Haugesund - LSK, runde 22. søndag 11. september

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #41
    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Kanaris er på Haugesundsbruneste pub, men hvor er vår lokale representant? Holmiz, hvor er du?
    Jeg vil nå kalle det landets bruneste pub... Om ikke verdens bruneste.. Det tar ihvertfall kaka på alt jeg har opplevd tidligere.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #42
      DJ Pupp! Fantastisk sted

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9370

        #43
        Værste stedet i manns... Lukta underlivssopp for faen xD

        Kommentar

        • camillakanari
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2006
          • 211

          #44
          Til de som skal overnatte i Haugesund, ikke velg Guest house Karmøy.. Det er det sykeste stedet jeg noen gang har vært på. Først får vi melding som det sto "kom når dere vil. døren er åpen og nøkkelen er i romdøren deres. legg pengene på bordet i morgen tidlig, eller ring meg." så kommer vi dit og det er en gal polakk der, som prøver å komme seg inn på rommet vårt osv. ALDRI IGJEN. Tror verken jeg eller Silje har vært så redde i hele vårt liv! Vi tenkte det værste. Men vi kom da levende ut igjen :-)

          Kommentar

          • Spntneous
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 1990

            #45
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            Jeg vil nå kalle det landets bruneste pub... Om ikke verdens bruneste.. Det tar ihvertfall kaka på alt jeg har opplevd tidligere.
            Denne turen gikk i det store og det hele faktisk smertefritt. Gøy å stikke ut i Lillestrøm før avreise, og dermed ta med seg moroa om bord i bussen
            For min og Knut sin del, var det også en knakende god idè å stikke og spille bowling og biljard i det øresusen fra "Lord Nelson" begynte å trenge seg på.

            Forøvrig sykt random å tilfeldigvis treffe på den gamle nabogutten fra Horten som har begynt å studere der oppe. Hadde ikke sett ham på 4 år eller noe sånt
            Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
            Episodene ligger på iTunes og kfl.no

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13243

              #46
              Opprinnelig skrevet av camillakanari
              T så kommer vi dit og det er en gal polakk der, som prøver å komme seg inn på rommet vårt osv.
              Stakkaren skulle vel male?

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                #47
                Der ser du hvordan det går når dere skal flotte dere med fly og overnatting, Camilla. Ta det som et tegn. Vi ses på bussen neste gang :-)
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • camillakanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 211

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Der ser du hvordan det går når dere skal flotte dere med fly og overnatting, Camilla. Ta det som et tegn. Vi ses på bussen neste gang :-)
                  Det kan jeg nok nesten love deg ja. Isåfall så blir det hotell om det skal bli overnatting Der og da angret jeg veeeldig på at vi ikke tok buss hjem.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎