Takk for god velkomst!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ballong7
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2009
    • 119

    Takk for god velkomst!

    Jeg vil gjerne takke fugla for en god velkomst på Metz (da jeg og min venninde ikke kjente noen der) Vi gikk sammen til kamp. Herlig! Vi sto med fugla og det var den beste kampen jeg har vært på (bortsett fra resultatet) Men jeg er meget stolt over å få stå med fugla! Dette var gøy! Når vi lå under 0 - 3, sluttet dere aldri å synge! Dette er virkelig ekte supportere! (jeg vet dette forventes av alle, men likevel er ikke alle som står igjen på stadion etter kamp å hyller sine spillere selvom det ble 0 - 3 tap) Super kanaris!
    Takk for en god opplevelse! Når jeg har anledning kommer jeg til Åråsen! (jeg vet jeg høres ut som en dårlig supporter da jeg ikke har vært på kamp på Åråsen enda, men er litt vanskelig, jeg er 18år, har ikke jobb og går skole)
    Takk til de varmeste supporterne i Norge Ps: Skal hilse fra noen normale Ålesundere (med unntak av de i Stormen) som sier at de hørte oss mye bedre enn de hørte stormen på kampen!
    Forza fugla inn med kula! Ps: en ekstra takk til Morten
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #2
    Kan jeg spørre hvorfor du gir en ekstra takk til morten? Det har jeg faktisk aldri opplevd at noen har gjort før
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Spntneous
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 1990

      #3
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      Kan jeg spørre hvorfor du gir en ekstra takk til morten? Det har jeg faktisk aldri opplevd at noen har gjort før
      Han er heit.. er bare det tror jeg
      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

      Kommentar

      • ballong7
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Sep 2009
        • 119

        #4
        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
        Kan jeg spørre hvorfor du gir en ekstra takk til morten? Det har jeg faktisk aldri opplevd at noen har gjort før
        Fordi han tok meg i mot på Metz

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Gi den fyren rødt kort for overdreven bruk av smileys!!





          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎