1. runde i NM: Østsiden-LSK 10.5.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ytre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2008
    • 773

    1. runde i NM: Østsiden-LSK 10.5.

    Dette er jo tross alt ikke mer enn 11 dager til så kan jo opprette en tråd
    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Fra "Østsiden.no":

    Østsiden møter Lillestrøm i 1. runde NM

    Lasse Trulsen fikk ikke ønsket sitt oppfylt om å møte FFK i 1. runde. Østsiden var imidlertid det eneste 3. divisjonslaget i Østfold som fikk et lag fra Tippeligaen. Søndag 10. mai kl. 18.00 kommer nemlig cupmesteren fra 2007 Lillestrøm på besøk til Østsiden stadion. Sist Østsiden møtte Lillestrøm i cupen var i 2001 da Kanarifuglene vant 3-0 i 2. runde, etter at Østsiden hadde slått ut FFK med 2-0 i 1. runde.
    Følg denne linken for kart til banen
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

      #3
      Lekkasje:

      Det ryktes at KFL-styret planlegger organisert tur. Det kan ligge an til et opphold underveis på en svært legendarisk kro, noe som alene bør tilsi at folk bør forbedrede seg på å ligge i sovepose i nattlig kø for å få kloa i bussbillett.

      Mer info leser du på kfl.no når vi har kommet oss hjem fra Bergen.
      Vidar Evje

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Opprinnelig skrevet av KFL109
        Lekkasje:

        Det ryktes at KFL-styret planlegger organisert tur. Det kan ligge an til et opphold underveis på en svært legendarisk kro, noe som alene bør tilsi at folk bør forbedrede seg på å ligge i sovepose i nattlig kø for å få kloa i bussbillett.

        Mer info leser du på kfl.no når vi har kommet oss hjem fra Bergen.
        Dette blir gull, har ikke vært der siden 18 august 2002..
        Eneste aberet her er at jeg ikke får ny bane på banehoppern
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          #5
          Østsiden er vel hva man kan kalle et habilt bra 3.divisjonslag, hverken mer eller mindre. 2 kamper med seier mot hhv Askim FK og Rygge har gitt 6 poeng av 6 mulige så langt i serien.


          Uansett, habile 3.divisjonslag skal slås veldig enkelt. Det gjør vi også.

          Kommentar

          • Ytre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2008
            • 773

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
            Østsiden er vel hva man kan kalle et habilt bra 3.divisjonslag, hverken mer eller mindre. 2 kamper med seier mot hhv Askim FK og Rygge har gitt 6 poeng av 6 mulige så langt i serien.


            Uansett, habile 3.divisjonslag skal slås veldig enkelt. Det gjør vi også.
            Habile 2.divisjonslag som Eidsvold Turn skal også slås enkelt. Bare nevner det
            I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

            Kommentar

            • lillestroom
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1020

              #7
              Dette blir moro. Første seier på lenge?

              Kommentar

              • BlodigHøne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 729

                #8
                Østsiden må nok finne seg i å være soleklare favoritter her, vår eneste sjanse er nok å stille med Sundgot fra start, og håpe på et heldig mål.
                Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                That went wherever I... did go!

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Ytre
                  Habile 2.divisjonslag som Eidsvold Turn skal også slås enkelt. Bare nevner det
                  Vi tapte bare 1-0 da Nok om det. Jeg klarer uansett ikke fri meg fra tanken om at dette blir enkelt. Jævlig enkelt.

                  Kommentar

                  • Ytre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 773

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                    Vi tapte bare 1-0 da Nok om det. Jeg klarer uansett ikke fri meg fra tanken om at dette blir enkelt. Jævlig enkelt.
                    Rart med det, motgang snur ofte ikke før man treffer bånn, tape mot ett sterkt rosenborg eller ett brann i medgang er ikke å treffe bånn, å treffe bånn er å tape mot ett lag som Østsiden.
                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Ytre
                      Rart med det, motgang snur ofte ikke før man treffer bånn, tape mot ett sterkt rosenborg eller ett brann i medgang er ikke å treffe bånn, å treffe bånn er å tape mot ett lag som Østsiden.
                      Tja..ofte, men ikke alltid. Fjoråret får stå som et bevis på at det ikke alltid er tilfellet. Denne sesongen tror og mener jeg vi har krefter i laget som kan snu denne motgangen, selv uten å måtte treffe denne virkelige bunnen du nevner. Vi får gjøre opp status 10.05.09 kl 20.00.

                      Kommentar

                      • Stian A. Sjøberg
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Oct 2007
                        • 5

                        #12
                        For å være helt ærlig tror jeg ikke FUGLA går på den smellen i år igjen... gutta føler garantert at de har noe å bevise for alle oss som støtter dem i tykt og tynt, så jeg tror de kommer til Østsiden med en helt rå innstilling og lager årets forestilling for oss tilreisende Kanaris. 0-11 er mitt tips. 5 av Rise. Lekestue. Her snur det.

                        FORZA FUGLA

                        Kommentar

                        • Kristiansen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 1332

                          #13
                          Junior Kanaris har leid egen minibuss, og denne er allerede full-booka.
                          Blir knall bra!

                          Kommentar

                          • audun
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2005
                            • 255

                            #14
                            Østsiden spilte mot Ås på fredag, og det som beskriver laget best er at de er et rutinert lag. De rykket ned fra 2. div i fjor og har klare ambisjoner om å rykke opp igjen i år.

                            De vant 3-0, men da jeg intervjuet Ås-trenern etter kampen mente han at alle baklengsmålene var ganske "unødvendige". Dvs ikke noe særlig imponerende angrepsspill.


                            EDIT: Oppsann.. Var visst turtråden dette. Da var vel kanskje innlegget mitt litt upassende.
                            Kreativ Kanaris - Fotograf
                            www.audunbraastad.com

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              #15
                              Årets kosetur!
                              Kosetur til cupkampen mot Østsiden, med mimrestopp og sosialisering på Øre Villa kro søndag 10. mai. Avreise fra Alexander Kiellandsgate kl 13. Bussbillett 200 kroner.

                              Skrevet av kfl.no


                              Årets kosetur: Bli med KFL til cupkamp mot Østsiden

                              Det har vært tøft å være LSK-supporter så langt i sesongen: Lange borteturer enten på hverdager eller med behov for overnatting har gjort et kraftig innhogg i både økonomi og avspaserings- og feriedager. Fort Åråsen har ikke framstått som et skrekkinngytende sted hvor motstanderlaget blir paralysert av skrekk. Det sportslige utbyttet har vært magrere enn kvinnelige norske langdistanseløpere.

                              Vi fortjener noe annet, og Kanari-Fansen lanserer den rette medisinen:

                              Kosetur til cupkampen mot Østsiden, med mimrestopp og sosialisering på Øre Villa kro søndag 10. mai. Avreise fra Alexander Kiellandsgate kl 13. Bussbillett 200 kroner.

                              Nå tar vi oss rett og slett en pustepause og en fridag fra seriealvoret. Dette er turen for deg som vil ha det moro! Øre kro - det er det offisielle navnet nå – bringer fram gode minner fra den gang Moss spilte i den øverste divisjonen og sangen Én fugl i Norge runga på stadion.

                              Vi har vel ærlig talt aldri savna Mossekråkene, men borteturene med stopp på kroa var legendariske. Puben holder til i en gammel villa, med serveringsdisk i stua. Siden vi her snakker om et mimrestopp driter vi selvfølgelig langt i det offisielle navnet. Vi skal til Øre Villa kro!

                              Nå er det slett ingen grunn for den nye generasjonen av kanaris å tenke at dere ikke er velkomne med på tur. Snarere tvert imot. Kroa må oppleves! Og KFL er glade for å gi dere et innblikk i ting som har vært med på å forme Kanari-Fansen til et sjølironisk lavterskeltilbud.

                              Turen til Østsiden passer for alle: Her bør det bli comeback for gamle grinebitere som trodde at busstur med KFL var et tilbakelagt stadium. Her er det møteplikt for nødvendig mentalhygiene for de som alltid er med på bortekamper. Og dette vil være en perfekt introduksjonstur for deg som ennå ikke har vært med på en KFL-buss noen gang. Her vil du møte på masse hyggelige folk!

                              Moralen er å droppe privatbiler og bli med KFL på kosetur!


                              Opplegget blir altså:

                              Kl 12: Avreise fra Råholt. Påstigningsmulighet på Jessheim.
                              Kl 13: Avreise fra Lillestrøm
                              Kl 13.15: Oppsop av Oslo-kanaris ved Hotell Opera
                              Kl 15: Mimrestopp på Øre Villa kro
                              Kl 16.30: Avreise fra kroa
                              Kl 18: Cupkamp mot Østsiden
                              Kl 20: Hjemtur med opplada batterier
                              16. mai: Sesongstart mot Odd på Åråsen

                              Påmelding så raskt som mulig til Mariell Sørensen på telefon 4000 15 26 - 3. Eller SMS med navnet ditt til 922 60 384. 200 kroner betales kontant på bussen. De som var med KFL-bussen til Kristiansand får denne turen for bare 100 kroner.

                              Blir pågangen stor kan vi sette opp flere busser, men da nytter det ikke å melde seg på i timene rett før avreise. Her er det bare å ringe eller sende SMS umiddelbart!
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Genialt. Her er det imidlertid ikke noe poeng å bli med dersom man ikke tåler Kanarifylla. Her blir det fjortissfyll og småbarnfedrefyll. Skal ikke se bort fra at det også blir tendenser til karneval, så sarte sjeler er herved advart!

                                Dette lukter skandaleoppslag i lokalpressen i dagene etterpå
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Genialt. Her er det imidlertid ikke noe poeng å bli med dersom man ikke tåler Kanarifylla. Her blir det fjortissfyll og småbarnfedrefyll. Skal ikke se bort fra at det også blir tendenser til karneval, så sarte sjeler er herved advart!

                                  Dette lukter skandaleoppslag i lokalpressen i dagene etterpå
                                  Jeg tror ikke engang du klarer å drite deg ut så kraftig at pressen velger å fokusere på deg heller enn laget etter at vi for 2. år på rad ryker ut i cupens første runde.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • KFL109
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1958

                                    #18
                                    Jeg har akkurat sendt SMS til 922 60 384 og meldt meg på.
                                    Denne typen tur trenger jeg nå!
                                    Vidar Evje

                                    Kommentar

                                    • Ytre
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2008
                                      • 773

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Jeg tror ikke engang du klarer å drite deg ut så kraftig at pressen velger å fokusere på deg heller enn laget etter at vi for 2. år på rad ryker ut i cupens første runde.
                                      Vi røyk ikke ut i første runde i fjor, du husker vel den legendariske Sandar-kampen
                                      I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Ytre
                                        Vi røyk ikke ut i første runde i fjor, du husker vel den legendariske Sandar-kampen
                                        Ah, den hadde jeg fortrengt! VG: "LSK verre i år enn i fjor!"
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎