Årets Bortetur 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #21
    Bergen eller Trondheim, heller mot Bergen da Trondheim garantert begynner klokken 20.00 og ikke nytter for oss som tar fly. 16. mai i Bergen går det mange andre attraktive kamper som kan bli vist på tv, og om det så skulle bli vår kamp har alle fri dagen etter.

    Ergo, det bør startes å mobilisere til Bergen nå, la oss sette ny rekord i Bergen med 500+
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9372

      #22
      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
      Ergo, det bør startes å mobilisere til Bergen nå, la oss sette ny rekord i Bergen med 500+
      I fjor var det 12+ på bussen. Hehe

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #23
        Opprinnelig skrevet av knut
        I fjor var det 12+ på bussen. Hehe
        Det er nok heller fordi buss til Bergen suger. I disse miljødager er det vel fly som gjelder.

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Stemmer fortsatt for RBK som årets tur, eller årets vårtur, eller rett og slett bare en tur man satser litt ekstra på. Det er den mest behagelige bussturen av allel angturene og RBK er det største hatlaget bak enga.

          Ettersom dette er den neste langturen så synes jeg man burde slenge ut info allerede iløpet av denne uken, og kjøre på med noe kampanje tilbud at de første 50 (f.eks) som kjøper bussbillett får den til 300 kroner. Eventuelt bare sette prisen til 350 kroner pr pers for alle.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #25
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Stemmer fortsatt for RBK som årets tur, eller årets vårtur, eller rett og slett bare en tur man satser litt ekstra på.
            Jeg også.
            Ettersom dette er den neste langturen så synes jeg man burde slenge ut info allerede iløpet av denne uken
            Vi får vel ta en tur til Stavanger først, sjøl om jeg neppe er den eneste som har tenkt meg til oljebyen uten å bruke buss.
            Vidar Evje

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎