer synes dette var bedre enn Fotballpuben. Hvis mulig så blir dette en fast rutine hver gang LSK er i Bergen? Jeg lurer på hvor mine 2 helflasker med sprit fant veien? Det er tydeligvis at flere personer er glad i alkohol

        Jeg vil gi litt skjenn til bussen som ikke rakk innom Kalfaret. Det hadde blitt meget god stemning med THPK og flere personer.

        Jeg vil også si beklager til Vidar Evje. Jeg sa det var 20minutter til stadion. Jeg brukte 26minutter når jeg gikk til Stadion her om dagen.

        Kjipt med tap idag. Det har tikket inn 6meldinger på mobilen , 11på facebook og det er ikke greit å være meg imorgen. Det blir tungt å vise seg ute imorgen. Det har også kommet en opp en kompis som ringte på for å bare si at LSK var sist på tabellen.. Er det ikke mulig at vi faktisk vinner i Bergen en gang i blant? Det må da være mulig å vinne en kamp?? Sukk..
        Last edited by CFD; 30.04.2009, 23:29.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • Macho-Morten
          Ikke KFL-styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2687

          Takk til alle involverte for en knalltur! Synd vi ikke rakk innom grillfesten, men sånn gikk det nå. Jeg er forresten fortsatt mett etter pastabuffeten i Voss...

          Kommentar

          • synøve
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 425

            Ville bare takke for en sinnsykt bra tur med mange nye ansikter og hodeplagg eksemplarisk busstur uten tull

            Kommentar

            • SAEDbeger
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 421

              tok noen bilder på kampen. Takk for fin stemning, syntes vi laget bra lyd til å være så få







              Kommentar

              • Petter Ø
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3008

                Fett det siste bildet!
                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                Kommentar

                • CFD
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2319

                  Likte spesiellt det bildet med et av de mest tåpelige hodeplaggene jeg har sett. En HEST! Kudoz til personen som kommer helt til Bergen for å ha på seg en hestemaske og trolig ha meget begrenset utsyn. Synd mine THPK kom en dag for sent for ellers hadde det blitt flere med THPK.
                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎