ODD-LSK semifinale juniorer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    tur og billetter ODD-LSK semifinale juniorer

    Lørdag 18 september spiller LSK juniorer en av sesongens viktigste kamper, og vi skal være der for å gi dem støtte.

    UFC setter opp buss til denne kampen til en pris på 250,- kr tur/retur. Avreise er ikke satt ennå, men dette kommer ut i god tid før avreise.

    Er dette noe du vil være med på, sender du mail til turer@ultrasfeltc.net

    PS: Legger den ut her siden KFL skal ha cup denne dagen og ikke har hørt noe om tur fra dem.
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Null problem med å både håpe på en vellykka kanaricup og at UFC får fylt opp bussen sin. Flott tilbud for de som vil se juniorsemien i Skien.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Forstår at Kanaricupen er viktig for KFL, men det bør vel være mulig å satse på begge deler? Av 3000 (?) medlemmer så er det kun 100 som kommer til å delta på cupen. Forstår også at ressursene er begrenset, men det krever ikke så mye å promotere junior-kampen litt, f.eks. på kfl.no, SMS eller flyer nå på søndag. For så lenge man ikke setter opp egen buss, bør man vel hjelpe til med å promotere UFC sin buss? Målet bør jo være at flest mulig støtter LSK, så hvem som setter opp bussen spiller liten rolle.

      Neste helg (inkl. mandag) er det hovedsakelig 3 ting som skjer: FKH-LSK i TL, Odd-LSK i Junior-NM og Kanaricupen. Da sender det litt spesielle signaler om KFL velger å se bort fra de to viktigste arrangementene og satser alt på det desidert minst viktige. Kanaricup er gøy, men LSK er viktigere.

      Kommentar

      • Frode Thai
        KFL styremedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 380

        #4
        Opprinnelig skrevet av Lars
        Forstår at Kanaricupen er viktig for KFL, men det bør vel være mulig å satse på begge deler? Av 3000 (?) medlemmer så er det kun 100 som kommer til å delta på cupen. Forstår også at ressursene er begrenset, .


        Kanskje dette hadde vært en flott utfordring for mobiliseringsnettverket??
        Helt riktig som du skriver, Kanaricup er viktig å gjennomføre på en skikkelig måte selv med "bare" 100 deltagere, og at ressursene i KFL er begrenset selv med mange medlemmer.

        Frode
        Frode Johansen
        styremedlem KFL

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Kanaricupen burde flyttes til vintern rett før sesongen starter opp igjen. Mange har alt for mye og gjøre nå på høsten.Ser ut som vi i Lsk oldboys må trekke laget mange som skal på jakt i helga både i skogen og på byen.

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Kanaricupen burde flyttes til vintern rett før sesongen starter opp igjen. Mange har alt for mye og gjøre nå på høsten.Ser ut som vi i Lsk oldboys må trekke laget mange som skal på jakt i helga både i skogen og på byen.
            Hæ-knapp nå!
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Hæ-knapp nå!
              HÆ?

              Hva var det du ikke skjønte?
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Nå som Kanaricupen er utsatt håper jeg flest mulig reiser til Skien på lørdag.

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Hører at UFC har problemer med å fylle bussen og at det kanskje ikke blir noen tur. Nå som Kanaricupen er utsatt kan vel KFL komme på banen og hjelpe til med å fylle bussen? Hvis UFC og KFL samarbeider om denne turen, er jeg sikker på at det lar seg gjennomføre med busstur. Come on!

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Billettinfo: http://www.lsk.no/?did=9134122

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎