Hauerseter - LSK, 1. runde i cupen, torsdag 13. mai kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #21
    Når du sitter 7-8 timer på buss så er det deilig med litt tid på puben før man skal på stadion.

    Edit: Ingen som har sagt at du må sitte på puben, du er fri til å gjøre hva du vil den tiden...
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Lovefool
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 495

      #22
      Det er jeg også klar over. Jeg mener at de timene man må "slå ihjel" mens man venter på kamp ofte er unødvendige og fører til at borteturer blir en mindre attraktiv opplevelse. Jeg er klar over at det er et sosialt aspekt ved et slikt opphold også, men jeg mener at det sosiale behovet blir mer enn nok dekket på bussturen. Jeg syns UFC generelt er flinkere til å sette opp busser som går på mer gunstige tidspunkt. Jeg sier at det kan være en fordel å ta dette opp til vurdering også for KFL, da jeg har en mistanke om at det er flere som mener det samme som meg.
      Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
      http://www.lovefool.org

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #23
        "Den som danser drikker ikke" var tidligere et slagord benyttet for å forhindre ungdomsfyll.

        Med tanke på problemene tilknyttet "dans" i enkelte av supportermiljøene i Norge er det kanskje på tide å snu denne på hodet?

        "Den som drikker danser ikke".
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • lega66
          Medlem
          Hoffnarr
          • Oct 2006
          • 57

          #24
          jeg regner med at det er mange av oss som har Trondheim turen friskt i minne, og da er det kanskje greit at vi reiser tidlig. hvem vet hva som kan skje på veien. Jeg er ihvertfall glad for at vi kan reise litt tidlig. alltid koselig å kan få litt ekstra tid sammen med dem beste fansen
          http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

          Kommentar

          • rulfi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 982

            #25
            De som vil kan slenge seg med på sykkel fra Åråsen kl 16. Sykler opp til Nordkisa, og ser kampen før retur til Lillestrøm. Turen tar ca 90 min i rolig sykkeltempo, og er på 3.5 mil.

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #26
              Opprinnelig skrevet av rulfi
              De som vil kan slenge seg med på sykkel fra Åråsen kl 16. Sykler opp til Nordkisa, og ser kampen før retur til Lillestrøm. Turen tar ca 90 min i rolig sykkeltempo, og er på 3.5 mil.
              Hørtes sinnsykt stress ut! Fikk du med noen el?
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • rulfi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 982

                #27
                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Hørtes sinnsykt stress ut! Fikk du med noen el?
                Blei alene, men det var ikke noe stress. Komme seff an på hvor mye en har syklet før, men 3.5 mil er ikke mye for en som har syklet litt. Var på plass ca 25 min før kamp, men tok en litt lengre runde siden jeg var alene.
                Neste gang skal det derimot få være sol, ikke veldig varmt i sykkeltøy med litt vind.

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av rulfi
                  Blei alene, men det var ikke noe stress. Komme seff an på hvor mye en har syklet før, men 3.5 mil er ikke mye for en som har syklet litt. Var på plass ca 25 min før kamp, men tok en litt lengre runde siden jeg var alene.
                  Neste gang skal det derimot få være sol, ikke veldig varmt i sykkeltøy med litt vind.
                  Så du tar sykkelen til Brummundal også? Impressive!
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • rulfi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 982

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    Så du tar sykkelen til Brummundal også? Impressive!
                    Den tror jeg blir litt vill! Hadde vi snakket en lørdag i slutten av juni muligens, men ikke godt nok trent ennå. Tar bussen med andre kanaris som ikke er trent for 12 mil en vei på sykkel

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎