Start-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bortebest
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2009
    • 9

    #21
    vi her nede lurer på det samme. hadde vært greit å fått vite hvor vi skal samles.

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #22
      Opprinnelig skrevet av bortebest
      vi her nede lurer på det samme. hadde vært greit å fått vite hvor vi skal samles.
      Six-Pence er vel rette stedet for THK. Resten av fyllikene kan vel samles på Victoria, selv om sistnevnte sted er en stor attraksjon fattigere etter SvenO's tragiske bortgang.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #23
        Det er så vidt meg bekjent ikke gjort avtale med noen pub i Kristiansand om besøk fra Kanari-Fansen.

        Dessverre har det tørka helt inn med påmeldinger til KFL-bussen. Forståelig nok, ettersom vi snakker om nok en hverdag borte fra jobb eller skole, i tillegg til at mange har svidd av store beløp på å følge Fugla så langt i sesongen.

        Det ser ut til at vi går på en økonomisk smell på denne turen. Etternølere ønskes altså hjertelig velkommen. Skulle noen kjenne at abstinensen begynner å herje i kroppen er det fortsatt mulig å ringe 4000 15 26 - 2 for å melde seg på. (Alternativt SMS med navn til 450 66 470.)
        Vidar Evje

        Kommentar

        • Mannschaft Rösler
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 247

          #24
          Det går vage og løse rykter om kanari-frokost klokken 08.00 i restaurantvogna på Kristiansand/Stavangertoget, som avgaar fra Oslo Centralstasjon klokken 07.11 onsdag morgen.
          -Papageno

          Kommentar

          • merch
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2007
            • 938

            #25
            jeg hiver meg på sørlandsekspressen fra Larvik kl12 i morgen og møter dere på stadion da jeg skal ha med meg en kompis jeg holder på å få kanari som skal på sin andre kamp! Men ettersom han jobber på Kjevik og jeg bor her nede så blir det sånn!!


            På vei til Kristiansand
            lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
            sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

            Kommentar

            • merch
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2007
              • 938

              #26
              Opprinnelig skrevet av merch
              jeg hiver meg på sørlandsekspressen fra Larvik kl12 i morgen og møter dere på stadion da jeg skal ha med meg en kompis jeg holder på å få kanari som skal på sin andre kamp! Men ettersom han jobber på Kjevik og jeg bor her nede så blir det sånn!!


              På vei til Kristiansand
              Sånn da er man passert lillesand. Klar for kamp 3 poeng og tabellklatring. Gi alt stå på, lsk
              lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
              sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

              Kommentar

              • gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3271

                #27
                Stakkars mennesker på bussen sier bare jeg.
                KnutHSolberg

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gutt94
                  Stakkars mennesker på bussen sier bare jeg.
                  De som tok kfl-bussen tror jeg får en helt grei tur hjem. Stemningen var jo stort sett bra, ironisk, og sosial som den skal være når man er ute på tur og realistisk ikke tror på noen poeng.

                  Vi som tok turen for å støtte laget kan ihvertfall si oss fortjent med at vi gjorde ihvertfall det fullt ut!


                  FUGLA TIL VI DØR:twisted:
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av gutt94
                    Stakkars mennesker på bussen sier bare jeg.
                    Må vel nevne at bussturen var helt fantastisk, som vanlig. God Stemning, ikke noe fyll, ikke høy musikk, ikke duste hodeplagg, gode historier fra A.M., God mat begge veier, pub i krsand.

                    Takk for turen igjen.
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • Syngende Fugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 415

                      #30
                      Lurer på om jeg klarte å rote bort nøkkel knippet mitt på turen.. :???: Noen som fant et ekstra på bussen eller stadion? Svart kanari-fansen knippe..
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎