Strømsgodset - LSK, søndag 7. november kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    #21
    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Stor takk til Frode og Thomas i KFL sikkerhet som fiksa oss inn på felt H!

    Jeg møtte faktisk noe av det verste noensinne som gjest i Drammen. I billettluka fikk jeg beskjed om at det kun ble solgt billetter til Klokkesvingen til bortsupportere (jeg hadde et skjeft diskret under jakka.) og ble møtt med NULL forståelse for at Klokkesvingen full av hoppende og syngende Kanarifans ikke var det optimale stedet for min 3 år gamle datter.

    Lillebror som var inne på stadion snakket med Frode/Thomas, så vi kjøpte billett til svingen og ble tatt med gjennom svingen og inn på felt H (hvor det allerede var endel Kanaris) av KFL sikkerhet.

    Takk for hjelpen gutter!

    Og til dere i Godset, skjerp dere, det er ganske åpenbart at familiefedre med småunger med på kamp ikke er risikotilskuere å sette på en sittetribune.
    Fantastisk!

    Hadde sesongen 09 frikort(komisjonærkort jeg fikk en plass jeg jobbet deltid på) - godset var vel den eneste plassen jeg IKKE fikk billett til bortesvingen, det kunne man derimot lett få andre steder som Sandefjord, Tromsø, Trondheim, Brann, og såklart KFL fremfor RB på Åråsen, men på godset fikk man fortsatt ikke billetter på bortesupporter selv etter mail direkte med sikkerhetsansvarlig i klubben! Ser ut som de har snudd totalt om at alle skal på bortefeltet nå da!

    Godt det løste seg ihvertfall
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎