4. runde i cupen: Stabæk – Lillestrøm på Fornebu onsdag 8. juli kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kaare-J
    Håper da ikke det. Vedda en kasse brus med en Stabæk kompis at vi vinner før eventuelle ekstraomganger og straffespark.
    Må nok ut å betale du

    Bra liv på bussen hjem i allefall, men til kampen var det jo katastrofalt:neutral:
    KnutHSolberg

    Kommentar

    • Kaare-J
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2005
      • 334

      #42
      Må nok det. Får ta meg en tur på Roma og se hva jeg finner.

      Forresten noen andre som gikk fra Lysaker stasjon til arenaen? Selv slet jeg litt med å finne fram, dårlig skilting spør du meg. Er det bare jeg som er elending til å finne fram eller er det seriøst vanskelig å finne fram til arenaen fra stasjonen?
      Alt for Kongen

      Kommentar

      • merch
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2007
        • 938

        #43
        Opprinnelig skrevet av mrognan
        Da er nye billetter kjøpt. Surt å betale dobbelt opp for kampbillett, men ny bussbillett gir bare ekstrainntekt til kfl (evt et lavere underskudd på denne turen) så det gjør meg ingenting å betale dobbelt opp for det

        ser fram til avansement og hjemmekamp i kvarten!
        Du burde virkelig fått refundert ekstrabillettene dine av lommerusket til spillerne. Med den innsatsen de viste i går skulle det bare mangle at deres egne fans ikke skal betale billetten sin to ganger for å se noe så elendig fotball.
        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #44
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Håpløst å selge bussbilletter ved å rakke ned på mulighetene for parkering og trafikkordning. De er faktisk veldig gode på FBU. Parker hos Telenor, gå opp på stadion på under 5 minutter, vær på E18 10 minutter etter du har satt deg i bilen etter match.

          Skjønner KFL vil selge bussbilletter, men ikke argumenter med bakgrunn i løgner for å selge de.
          Velger å quote meg selv her, da det fortsatt var håpløst å selge bussbilletter på "håpløs" logistikk ved gymsalen. Vi svingte av E18 kl 1835 og var på plass på feltet 1845. 0 kr i parkering og ikke engang rødt lys på tur ut igjen.

          Takk for alle tomler ned, spesiellt de fra dere velinformerte i styret.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9372

            #45
            ^Ja, faen. Satt på med Brenne(vin) til kampen. Vi valgte å betale 50,- for å parkere en pisstråle fra gymsalen. Null stress det. Kom oss fort ut og greier siden purken hadde sperra veier for best mulig flyt uten sniking.

            Men kjøper du bussbillett, støtter du KFL.

            Kommentar

            • morten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2156

              #46
              Det er jo ikke rart den klubben der er blakk da hele g4s har samling og snuten står plassert helt uvirkelige steder.Telenor Arena er et mareritt i seg selv.

              Takk til kfl-vaktene som iallefall prøvde å diskutere med g4s.Fikk ikke inn barnevognen engang.

              Lenge siden jeg har følt for å lage skikkelig kvalm men det tar seg ikke ut med unger:twisted:
              Badekar
              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #47
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Velger å quote meg selv her, da det fortsatt var håpløst å selge bussbilletter på "håpløs" logistikk ved gymsalen. Vi svingte av E18 kl 1835 og var på plass på feltet 1845. 0 kr i parkering og ikke engang rødt lys på tur ut igjen.

                Takk for alle tomler ned, spesiellt de fra dere velinformerte i styret.
                Det var jo ingen på kamp, derfor ikke noe stress med parkering heller. Sist var det totalt kaos, nå har det bedret seg litt, men igjen: Det var jo "ingen" tilstede i gymsalen..
                Men hvor du stod gratis lurer jeg fælt på da jeg måtte ut med en av de grønne lappene mine for å parkere.

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Det var jo ingen på kamp, derfor ikke noe stress med parkering heller. Sist var det totalt kaos, nå har dte bedret seg litt, men igjen: Det var jo "ingen" tilstede i gymsalen..
                  Men hvor du stod gratis lurer jeg fælt på da jeg måtte ut med en av de grønne lappene mine for å parkere.
                  Man kunne parkere på en grusvei rett før nedkjøringen til parkeringsplassen.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av ChriZza
                    Det var jo ingen på kamp, derfor ikke noe stress med parkering heller. Sist var det totalt kaos, nå har det bedret seg litt, men igjen: Det var jo "ingen" tilstede i gymsalen..
                    Men hvor du stod gratis lurer jeg fælt på da jeg måtte ut med en av de grønne lappene mine for å parkere.
                    I kjelleren hos Telenor, på andre siden av parken for stadion. Gratis parkering, og knapt en bil der. Parkerte også der 1.ste serierunde. Heller ikke da opplevde vi problemer med parkering eller logistikk. Brukte da 10 min fra parkeringshuset til E18. Det "totale kaoset" opplevdes nok sterkere for de som skulle på bussene som ikke hadde en naturlig plass å stoppe utenfor stadion.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎