KFL og UFC boikotter mandagskampen borte mot Molde 22/8

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    KFL og UFC boikotter mandagskampen borte mot Molde 22/8

    Kanari-Fansen og Ultras Felt C kommer til å boikotte bortekampen mot
    Molde Mandag 22. August. Boikotten innebærer at KFL og UFC ikke kommer
    til å sette opp bussturer eller være tilstede med noen av våre flagg
    eller bannere denne kampen. Vi markerte tydelig hva vi synes om
    mandagskamper i forrige hjemmekamp mot Sarpsborg og kommer til å
    fortsette å si i fra at mandagskamper ikke er noe vi supportere vil
    ha. Vi oppfordrer alle LSK supportere om å boikotte denne kampen.

    FOTBALL SKAL SPILLES I HELGEN
    IMG6611-L.jpg
    Kim
    Styremedlem KFL
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Jeg lurer på om KFL og UFC har tenkt å se kampen på TV2 i stedet.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #3
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Jeg lurer på om KFL og UFC har tenkt å se kampen på TV2 i stedet.
      Ser den selvfølgelig illegalt på et polsk nettsted.

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #4
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Jeg lurer på om KFL og UFC har tenkt å se kampen på TV2 i stedet.
        Martins og Republic blir stedet da. De tvene der står på uansett såe.
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9370

          #5
          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Jeg lurer på om KFL og UFC har tenkt å se kampen på TV2 i stedet.
          Produktet tvinger jo oss til det.

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #6
            Det bør vel oppfordres til det. Det kan jo føre til at vi vil ha mandagskamper
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Opprinnelig skrevet av knut
              Produktet tvinger jo oss til det.
              Skal du boikotte, så skal du boikotte! Finn en "illegal" måte å se kampen på hvis du må, eller prøv å finn ut om lsk live kneler under åket av samtlige ikkereisende kanaris.

              Med denne boikotten sørger man kanskje for at TV2 får et bittelitt dårligere produkt, men til gjengjeld øker man seertallet bittelitt. Som kjent ønsker jo de som har vært forhandlingspartnere i medieavtalen at du skal sitte hjemme foran skjermen og se kamp, så da er det irriterende å glede dem.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                #8
                Man øker ikke seertallet vis folk møter opp på pubene! De Tvene hadde stått på uansett.

                Desuten kommer trolig Molde til å finne på noe sprell også i tillegg til de faste 10 stille min. Men med Eva-Britt i spissen er ikke noe sikkert :P
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9370

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Skal du boikotte, så skal du boikotte! Finn en "illegal" måte å se kampen på hvis du må, eller prøv å finn ut om lsk live kneler under åket av samtlige ikkereisende kanaris.

                  Med denne boikotten sørger man kanskje for at TV2 får et bittelitt dårligere produkt, men til gjengjeld øker man seertallet bittelitt. Som kjent ønsker jo de som har vært forhandlingspartnere i medieavtalen at du skal sitte hjemme foran skjermen og se kamp, så da er det irriterende å glede dem.
                  Kjøss meg bak. Har én tv. Bruker'n.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Jeg lurer på om KFL og UFC har tenkt å se kampen på TV2 i stedet.
                    Jeg lurer på om Stray Cat har tenkt å se kampen på TV2 (Zebra) istedet...
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Jeg lurer på om Stray Cat har tenkt å se kampen på TV2 (Zebra) istedet...
                      Katta følger kampen på nett - så det så! :-)
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2504

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Skal du boikotte, så skal du boikotte! Finn en "illegal" måte å se kampen på hvis du må, eller prøv å finn ut om lsk live kneler under åket av samtlige ikkereisende kanaris.
                        Med denne boikotten sørger man kanskje for at TV2 får et bittelitt dårligere produkt, men til gjengjeld øker man seertallet bittelitt. Som kjent ønsker jo de som har vært forhandlingspartnere i medieavtalen at du skal sitte hjemme foran skjermen og se kamp, så da er det irriterende å glede dem.
                        Jeg forstår ikke helt logikken din.
                        Selv kommer jeg til å se kampen på Zebra, men jeg kommer ikke til å fortelle TV2 det, og hvis de spør meg, kommer jeg til å juge og si "Ikke faen om jeg ser på mandagsfotballdrittsendingene deres, fotball skal spilles i helga!".
                        Eeeh ... Bortsett fra at nå har du fått meg til å fortelle at jeg skal se den på Zebra.

                        Poenget mitt var i hvert fall at boikotten gir TV2 et dårligere produkt, som er synlig, mens det økte seertallet er usynlig, så lenge seerne ikke innrømmer å ha sett på kampen.
                        Du gleder ikke TV2 ved å se kampen i stua, for de vet ikke at du gjør det.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          #13
                          Kjenner jeg TV2 rett, så kommer boikotten til å være temmelig usynlig for andre enn de tilstedeværende på stadion. Og selvfølgelig kan du narre seerregistreringene. For meg er det bare prinsipp. Jeg synes det er håpløst å boikotte en kamp ved å henge foran det medium som sørger for spredning av kamper utover ukedagene.

                          Logikk? Hvorfor skal det være så logisk alltid? :-)
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Har ikke bortefeltet i Molde ganske god synlighet for kameraene? I så fall vil bannerne være ganske synlige.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2504

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                              Og selvfølgelig kan du narre seerregistreringene.
                              Bare for å berolige de med like høy moral, men svakere ryggrad enn deg:
                              Ingen er med på seerregistreringene uten å vite om det. TV-tallene kommer fra 1000 husstander som har sagt ja til å ha en måler fra TNS Gallup koblet til TVen. Har du ikke en sånn, aner ikke TV2 hva du ser på.

                              Se for eksempel http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...mark/1.7682457

                              For meg er det bare prinsipp. Jeg synes det er håpløst å boikotte en kamp ved å henge foran det medium som sørger for spredning av kamper utover ukedagene.
                              Av en eller annen grunn minner du meg om historielæreren min fra Lillestrøm videregående, Ellen Raft.
                              En dag streiket vi, elevene altså, for å støtte en aksjon for at nynorske lærebøker skulle være tilgjengelige samtidig med bokmålsutgavene. Egentlig streiket vi for å få en dag fri, men det er uvesentlig i denne sammenhengen.
                              Dagen etter fikk vi høre av klasseforstanderen vår at han hadde gått forbi et tomt klasserom hvor frøken Raft holdt historietime. Elevene skulle ikke kunne si at de ikke hadde hatt adgang til undervisning.

                              Kommentar

                              • KFL109
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1958

                                #16
                                Vi boikotta Haugesund borte ifjor (da jeg satt i styret). En aksjon jeg var veldig godt fornøyd med. Den fikk mye presse og diskusjoner, og var med på å sette dagsorden.

                                Jeg støtta 5-minuttersaksjonen forrige hjemmekamp, og har forståelse for boikotten av Molde-kampen.

                                Jeg viser til bildet i åpningsinnlegget i tråden og våger følgende påstand: Skal supporter-Norge virkelig vinne kampen mot mandagskamper er det selvfølgelig hjemmekampene som må boikottes. Hadde vi tatt hele kampen mot Sarpsborg hadde det blitt mer enn en liten notis i RB. Hadde alle supporterklubber konsekvent boikotta mandager - både borte og hjemme - hadde vi sannsynligvis ikke hatt dem.

                                Boikott av hjemmekamper vil muligens føre til en stor avskalling og overføring av folk til sitteplass, men hvis vi virkelig vil ha igjennom at fotball skal spilles i helga er dette den eneste aksjonsformen som faktisk kan presse fram en endring.
                                Vidar Evje

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1251

                                  #17
                                  Er det slik at kfl står for generelt boikott av mandager, eller kan kan det være en bedre fordeling av de mandagskampene. F.eks at man setter opp lag som har en geografisk nærhet på mandager. J
                                  eg skjønner at flere lag har lange reiseveier nesten uansett hvem de møter.
                                  Synspunkter !!!

                                  Kommentar

                                  • Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                                    Er det slik at kfl står for generelt boikott av mandager, eller kan kan det være en bedre fordeling av de mandagskampene. F.eks at man setter opp lag som har en geografisk nærhet på mandager. J
                                    eg skjønner at flere lag har lange reiseveier nesten uansett hvem de møter.
                                    Synspunkter !!!
                                    Jeg vil tro at KFL med resten av supporternorge i ryggen IKKE ønsker fotball på mandager. Men nå, frem til den nye medieavtalen er i boks så blir det kamp på mandager og da må NFF med TV2 gjøre det beste ut av det. Derfor bør NFF med TV2 klare å sette opp kamper som er i geografisk i nærhet til hverandre som feks til Mandag burde det vært VIF - Sarpsborg og ikke Molde - LSK.

                                    Neste runde er det RBK mot ODD som er satt opp på en Mandag, mens det hadde vært mye bedre å ha satt opp FFK - Godset feks.
                                    Daukjøtt Felt C

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #19
                                      Betaler ikke pubene abbonementet sitt basert på ca.antall besøkende? Er iallefall sånn med Canal Plus vet jeg. Beste måten å boikotte denne kampen på er ved å stille mannsterke på 2.lagskampen, og gjøre det til en fest som får mediedekning.

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Betaler ikke pubene abbonementet sitt basert på ca.antall besøkende? Er iallefall sånn med Canal Plus vet jeg. Beste måten å boikotte denne kampen på er ved å stille mannsterke på 2.lagskampen, og gjøre det til en fest som får mediedekning.
                                        Jo, men det er ikke sånn at man teller alle som kommer inn i døra, og betaler leverandør av signalende i henhold til dette.

                                        Offentlige visninger beregner seg på gjennomsnitt besøkende.

                                        Så om det plutselig kommer 300 stykker på 1 kamp, så påvirker ikke det noe som helst.
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎