Antall bortefans i 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #21
    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    På Åråsen telles det nå opp eksakt publikumsantall. En av grunnene til et synkende sesongsnitt.
    Nei, det gjør det så absolutt ikke. Husker ikke hvilken kamp det var i høst jeg, hvor det ble opplest over 5.000 tilskuere, mens det faktiske tallet var toppen 3.000 tilskuere.

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #22
      Mener at LSK begynte med reele tall i år når "skiheis"-inngangene begynte å funke. Men jeg kan ta feil.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Opprinnelig skrevet av ChriZza
        Mener at LSK begynte med reele tall i år når "skiheis"-inngangene begynte å funke. Men jeg kan ta feil.
        Det er nå ihvertfall det de har sagt offisielt.
        Hjemmesittende sesongkortinnehavere telles ikke lenger med.
        Knurr...

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #24
          Opprinnelig skrevet av Leif A
          Det er nå ihvertfall det de har sagt offisielt.
          Hjemmesittende sesongkortinnehavere telles ikke lenger med.
          Det er mulig det, men dem gjorde ihvertfall ikke det i den ene kampen. Men det er vel fordi det var så lavt tilskuertall

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #25
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Det er mulig det, men dem gjorde ihvertfall ikke det i den ene kampen. Men det er vel fordi det var så lavt tilskuertall
            Litt drøy påstand, Tony? Det du sier er at de trikser med tallene.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              #26
              Opprinnelig skrevet av ChriZza
              Mener at LSK begynte med reele tall i år når "skiheis"-inngangene begynte å funke. Men jeg kan ta feil.
              Det må vel ha vært 1av2 hovedgrunnene til at de ble innført. Flyt og registrering.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

                #27
                Her må jeg være enig med Tony. Husker de leste opp tilskuertallet. Hørte en svak latter fra store deler av tribunen...
                Jeg var også overbesvist om at de hadde begynnt med telling av faktiske tilskuere. Virket jo også sånn i resten av kampene. Men på denne kampen var det rett og slett åpenlyst at det ikke stemte.
                Tar seg en pause til mars 2012..

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #28
                  De teller på en annen og mer reell måte enn før, men fortsatt telles samtlige sesongkort. Imidlertid har man sluttet å telle bl.a. frikort som ikke blir brukt. Tilskuertallet stemmer mao stort sett bra på Åråsen. Det må mangle mange sesongkortinnehavere for at tallet skal være misvisende, og det skjer ikke så lett på Åråsen, der sesongkort er mer for spesielt interesserte enn mange andre steder.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #29
                    Vet du hvorfor alle sesongkort fortsatt telles, hvis man har utstyr til å registrere faktisk besøkende, Lars?

                    Og hvordan er det med bedriftskort? Er det mange av dem? Der er det vel mer variabelt om de benyttes. Jeg vil anta at publikumsslitasjen vil merkes hos sesonkortinnehaverne også utover en dårlig høst, så noe vil det vel slå ut, jamfør det misvisende tallet som er nevnt over i denne tråden.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #30
                      Sesongkorta og antall solgte billetter telles vel med hver gang. I tillegg er det det antall frikort som blir brukt.

                      Er ihvertfall det som blir mest riktig. Det er som Lars skriver ikke mange med sesongkort som ikke møter opp da det ikke er mange sesongkortinnehavere som følger LSK

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎