Årets tur for KFL: Strømsgodset - LSK. Lørdag 25 august kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaren-kanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 185

    #21
    Tja... Er jo ikke de 5 min som gjør det omfattende. Mer tog, t-bane, buss, t-bane, tog... Da er det mer fristende å ta toget helt til Drammen. JEG skal til Drammen uansett, men måten jeg kommer dit på avhenger av opplegget KFL. Poenget mitt er at dersom KFL vil ha med folk utafor Lillestrøm på tur, bør de legge til rette for dette. Mener ikke at opplegget skal forandres bare på grunn av meg, men vi er jo fler herfra som drar på kamper og det er lettere å få med fler på turer hvis opplegget legges til rette på denne måten...
    Jaren-kanari
    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #22
      Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
      Tja... Er jo ikke de 5 min som gjør det omfattende. Mer tog, t-bane, buss, t-bane, tog... Da er det mer fristende å ta toget helt til Drammen. JEG skal til Drammen uansett, men måten jeg kommer dit på avhenger av opplegget KFL. Poenget mitt er at dersom KFL vil ha med folk utafor Lillestrøm på tur, bør de legge til rette for dette. Mener ikke at opplegget skal forandres bare på grunn av meg, men vi er jo fler herfra som drar på kamper og det er lettere å få med fler på turer hvis opplegget legges til rette på denne måten...
      Jeg skjønner det. Men pga omleggingen av trafikken i Bjørvika er det et sant helvete å kjøre gjennom byen nå, dog litt enklere på søndager. Jeg brukte 30 min gjennom sentrum her om dagen. Før tok det 5 min.Helsfyr er et knutepunkt for buss og bane, så bedre steder finnes ikke i Oslo pr i dag.

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #23
        Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
        Tja... Er jo ikke de 5 min som gjør det omfattende. Mer tog, t-bane, buss, t-bane, tog... Da er det mer fristende å ta toget helt til Drammen. JEG skal til Drammen uansett, men måten jeg kommer dit på avhenger av opplegget KFL. Poenget mitt er at dersom KFL vil ha med folk utafor Lillestrøm på tur, bør de legge til rette for dette. Mener ikke at opplegget skal forandres bare på grunn av meg, men vi er jo fler herfra som drar på kamper og det er lettere å få med fler på turer hvis opplegget legges til rette på denne måten...
        Vi legger alltid til rette for de som ønsker å være med oss på tur. Vi sier alltid ja til å plukke opp folk langs veien o.l. Men av hensyn til de andre reisende kan vi ikke ta store avstikkere fra opprinnelig kjøreplan. Henteplass i Oslo de 2 siste årene har vært Helsfyr, av den grunn at det har blitt veldig mye omlegging rundt Bjørvika, som Uwes disippel skriver.
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Jaren-kanari
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 185

          #24
          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Vi legger alltid til rette for de som ønsker å være med oss på tur. Vi sier alltid ja til å plukke opp folk langs veien o.l. Men av hensyn til de andre reisende kan vi ikke ta store avstikkere fra opprinnelig kjøreplan. Henteplass i Oslo de 2 siste årene har vært Helsfyr, av den grunn at det har blitt veldig mye omlegging rundt Bjørvika, som Uwes disippel skriver.
          Den er grei ! Da blir det tog rett til Drammen for oss istedet. Vi får "bade" med godset istedet...
          Jaren-kanari
          Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #25
            Burde ikke være store problemet og kjøre ned til sentrum da ..Da rekker jeg en øl til i bussen også..

            Kommentar

            • haterenga
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Dec 2011
              • 7

              #26
              Ta tog til Asker, tog videre fra Asker-Heggedal! Det er veldig enkelt og kjøpe bussbillett fra Heggedal til Drammen

              Kommentar

              • Jaren-kanari
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2004
                • 185

                #27
                God ide! Den skal sjekkes ut nærmere....
                Jaren-kanari
                Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                Kommentar

                • Spntneous
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 1990

                  #28
                  Spnt-Arne skal til Drammen Har ikke billett
                  Smilefjes:
                  Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                  Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #29
                    Viktig at alle som skal gå på bussen på Helsfyr eller andre steder gir beskjed om det, så vi veit hvor mange busseter vi må holde av til dette.

                    Send meg sms på 92420307 eller send mail til tur@kanari-fansen.no
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Spntneous
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 1990

                      #30
                      2 grekere, Morten (regner jeg med) og meg skal på på helsfyr.
                      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                      Kommentar

                      • Spntneous
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 1990

                        #31
                        Jeg har èn billett til bussturen, til en heldig utkåret! GRATIS!!! Avreise Helsfyr i morgen klokken 11.
                        Send SMS til 46684703. Første mann til mølla
                        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎