Billetter til søpla og rbk hjemme

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 845

    Billetter til søpla og rbk hjemme


    Billettsalget til hjemmekampene mot Vålerenga 4. juli og Rosenborg 10. juli har ennå ikke åpnet. Ønsker du å sikre deg billetter til storkampene er neste hjemmekamp nøkkelen. LSK starter nemlig billettsalget rett etter kampslutt når Odd Grenland er på besøk 25. mai. Er du på kampen kan du kjøpe billetter til storkampene på vei hjem fra Åråsen.


    Derfor kan du som er på LSKs kamper sikre deg billetter ved å besøke Åråsen når Odd Grenland kommer på besøk.
    Kommer KFL til å avhjelpe LSK med billettsalg for billetter til KFL-feltet?
    Ser med gru fram til å måtte stå i kø med ca 4000 andre for å kjøpe billetter etter Odd-kampen. Billettsalg generelt på Åråsen er forbundet med kø fra ca en time før kampstart, så dette kan bli kaotisk når billettsalget skjer rett etter kampen.
    Det hadde derfor vært en klar fordel om KFL (eller LSK) står og selger billetter ved feltet, både før og etter kampen og i pausen.
    Morten
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #2
    Alle har vel sesongkort?!

    Kommentar

    • mrognan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 845

      #3
      Opprinnelig skrevet av Emil B
      Alle har vel sesongkort?!
      Så gode som LSK (og underleverandør) er til å markedsføre, selge og levere sesongkort så burde jo det være en selvfølge? ;-)
      Morten

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Følg med
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #5
          Er det bare jeg som ikke føler noe uro for å ikke få tak i billett til disse kampene(Har ikke sesongkort)?

          Kommentar

          • Ytre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2008
            • 773

            #6
            Nok en gang en fantastisk ide av LSK. Selge billetter etter match. Sikkert kjempemange som er motiverte for å stå i kø i timesvis utover tirsdagsnatta.

            Skjønner virkelig ikke hvor klubben får alle de gode ideene sine fra jeg
            I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #7
              Åråsen har vel aldri vært utsolgt i nyere tid, og det blir det hvertfall ikke nå på vårsesongen, ingen bekymring for det.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • *46*

                #8
                Opprinnelig skrevet av Ytre
                Nok en gang en fantastisk ide av LSK. Selge billetter etter match. Sikkert kjempemange som er motiverte for å stå i kø i timesvis utover tirsdagsnatta.

                Skjønner virkelig ikke hvor klubben får alle de gode ideene sine fra jeg
                Det er selvsagt det som frister mest etter kamp - å stå i billettkø.... Når kan man regne med å være ferdig og gå derfra med en billlett i hånda? 23.00?

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Det er selvsagt det som frister mest etter kamp - å stå i billettkø.... Når kan man regne med å være ferdig og gå derfra med en billlett i hånda? 23.00?
                  Fint at folk er så negative til dette da. Dette er ett glimrende tiltak.
                  Tidligere har folk klaga over at de må til lillestrøm for å kjøpe billetter til disse kampene. Her har man muligheten til å få kjøpt billett når man alikevel er på Stadion. Det blir garantert billetter igjen for salg på sportshuset for de som ønsker å kjøpe der.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Fint at folk er så negative til dette da. Dette er ett glimrende tiltak.
                    Tidligere har folk klaga over at de må til lillestrøm for å kjøpe billetter til disse kampene. Her har man muligheten til å få kjøpt billett når man alikevel er på Stadion. Det blir garantert billetter igjen for salg på sportshuset for de som ønsker å kjøpe der.
                    Synes det er meget behagelig å kjøpe billetter via internett. Finne en god plass fra godstplen hjemme, betale for meg og skrive ut billetten. Fungerer veldig bra for min del.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Synes det er meget behagelig å kjøpe billetter via internett. Finne en god plass fra godstplen hjemme, betale for meg og skrive ut billetten. Fungerer veldig bra for min del.
                      Så siden du liker å gjøre det på den måten, så er det en dårlig idè?
                      Gud forby at man skal gjøre billetter enda mer tilgjengelig.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Så siden du liker å gjøre det på den måten, så er det en dårlig idè?
                        Gud forby at man skal gjøre billetter enda mer tilgjengelig.
                        Kan man virkelig gjøre det mer tilgjengelig enn salg over internett?

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Kan man virkelig gjøre det mer tilgjengelig enn salg over internett?
                          Ikke alle som er like komfortable med dette.

                          Kommentar

                          • merch
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2007
                            • 938

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Synes det er meget behagelig å kjøpe billetter via internett. Finne en god plass fra godstplen hjemme, betale for meg og skrive ut billetten. Fungerer veldig bra for min del.
                            Da er det jo flott at billetter til Kanarifeltet får man hverken kjøpt på nett eller Narvesen! Akkurat det er noe som burde vært gjort noe med!
                            lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                            sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av merch
                              Da er det jo flott at billetter til Kanarifeltet får man hverken kjøpt på nett eller Narvesen! Akkurat det er noe som burde vært gjort noe med!
                              Nei, fordi da kan hvem som helst kjøpe billett til et felt hvor det skal være syngende supportere.

                              Kommentar

                              • mrognan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 845

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Nei, fordi da kan hvem som helst kjøpe billett til et felt hvor det skal være syngende supportere.
                                Det ser det ut til at "hvem-som-helst" klarer å gjøre også i billettluka på åråsen.
                                Morten

                                Kommentar

                                • merch
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2007
                                  • 938

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                                  Nei, fordi da kan hvem som helst kjøpe billett til et felt hvor det skal være syngende supportere.
                                  medlemssjekk på nett burde ihvertfall gått ann å overkomme!

                                  Reg av medlemsnr kontranavn! men ser det blir vanskelig å gjennomføre med ekstern nettside som selger billettene så det vil vel ikke skje!
                                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Ikke alle som er like komfortable med dette.
                                    Men vi som synes det er komfortabelt, skal ikke få benyttes seg av det?

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Men vi som synes det er komfortabelt, skal ikke få benyttes seg av det?
                                      Jo, selvfølgelig. Dette er et ekstratilbud til de som ikke kjøper på nettet.
                                      Eller er jeg helt ute å kjører?

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Synes det er meget behagelig å kjøpe billetter via internett. Finne en god plass fra godstplen hjemme, betale for meg og skrive ut billetten. Fungerer veldig bra for min del.
                                        Men det opplegget der er aldri tilgjengelig mot RBK eller VIF allikevel. Derfor er det bedre at du kan kjøpe billett etter i dag enn å måtte dra til Lillestrøm og stå flere timer i kø en lørdag ettermiddag for å få kjøpt billett!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎