Aalesund - Lillestrøm 14.Mars

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • robbie
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 168

    Opprinnelig skrevet av camillakanari
    hvem kan jeg ringe for å spørre om vi kan gå på et annet sted enn lillestrøm?

    Meg: 920 53 729
    LengeLeveLsk

    Kommentar

    • Macho-Morten
      Ikke KFL-styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2687

      Opprinnelig skrevet av ballong7
      føler meg så dum.
      Det går garantert over med en gang du ser oss. For en gjeng...

      Kommentar

      • Spntneous
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 1990

        zZzzz... det er tiiiiiidlig!
        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          er spent på hvordan Spntneous syntes det var og reise med KFL!

          rapport kreves!
          Satt du på fanget til Emil?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Spntneous
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 1990

            Rapport kommer
            Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
            Episodene ligger på iTunes og kfl.no

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              Opprinnelig skrevet av iL
              er spent på hvordan Spntneous syntes det var og reise med KFL!

              rapport kreves!
              Det er jeg også spent på. Har dere vært snille med nykommeren? Svaret er avgjørende for om jeg flyr nedover for å busse til Trondheim sammen med dere i april. ;-)

              -katta
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Spntneous
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 1990

                Pils, Pillepolka og Påske-egg

                Etter noen år med sporadisk oppmøte på kamper og litt over tusen svadainnlegg på forumet, var det på tide at undertegnede også ble på langtur.

                04:20 – Kings of Leon, med låten ”Manhattan”, blir en frisk start på dagen etter drøye 3 timer på øyet. Jeg tar siste gjennomgang av pakkelisten, og får i siste liten med meg et par sekspakninger, en haug med smertestillende (til både foran og bak), stillongs og billetter. Jeg kysser Elise på panna og sier at jeg stikker - hun svarer at jeg er gal.

                Jeg kommer tidlig til Thon Hotel Opera, hvor jeg blir tatt godt i mot av en 3 meter høy skjeggfant på bussen; en macho en sådan… Fra lillestrøm faller valget på dansegledebussen, og undertegnede håper på høy flaskeføring fra første stund. Chrizza kommer med hjemmelaget skilt, og det er nå ikke lenger noe tvil om at jeg reiser alene. Skiltet skulle vise seg å bli en fin ”icebreaker” på mine mange turer fram og tilbake nedover hinderløypen av kjølebager på vei til toalettfasilitetene. Rett overfor meg sitter Emil, og i frykt for å virke helt spinnvill venter jeg på at han knekker første pilsen før jeg gjør det.

                Fra Lillehammer og utover begynner det å bli moro. Når anlegget har spilt ketchupsangen for tredje gang, og folk begynner å bli lei ”viva Espania”, er promillen på full fart oppover. Nå drikker jeg kun for å overhøre spydige ”førstereis”-kommentarer. På utsiden ler jeg, men på innsiden hulker jeg. Til trøst gofler jeg i meg det ene påskeegget etter det andre.

                Turen videre går til matstopp på Dombås, og et mislykket fellesbilde ved trollveggen, før vi ankommer fiskebyen. Jeg henger meg på noen jenter og ender opp på McDonalds for å guffe opp blodsukkeret før returen til Metz. Her blir jeg introdusert for flere forumtryner, og Kim rekker å spandere en pils før vandring mot kampen. Ålesundinger lukter sei, og det ble ettertrykkelig gitt utrykk for på vei til stadioen; ledet an av Ronnie.

                Kamp…

                Hjemturen gikk relativt rolig for seg, og etter matstoppet på Dombås gikk resten av turen med til å sove trygt med iPoden i øret. Turen avsluttes forøvrig som den begynte, i soloppgangen.

                Spnt ble ikke skremt, men takker heller for en veldig koselig tur sammen med mange hyggelige mennesker. vi sees på bussen til Stavanger
                Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                Kommentar

                • Macho-Morten
                  Ikke KFL-styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2687

                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Det er jeg også spent på. Har dere vært snille med nykommeren? Svaret er avgjørende for om jeg flyr nedover for å busse til Trondheim sammen med dere i april. ;-)

                  -katta
                  Nå, hva blirre til?

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                    Nå, hva blirre til?
                    Ser ut til at det kan bli Trondheimstur :-) (Hvis jeg rekker bussene. Første fly lander halv ni på Gardermoen)
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎